Reklama

Reklama

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Platné od 1. 4. 2022

Společnost POMO Media Group s.r.o., se sídlem Londýnská 730/59 , PSČ: 120 00, IČO 27613658 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C zn.: 118957 (dále jen "Provozovatel") je mimo jiné provozovatelem internetového serveru dostupného na internetových adresách (URL): http://www.csfd.cz a https://www.csfd.sk.

1) OBECNÁ USTANOVENÍ


1.1

Provozovatel je oprávněn poskytovat zájemcům reklamní plochy na internetových serverech Provozovatele (dále jen "Servery") k prezentaci reklamních sdělení a jiných reklamních prvků. Těmi jsou např. reklamní bannery, video reklama a PR sdělení.

1.2

Objednatel prezentace reklamních sdělení či jiných reklamních prvků na Serverech, tj. zadavatel reklamní kampaně (dále jen "Zadavatel") je fyzická či právnická osoba, a to buď přímý zákazník nebo reklamní či mediální agentura (dále jen „Agentura“) (na základě závazkového vztahu s Provozovatelem), objednávající reklamní prostor na Serverech.

2) ZADÁVÁNÍ REKLAMY


2.1 Rezervace

Reklamní plochu na Serverech lze rezervovat na základě písemné či e-mailové rezervace se stanovenými náležitostmi, kterými jsou: obchodní firma či jméno a příjmení Zadavatele včetně případných dodatků a IČ; název kampaně; určení subjektu, pro kterého je kampaň realizována (v případě Agentury je nutné uvedení fakturačních údajů Agentury, ale i označení klienta, pro kterého je kampaň přímo realizována); termíny reklamní kampaně; reklamní produkty a pozice; uvedení názvu pro AdMonitoring (tzn. název pro danou kampaň uváděnou napříč všemi servery a médii); ceny dle ceníku a případný návrh slevy, vzniká-li na ni nárok dle sjednaných podmínek s Provozovatelem. Rezervovaná reklamní plocha a pozice musí být v souladu s platnou nabídkou Provozovatele. Rezervace bez včasné závazné objednávky vystavené ze strany Zadavatele propadá.

2.2 Objednávka

Reklamní plocha na Serverech se objednává na základě Zadavatelem potvrzené objednávky (podpis oprávněné osoby, razítko) zaslané písemně, e-mailem či faxem Provozovateli nebo na základě zálohové faktury (proforma) vystavené Provozovatelem obsahující veškeré níže uvedené náležitosti, a to nejpozději 5 pracovních dnů před začátkem prezentace příslušné reklamní kampaně, pro objednávky přijaté prostřednictvím obchodní sítě account managerů Provozovatele nejpozději 10 pracovních dnů před začátkem příslušné reklamní kampaně. Objednávka je pro Provozovatele závazná až poté, kdy ji Provozovatel písemně či e-mailem potvrdí Zadavateli. Provozovatel Zadavateli objednávku obvykle potvrdí ve lhůtě 3 pracovních dnů ode dne jejího přijetí. Potvrzením objednávky se má za to, že Provozovatel a Zadavatel sjednali smluvní vztah, který se bude v základních náležitostech řídit ujednáními těchto Obchodních podmínek. V případě objednávky na základě zálohové faktury vyjadřuje Zadavatel souhlas s Obchodními podmínkami Provozovatele provedením samotné platby. Taková objednávka se stává závaznou okamžikem připsání platby Zadavatele na účet Provozovatele.

Zadavatel se zavazuje využít objednaný reklamní prostor výhradně pro sebe. Je-li Zadavatel Agenturou využívající reklamní prostor pro svého klienta, zavazuje se Zadavatel využít objednaný reklamní prostor výhradně pro svého klienta, pro něhož je kampaň přímo realizována. V případě, že by tento svůj závazek dle předchozí věty porušil, je Provozovatel oprávněn po Zadavateli žádat náhradu škody, která mu tímto jednáním prokazatelně vznikla.

