Recenze (62)
Misfits: Zmetci - Christmas Special (2010) (epizoda)
Kdyby Misfits končili předchozí epizodou, vůbec bych se nezlobil...
Polosvět - Polosvět olejů smrti (2022) (epizoda)
Oblíbená velekauza a jeden rozený vypravěč jsou zpět :-).
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Zabijte konečně někdo toho kameramana!
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Tak to je tedy, oproti kino verzi, opravdu změna. Nadšení střídá zklamání, ale jen v tom smyslu, že kvůli těm všem třenicím je to asi naposledy v tomto složení :-(.
Až do smrti (2007)
Otřesná hudba, ani spát se u toho nedalo...
Krotitelé duchů II (1989)
Pozor, existuje i s naprosto příšerným a odporným dabingem, se špatně zvolenými hlasy, hrozným překladem a potlačením zvukového originálu...
Liga spravedlnosti (2017)
Skvěle jsem se bavil, akorát průběh kolem S-ka jsem předpokládal trochu jiný. Jinak po pravdě, BvS mi byl s temnější atmosférou bližší (update: uvidíme co přinese Snyder's cut ;-)).
Vetřelec: Covenant (2017)
Po prvním shlédnutí prozatím 4*. Asi jsem čekal něco drobet víc, než román o šíleném volodroidovi.
Warcraft: První střet (2016)
Věděl jsem do čeho jdu, že se tam perou, jak takové praní může skončit, a stejně si k těm postavám vytvořím vztah...
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Pochmurný tón, linoucí se celým filmem, tomu seděl jak hrnec na prdel. Pravý DC ve filmovém zpracování. Skvěly Affleck jako Batman. Extended verze bude dokonalá...