Recenze (1 157)
Velryba (2022)
Co The Father s Hopkinsem řekl o mysli, která ztratila Ariadninu nit, The Whale s Fraserem vypovídá o spiritualitě umírání. Hluboce depresivní zážitek se světlem na konci tunelu - a že to světlo zářilo.
Deadstream (2022)
Nehorázně vtipná věc. Duch Evil Dead tohoto tisíciletí obohacenej o funkční legraci z moderních hororových klišé. "I can't just jump out of the window!"
Avatar: The Way of Water (2022)
Nádherně čistej film. Krásnej vizuál, přehledná kamera, zábavná a smysluplná akce z velké většiny vyhýbající se tradičním klišé současných akčních filmů, krystalovej scénář (byť dějově nijak objevnej a hodně jednoduchej, tak rodinný vztahy jsou napsaný nádherně) a vypiplaná spekulativní biologie. Rodí se nám tu pěkná rodinná sága.
Tajemství staré bambitky 2 (2022)
Smutný důkaz toho, že první díl byl skutečně výjimkou potvrzující pravidlo toho, že "moderní český pohádky" jsou tu akorát tak od toho, aby z dětí dělaly dementy naprosto otřesným humorem, recyklovaným prostředím a příšernou kamerou lvl Ordinace v růžové zahradě. Ech.
Trol (2022)
V zásadě hezky natočenej scénář z random Asylum filmu. Stupidní postavy, jedno klišé za druhým a předvídatelný jak výprodeje v Lidlu. Jediný plus je kamera a trol samotnej, u kterýho se vůbec nedivím, že byl tak nasranej, když musel hrát v tomhle škváru.
Grimcutty (2022)
Nápad, ze kterýho by třeba takovej Peele dokázal vytřískat horor roku, ztracenej v kabátku podprůměrnosti ve všech směrech. Škoda, škoda...
Rod Draka - Pán přílivů (2022) (epizoda)
Mistrovská scénáristická, režijní a herecká momentka v historii kinematografie. Martin se musí rochnit blahem.
Hellraiser (2022)
Mírně nadhodnotím, protože to je fakt jedinej díl tohohle bubáka, u kterýho jsem cítil respekt k Hellraiser loru (kterej byl plnohodnotnej IMHO jen u prvního Hellraisera a Inferna), ale zároveň jsem u sledování neměl pocit jako by to místama byla spíš nechtěná parodie na sebe sama nebo že tvůrci občas nevěděli, jak naložit se svojí vizí. Atmosféra, masky, hudba, kamera na jedničku a ikdyž scénář v několika pasážích trochu kulhá, na další díl v rukách tohohle tvůrčího týmu bych se s radostí podíval.
Vlkodlak: Noční lovec (2022) (TV film)
Tak já nevím. Na poměry Marvelu svou formou relativně svěží vítr, nicméně obsahově naprosto průměrná věc. Na 54 minutách se s daným materiálem přece jenom dá vykouzlit o trošku víc než skvěle natočená pocta "klasickým hororům" v typickém (čti samoúčelně přeakčnělém) rouše Marvelově, kterej si ty klasický scénáristický archetypy (čest těm pár výjimkám, u nichž si alespoň částečné nabourání vydupali režisérské osobnosti) prostě neodpustí. Porovnám-li 12 let starou poctu ve formě remaku nesoucí se na podobné vlně, vyhrává The Wolfman i přes svou občasnou debilitu s přehledem. U něj jsem "ten" feel měl. U Werewolf by Night ho udusily pařáty filmové pop-mašinérie.
Siberia (2019)
Dafoe v Očistci (spolu s divákem). "It's impossible to live without reason."