Objednávka/zálohová faktura musí obsahovat:

Fakturační údaje
IČ Zadavatele
DIČ Zadavatele (pokud je Zadavatel plátce DPH)
Fakturační adresu Zadavatele
Korespondenční adresu Zadavatele v případě, že je odlišná od fakturační adresy

Kontakt
Kontaktní osoba Telefon, fax E-mail

Inzertní specifikace
Typ inzerce Reklamní pozice.
Kompletní podklady inzerce, objem inzerce , termín reklamní kampaně, cena bez DPH.
V případě Agentury označení klienta, pro kterého je reklamní sdělení objednáváno a v případě bannerové reklamy i název kampaně dle pravidel AdMonitoringu.

Zadavatel obdrží objednávku na vyžádání od Provozovatele, a to od jeho jednotlivých oddělení dle typu reklamního produktu.

2.3 Práva a povinnosti Zadavatele, Odpovědnost za obsah inzerce

Zadavatel nese plnou odpovědnost za kvalitu a formální i obsahovou stránku reklamního sdělení umísťovaného na reklamní plochy na Serverech. Zadavatel je povinen průběžně kontrolovat aktuálnost uveřejněného reklamního sdělení a jeho soulad s právními předpisy České republiky. V případě, že Zadavatel zjistí, že reklamní sdělení porušuje jakákoli práva třetích osob, je povinen na tuto skutečnost Provozovatele neprodleně upozornit a zajistit odstranění reklamního sdělení anebo jeho uvedení do souladu s právními předpisy. Zadavatel objednávky dává Provozovateli současně s dodáním reklamních podkladů (viz. čl. 2.5 ) souhlas s šířením daného reklamního sdělení prostřednictvím Serverů v rámci celosvětové počítačové sítě internet a dále současně potvrzuje, že je subjektem oprávněným k výkonu veškerých potřebných práv k reklamnímu sdělení, které bude umístěno na některém ze Serverů, zejména pak, že je oprávněn vykonávat případná majetková autorská práva k příslušnému reklamnímu sdělení a/nebo k jiným reklamním prvkům a je oprávněn k užití případných ochranných známek nebo jiných prvků, které jsou předmětem ochrany průmyslového nebo duševního vlastnictví v reklamním sdělení obsažených, a potvrzuje, že neporušuje práva žádné jiné třetí osoby. Zadavatel je povinen výslovně upozornit Provozovatele na skutečnost, že je kterékoli z potřebných práv k reklamnímu sdělení časově omezeno. V případě nepravdivosti výše zmíněných tvrzení nebo neupozornění Provozovatele na časové omezení práv nese Zadavatel veškeré následky z toho vyplývající včetně povinnosti uhradit oprávněným osobám a Provozovateli náhradu vzniklé újmy. Na vyžádání Provozovatele je Zadavatel povinen neprodleně průkazně doložit skutečnosti týkající se oprávnění Zadavatele vykonávat majetková autorská práva k reklamnímu sdělení. Z důvodu ochrany spotřebitelů před klamavými reklamními praktikami je Zadavatel povinen stránky, na které reklamní sdělení odkazuje, opatřit svým označením v rozsahu dle právních předpisů (a to alespoň formou standardního odkazu na stránku, kde takové označení bude uvedeno). Zadavatel je dále povinen uzpůsobit stránky, na které reklamní sdělení odkazuje tak, aby odchod uživatele z těchto stránek nebyl komplikován dodatečnými potvrzujícími okny či jinými technickými překážkami. Nesplnění podmínek tohoto ustanovení opravňuje Provozovatele k odstoupení od obchodního vztahu.

Součástí souhlasu s šířením daného reklamního sdělení podle předchozího odstavce je také souhlas Zadavatele s tím, aby Provozovatel opatřil reklamní sdělení skrytými nebo otevřenými titulky v různých jazykových verzích; za tímto účelem je Provozovatel oprávněn udělit podlicenci třetím osobám podílejícím se na výrobě titulků. Zadavatel není oprávněn poskytovat třetím subjektům žádná data, která získá na základě cílené reklamy na Serverech.

