Recenze (4 861)
Já, padouch (2010)
Po pravdě řečeno, jsem očekávala ještě něco mnohem vtipnějšího.
Tom a Jerry: Kouzelný prsten (2002)
Kolikrát jsem si říkala, že takový prsten by se taky hodil. No, hlavně, že si Tom a Jerry užili spoustu legrace a já s nimi.
Takoví jsme byli (1973)
Úžasný herecký koncert, který ti dva před kamerou předvádějí. Ze začátku mi vadily Katiiny komunistické názory, ale pak jsem je úplně vypustila.
Zakázané ovoce (2009)
Civilní a lehce uvěřitelný snímek o střetu dvou světů, které jako dva obří mlýnské kameny drtí dvě mladé dívky, které si potřebují některé věci ujasnit. Moje hodnocení je silně ovlivněno faktem, že severské filmy se ke mě zrovna moc často nedostávají. Takže, je beru jako svěží závan větru.
Batman vs. Red Hood (2010)
Já si tyhle animáky přímo úžívám. Člověk si při nich krásně odpočine a zapomene na okolní svět. Jak už řekl Djkoma, jsem taky ráda, že se podobné animáky točí.
Jonah Hex (2010)
Delší dobu jsem si myslela, že mě už western nemůže ničím překvapit. To byl velký omyl, dokud jsem neviděla tenhle příběh s drsňákem Joshem Brolinem.
Artype (1966)
Ne, z lidí si srandu nikdo nedělá. Tohle bylo myšleno naprosto vážně. Asi nejsem sjetá nebo zlískaná, abych něco takového dokázala vůbec řádně ohodnotit. Z toho to jdou na mě mrákoty.
Ztroskotaná láska (2005)
Takhle nějak si představuju poblázněnou a šílenou fanynku.
Příběh vojáka (1984)
Film mě bohužel příliš neoslovil, i když se odehrává v pro mě ve velmi atraktivním prostředí. Ale zase jsem mohla vidět mladého Denzela Washingtona.
Grandhotel (2006)
Nenašla jsem na filmu nic, z čeho bych se mohla rozplývat samou radostí a básnit o nezaměnitelném kouzlu, kterým by mě omráčil. Jediné, co mě dokázalo nějakým způsobem udržet u televizní obrazovky, byly záběry Ještědu, okolní krajiny a Liberce a pak také Fleischman s svojí zapáleností pro počasí.