Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Úchvatné, Depresivní, Zdrcující, Geniální, Nekompromisní, Temné, Dokonalé.SEDMkrát huráá Mr.Fincher!!!!!!!
Vetřelci (1986)
Moulin Rouge (2001)
No, co říct k jednomu z mých nej.filmů. Snad jen: famózní, moderní, sexy......Baz Lurhmann prostě natočil příběh neskutečné vášně, posedlosti a touhy. Film svůdný a skandální zároveň, plný obrazové a hudební dokonalosti!!!
Láska nebeská (2003)
Nebeská romanťárna a láska už asi na celý život.
12 opic (1995)
Kick-Ass (2010)
FILM ROKU 2010! Je to vlastně žánrová směska, která má ale víc stylu než velká část komiksových adaptací.
Hard Boiled (1992)
Rozlučka J.Woo s Asií a s ní nejakčnější film z nejakčnějších.