Poslední recenze (11)
Spřízněné duše (2021) (seriál)
Když mě seriál zaujme natolik, že se nemůžu odtrhnout a zvládnu všech 8 dílů za jediné nedělní odpoledne/večer, tak těch 5 hvězd dát musím. Kdo chce hledat nějaké logické chyby, najde je vždy a všude, tady je to ale naprosto zbytečné. Skvělé obsazení, námět, žádné zbytečné nudné dialogy, všechno krásně zapadá. Podle popisu jsem se bál, že to bude nějaká romantická slátanina, ale byl jsem velmi příjemně překvapený.
Bloodshot (2020)
Vůbec nechápu zdejší hodnocení, co jste od toho filmu čekali? Já jsem dostal přesně to, co jsem chtěl, akční bombu, u které jsem se ani minutu nenudil. Na krásnou Eizu je radost pohledět, Vina mám taky rád a velmi mě bavil Lamorne Morris, který měl dost vtipných momentů. Za mě dost podceněný film, 4,5*
Barbaři (2020) (seriál)
Úplný průšvih, jak tu někteří hodnotí to určitě není, ale hlavní problém vidím v postavách a hercích. Výkony jsou velmi slabé, postavy nemastné, neslané, prostě nudné. Scénář opět nuda. Druhou hvězdu dávám za celkem dobře zpracovanou bitvu.