Recenze (340)
Maxie a řezník (1973)
Asi nejslabší film od Tromy, co jsem zatím viděl...nuda... 40%
Rodinka (2011) (seriál)
Takové normální rodince to sice nesahá ani po kotníky, ale zase takový průšvih to není...45%
Pekelnej závod (2007)
Vcelku slušný snímek. Animace je spíše průměrná, na dnešní dobu, ale závody vznášedel jsou udělány dost dobře...60%
Bazén (2001)
Ty tři hvězdy jsou jen a jen za ty vraždy, jinak to stojí celkem za h...o...50%
Freddy versus Jason (2003)
Krvavé, vtipné, správně úchylné...75%
Suvenýry (1989)
tak tomu se říká pešek...90%
Hledá se Nemo (2003)
Parádně nakreslenej a k tomu hodně vtipnej animák...100%
Kde alibi nestačí (1961)
Stará dobrá česká detektivní škola...75%
Kick-Ass (2010)
Kick-ass je opravdu Nářez, a i když je komiks ještě o kousek lepší, tahle filmová adaptace se opravdu hodně vydařila...90%
Bouřlivé dny (1990)
Dobrý káry, dobrý závody a to je tak všechno...pro mě nejslabší film Tonyho Scotta... 60%