2.4 Práva a povinnosti Provozovatele

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout, pozastavit a/nebo zrušit zveřejnění reklamního sdělení pokud:

  1. nosič reklamního sdělení není v souladu s technickými požadavky Provozovatele či reklamní podklady neodpovídají těmto Obchodním podmínkám,
  2. reklamní sdělení je v rozporu s právními předpisy, zákony České republiky a/nebo mezinárodními smlouvami jimiž je Česká republika vázána,
  3. reklamní sdělení je v rozporu s dobrými mravy, etickými pravidly a/nebo ohrožuje veřejný pořádek,
  4. reklamní sdělení svojí kvalitou, formou nebo obsahem neodpovídá oprávněným zájmům Provozovatele.
  5. reklamní sdělení je proti vlastnímu přesvědčení Provozovatele webu (např. politické reklamní sdělení).
  6. Zadavatel je v prodlení s uhrazením ceny za zpracování /nebo zveřejnění reklamních sdělení umístěných v Serverech.

2.5 Reklamní podklady

Veškeré reklamní podklady a další náležitosti reklamního sdělení či reklamních prvků, které mají být prezentovány na Serverech v souladu s objednávkou Zadavatele, musí Zadavatel poskytnout Provozovateli nejpozději 3 pracovní dny (neinteraktivní formáty) nebo nejpozději 5 pracovních dnů (interaktivní formáty, dynamické bannery, speciální formáty, direct maily) před datem počátku reklamní kampaně. Pro objednávky přijaté prostřednictvím obchodní sítě account managerů Provozovatele je Zadavatel povinen podklady dodat nejpozději 5 pracovních dnů od podpisu objednávky, nejpozději však 5 pracovních dnů před začátkem příslušné reklamní kampaně. Pokud Zadavatel učiní objednávku a ta je Provozovatelem řádně přijata a Zadavatel ve lhůtách určených tímto ujednáním podklady nedodá, není Provozovatel povinen reklamní kampaň spustit. Současně je Provozovatel v tomto případě oprávněn nárokovat smluvní pokutu ve výši sjednané ceny reklamní kampaně dle potvrzené objednávky (počítáno z ceny bez DPH) a Zadavatel je povinen ji uhradit ve stanovené lhůtě dle vystavené faktury. O takovém použití či nespuštění Provozovatel Zadavatele informuje předem. Zadavatel je plně odpovědný za dodání podkladů řádně a včas a nese odpovědnost za to, když tak neučiní. Provozovatel není povinen Zadavatele na tyto povinnosti v jednotlivých případech zvlášť upozorňovat.

Zadavatel je povinen dodat pro každou novou kampaň nové reklamní podklady, jenž splňují podmínky stanovené tímto ustanovením. Provozovatel není povinen podklady po ukončení kampaně Zadavateli navracet či archivovat. Zadavatel je povinen dodat kompletní podklady k dané reklamní kampani nebo pozici, v jiném případě nebudou podklady Provozovatelem zpracovány. Pokud podklady nebudou kompletní, není Provozovatel povinen reklamní kampaň spustit, a i v tomto případě je oprávněn nárokovat smluvní pokutu ve výši sjednané ceny reklamní kampaně dle potvrzené objednávky (počítáno z ceny bez DPH) a Zadavatel je povinen ji uhradit ve stanovené lhůtě dle vystavené faktury. Pokud bude reklamní kampaň ze strany Provozovatele spuštěna pouze částečně, je Provozovatel oprávněn fakturovat celou sjednanou cenu reklamní kampaně dle potvrzené objednávky s tím, že Zadavatel nemá nárok na poskytnutí náhradního plnění či nárok na reklamaci za dny, kdy reklamní kampaň z důvodů nedodání těchto kompletních podkladů nebyla následně ze strany Provozovatele spuštěna včas.

Pro zasílání podkladů je dále potřeba dodržet následující:

Název kampaně
Uvést přesný sjednaný název kampaně (dle pravidel AdMonitoru) – viz čl. 2.2 Objednávka.

Reklamní pozice
Název reklamní pozice

Termín
Poskytnutí informace, ve kterém sjednaném období mají být bannery nasazeny, nebo zda nasadit podklady po celé sjednané období. V souvislosti s tím je nutné Provozovateli sdělit, zda Zadavatel žádá o výměnu podkladů za nové, či o přidání ke stávajícím.

URL
Přesné přiřazení k jednotlivým bannerům či textům.
V případě banneru s vícečetnou URL konkrétní přiřazení k jednotlivým částem kreativy.

