Oblíbené seriály (10)
Ajťáci (2006)
Páč sem z branže tak tohle mě dostalo do kolen. Jediný mínus je že to má jen 6 dílů. (zatím)
Haló, haló! (1982)
Pro mě kultovní klasika. Bodré podoledne.
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Tenhle seriál nemá chybu. Nechápu jak to že si stále drží vysokou laťku po tolika letech, ale jen tak dál.
Futurama (1999)
Výborná věc, spousta lidí porovnává se Simpsonovými, ale je to nesrovnatelně o něčem jiném a víc pro dospělé.
Scooby-Doo na stopě (1969)
Jmenuju se Earl (2005)
Je to výborný: vtipný, originální a má to koule.
Ženatý se závazky (1987)
Tak tohle je kult.
Krok za krokem (1991)
Tohle jsem jako malej (no úplně malej ne) doslova žral. Coudy je fakt řízek, ostatní členové rodiny nebyli taky špatny zéjména JT, Dana a Karen co se krásy týče.