Pořady (9)
RuPaul's Drag Race (2009)
Vadí mi ten samosudca RuPaul pri konečnom lip sync zúčtovaní, kedy divák vidí, že jeden z dvojice je na tom lepšie (alebo sú na tom obaja rovnako) a pošle domov toho lepšieho [mali by hlasovať aj spoluporotcovia] :/ Inakšie sa pri tom neskutočne bavím či už z úloh, alebo dokrútkových xichtov a hlášok protagonistiek :D
Saturday Night Live (1975)
Niektoré skeče sú super, niektoré nie sú a niektoré sú bohovské! Ale ako celok sa na SNL tešievam pravidelne. Hodnotené po XXXV. sérii pozeraním pravidlene + niektoré staršie časti.
Show Ellen DeGeneresové (2003)
SOS (2004)
Takešiho hrad (1986)
MADtv (1995)
Najlepšia je aj tak Ms. Swan...a na Mad Tv je dobré, že známe hviezdy sa enchali nahovoriť a parodovali sa a všelikoho, ako v prípade Ms. Swan (Susan Sarandon), veď v živote je potreba sa smiať.
Here Comes Honey Boo Boo (2012)
Toddlers&Tiaras, dobrá píčovina, nám priniesla ešte lepšiu píčovinu, na ktorej sa, ale dá bohovsky zabaviť. Negramotnosť, sociálne návyky, kuponová kráľovna, manžel pod papučou, tehotná 16-ročná dcéra a tomu všetkému kraľuje malé obezitné dieťa a.k.a. cvičená opička...Aj v chlieve medzi prascami je láska....Hodnotené po III.sérii.
Kredenc (2014)
Raz pobavi inokedy nie. Cuky Luky, to ale vždy istí :)