Podklady
Veškeré dodané podklady musí splňovat obecná pravidla pro tvorbu reklamních formátů, která jsou obsažena zde: CSFD_reklama_technicky.pdf
Dále je nutná informace o požadované rotaci kreativ, v případě nesdělení této informace bude rotace rovnoměrná.
V případě, že reklamní sdělení nesplňují výše uvedená kritéria, Provozovatel není povinen je přijmout a neručí za řádné zveřejnění.

Veškeré podklady ke změně v již objednané a Provozovatelem potvrzené reklamní kampani musí Zadavatel poskytnout nejpozději 3 pracovní dny před datem zamýšlené změny. V případě, že tak Zadavatel neučiní, Provozovatel neodpovídá za včasnou změnu objednávky. Změna objednávky, v případě že změněná kampaň není v rozporu s těmito Obchodními podmínkami, pak bude realizována v nejbližším možném termínu.

2.6 Změny v reklamních kampaních

Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu reklamních formátů a kategorií, v nichž jsou reklamní sdělení uveřejňována. V případě zařazení reklamního sdělení do kategorie si Provozovatel vyhrazuje právo přesunout reklamní sdělení do relevantnější kategorie, pokud takováto vznikne. Provozovatel si dále vyhrazuje právo na zrušení jednotlivého reklamního formátu či kategorie. V případě objednávky či dosud neukončené reklamní kampaně Zadavatele u takovéhoto reklamního formátu nebo kategorie, v níž mělo být reklamní sdělení umístěno, zavazuje se Provozovatel nabídnout Zadavateli plnění v obdobné kvalitě, jež bude odpovídat záměru reklamní kampaně Zadavatele a nevysloví-li Zadavatel s takovýmto obdobným plněním souhlas, Provozovatel mu bezodkladně vrátí již uhrazenou cenu či část ceny odpovídající nerealizované reklamní kampani, a to na základě Provozovatelem vystaveného opravného daňového dokladu se splatností 14 dnů od jeho vystavení.

3) FINANČNÍ PODMÍNKY


3.1 Cena

Cena je kalkulována na základě ceníků Provozovatele zveřejněných na Serverech a platných pro uvedené období v době objednávky, přičemž cena vychází ze statistik, které generuje Provozovatel v průběhu reklamní kampaně. Ceny uvedené v ceníku jsou bez DPH, která se připočítává dle platných právních předpisů.

3.2 Fakturace a platební podmínky

Provozovatel je oprávněn žádat platbu předem nebo zálohu na základě zálohové faktury. Příslušná platba musí pak být připsána na účet Provozovatele nejpozději dva (2) pracovní dny před zahájením příslušné reklamní kampaně. V případě, že platba nebude na účet Provozovatele připsána řádně a včas, není Provozovatel povinen danou kampaň realizovat. Pokud však Zadavatel uhradí platbu v termínu do deseti kalendářních dnů ode dne požadovaného zahájení příslušné reklamní kampaně, tato mu bude spuštěna, avšak zkrácena o dobu, která uplynula od zahájení příslušné reklamní kampaně dle objednávky do doby úhrady, bez nároku na poměrné zkrácení hrazené částky. V případě prodlení delšího než deset kalendářních dnů ode dne požadovaného zahájení příslušné reklamní kampaně, není již možné kampaň takto dodatečně zahájit a objednávka bude bez náhrady zrušena a případná platba vrácena či použita na úhradu nově vytvořené objednávky na reklamní kampaň či reklamní sdělení.

Faktury s náležitostmi daňového dokladu (daňové doklady) se vystavují do 15 dnů ode dne, kdy vznikla povinnost přiznat daň, nebo přiznat plnění. Tímto dnem je den přijetí úplaty, den vystavení daňového dokladu, nebo den poskytnutí služby (den skončení reklamní kampaně) a to tím dnem, který nastane dříve. Pokud reklamní kampaň probíhá souvisle v několika kalendářních měsících, jsou na konci každého kalendářního měsíce vystaveny dílčí faktury na poměrnou část kampaně, a to za předpokladu, že jde o reklamní kampaň placenou zpětně, tzv. postpaid. V případě, že je požadována platba předem, tak je reklamní kampaň, i když probíhá souvisle v několika kalendářních měsících, fakturována jednorázově. Daňové doklady jsou vystavovány s fakturačními údaji dle příslušné objednávky či zálohové faktury. Doba splatnosti faktur činí 14 dní od data jejich vystavení.

