Recenze (33)
Slepice (2012) (amatérský film)
Autor Šimon Štefanides se stal vítězem za scénář k tomuto filmu na prestižní soutěži Winston Econ Art, jako nejmladší! účastník:-)
Kvílení (2010)
Geniální James Franco, nádherné animace, krásná poezie, celkově moc povedené:-)
Mořská panna, Aquamarine (2006)
Jedna hvězdička za sexy Jake McDormana:-)
Farinelli (1994)
Hudba fakt geniální, bohužel režijně ne moc povedené. Škoda:-/
Avatar (2009)
I když příběh úplně originální není, tak jsou to opravdu grafické orgie.
District 9 (2009)
Po prvních minutách jsem nemohl pochopit, jak to může mít tak vysoké hodnocení, protože mě film vyloženě rozčiloval (viz scéna, kde chudáky emzáky nutili "podepisovat" souhlas k deportaci). Ale pak se to zvrtlo ve velmi příjemně vypadající akční řežbu, za kterou by se nemusel stydět žádný film s 10x vyšším rozpočtem. Takže za druhou část filmu a celkový dojem těch 80% rád dám:-)
V jako Vendeta (2005)
Nevím, přišlo mi to poměrně přímočaré a zlo versus dobro zde bylo jasně definované už od začátku. Rozhodně to není špatný film, ale nic převratného, alespoň pro mě:-) I když - Natalii Portman to tam ukrutně sluší, to se musí nechat. Příjemný snímek na deštivé nedělní odpoledne, nic víc, nic míň.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Bezpochyby jeden z nejkrásnějších českých filmů, u kterého se nebudete ani vteřinu nudit, a to i přesto, že je opravdu "o ničem". Je škoda, že dneska nikdo takový film natočit neumí. Prostě tohle má atmosféru!:-)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Odpustil bych všechno, ale přežití jaderného výbuchu v ledničce ne!:-)
Bruno (2009)
Trochu jsem trnul hrůzou, když dvojice sedící vedle mě v kině otevřela láhev šampaňského:-D