Poslední recenze (10)
Hurvínek a kouzelné muzeum (2017)
Nejdřív se v honbě za využitím klasiky zničil Krteček pandou a touto plytkou ubohostí byl zničen i Hurvajs. Kam se poděla vlastní invence a nápad? Proč kdejaký nýmand, co si říká režisér, musí využívat již dříve vymyšlené, to nemá buňky na vymyšlení svých originálních postav? S tímto příběhem o ničem je to ubohé zneužití známých postaviček. S takovými díly běžte tam, kam slunce nesvítí...
Terminator Genisys (2015)
Slátanina bez ladu a skladu těžicí leda ze značky. Jako fandu druhého dílu mě tenhle trapný marketingový a prachocucný paskvil zklamal a to je ještě slabé slovo. Triky fajn, ale to je asi tak vše, za co můžu s klidným svědomím okolkovat jednou hvězdičkou.
Lost Empires (1986) (seriál)
Knihu jsem sice neviděla ani z dálky, ale když už jeden kutá staré kousky, tohle nemohl vynechat. Firth jako mladý "floutek" Richard Herncastle najde své uplatnění ve varieté u svého strýce, se kterým cestuje po Británii v období těsně před první světovou. Milostné eskapády, u Firthových počinů čekaný standard, divadelní svět a to vše se míchá celých sedm epizod, než Firtha na frontě rozšmelcuje granát, aby nakonec skončil v náručí své milované Nancy. Přeslazené jak javorový sirup, ale aspoň jsem se u toho bavila.