Poslední recenze (91)
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Brutální isekai s řadou dobrých nápadů, ale vesměs šablonovitým celkovým příběhem. Je třeba koukat na stromy, ne na les. Spadá do stejného ranku jako Kamisama no iu tóri - někomu to sedne, ostatní si radši prorazí hlavu hřebíkem. Ale pokud to dostane víc japonské tvorby na český Netflix...
Ôran kôkô hosutobu (2011) (seriál)
Anime bylo vtipnější, tohle si člověk užije spíš pokud je na dně a potřebuje k vyvážení špatné nálady notnou dávku demence, protože přesto, že je to live acton, scénář se neobešel bez manýrů typických pro anime. Tluče to do očí, ale když si nad to člověk povznese, je to fajn oddechovka.
Želvy Ninja (2014)
Já se na ně těšila, i když jsou digitální. A to, kvůli čemu řvali fanoušci před uvedením filmu nejvíce (tedy vzhled želv), je nakonec ten nejmenší problém. Horší je, že úprava backgroundu želv, Třísky a Trhače je sice přístupnější naší technodobě, ale z hlediska motivací a vztahů nedává naprosto žádný smysl. Řada dějových zvratů je naoko, jejich řešení je nelogické a April se chová jako idiot. Co zůstalo jakž takž zachováno, jsou rozdováděné charaktery želv (ale chudák Raph to teda schytal, že by tvůrci měli schytat sai zabodnutý do mozku!). Akční scény mohly být i lepší, vtipů mohlo být víc. Jako by se pánové ani moc nesnažili, hlavně že se banda zmutovaných puberťáků dostala na plátno. A ne, tím, že na želvy nakreslíte spoustu japonských znaků, pokusíte se o zmeričtělou japonštinu, a želvy Třískovi dvakrát řeknou "sensei" s hnusnou výslovností nedosáhnete toho, že film získá správný nádech japonské tradice... PROTOŽE DÍKY VAŠÍM ÚPRAVÁM TAM NEMÁ OPODSTATNĚNÍ!