Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Masterpiece čierneho a sarkastického humoru obalený pravým írsko/anglickým prízvukom. Vzhľadom na fakt, že je to môj štýl humoru, dávam päť.
Simpsonovi (1989)
Odmalička best of in " old school cartoon brutality"(jasné že poznám Oggyho a škodíkov).
Tom a Jerry (1940)
Hvězdná brána (1997)
Seriál mého mládí. Nemám čo ďalej povedať. Niekto dá 5 nepáči, niekto odpad. Mne sa páči, a veľmi páčil, pretože som veľkým fanúšikom sci fi a každá časť bola patrične napínavá a originálna, a v záverečných sériách to už naberalo veľmi slušné grády.
Dr. House (2004)
Čím by bol Hugh Laurie bez Housa a Hous bez Hugha Laurieho?
Uneseni (2002)
Každučkú časť tohto seriálu som si nahral na kazetu, a pozeral ju. Výborná séria, ucelená koncom, nepredlžovaná, inteligentná. Mimozemšťania tvoria hlavnú zápletku, avšak nie sú gro deja. Výborné!
Přátelé (1994)
Genialita sama o sebe, ktorá navyše skončila so všetkou cťou v najlepšom. Ďakujeme za tento seriál.