V případě prodlení s úhradou je Provozovatel oprávněn účtovat Zadavateli za každý i započatý den prodlení úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky.

Za řádně uhrazenou kampaň se považuje kampaň, která byla uhrazena ve výši a pod variabilním symbolem, který je uveden na objednávce/zálohové faktuře. Uhrazením se rozumí připsání částky na bankovní účet Provozovatele uvedený na faktuře/zálohové faktuře.

Chybné, částečné či hromadné platby nebudou akceptovány. Takové platby budou vráceny na účet, ze kterého byly na účet Provozovatele připsány, snížené o případné bankovní poplatky vynaložené ze strany Provozovatele.

3.3 Storno podmínky

V případě, že si Zadavatel přeje zrušit již potvrzenou objednávku, je povinen Provozovateli zaplatit smluvní pokutu ve formě storno poplatku ve výši sjednané ceny reklamní kampaně dle potvrzené objednávky (počítáno z ceny bez DPH).

3.4 Minimální výše objednávky

Objednávka musí být v minimální výši 1 000,- Kč bez DPH.

3.5 Zvláštní podmínka u neuhrazených kampaní

Provozovatel je oprávněn pozastavit jakoukoliv kampaň či reklamní sdělení Zadavatele, který je v prodlení s úhradou jakéhokoliv závazku za Provozovatelem a takováto kampaň či reklamní sdělení se považuje za ukončené z důvodů na straně Zadavatele. Po řádné úhradě takového závazku se smluvní strany dohodnou na pokračování v reklamní kampani, je-li to s ohledem na její neobsazenost nadále možné.

4) STATISTIKY


4.1

Provozovatel ke každé reklamní kampani na vyžádání generuje statistiky. Statistika poskytuje údaje zpětně, tj. pro daný den jsou údaje generovány v proběhu noci a dostupné jsou tedy následující den. Pro účel případné reklamace jsou však závazné pouze a výlučně hodnoty počtu impresí (tj. zobrazení).

4.2

Zadavatel prohlašuje, že je mu známa ta skutečnost, že Provozovatel je členem oborového zájmového sdružení SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu, z.p.s.o.; www.spir.cz) a Zadavatel uděluje Provozovateli neodvolatelný souhlas s užitím údajů o reklamních kampaních pro výzkum internetu v rámci SPIR.

5) REKLAMACE


5.1

V případě pochybení na straně Provozovatele je Zadavatel v rámci reklamačního řízení oprávněn požadovat přiměřenou náhradu, a to zejména ve formě jiné náhradní reklamní kampaně ve stejné hodnotě, nebo slevu z ceny (bez DPH).

5.2

Zadavatel musí uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně doporučeným dopisem na adresu sídla Provozovatele. Reklamace podané faxem či telefonicky nejsou považovány za řádně uplatněné.

5.3

Volba mezi nároky uvedenými výše náleží Zadavateli jen, jestliže ji oznámí Provozovateli ve včas zaslaném písemném oznámení o vadách. Uplatněný nárok pak není Zadavatel oprávněn měnit bez souhlasu Provozovatele.

5.4

Lhůta pro uplatnění reklamace je 14 kalendářních dnů ode dne, kdy Zadavatel zjistil nebo mohl zjistit pochybení, nejpozději však v poslední den dané kampaně. Provozovatel si vyhrazuje lhůtu 30 kalendářních dnů pro rozhodnutí o reklamaci. Zadavatel je povinen při reklamaci uvádět následující informace: označení Zadavatele či klienta (v případě Agentury), název kampaně, reklamní pozice, počet plánovaných impresí, počet splněných impresí, přidělené číslo objednávky, které je uváděno vždy s potvrzením přijetí objednávky.

5.5

Pochybením na straně Provozovatele se rozumí nefunkčnost jeho služeb, které se týkají potvrzené objednávky Zadavatele, a to po dobu delší než 6 hodin v průběhu kalendářního dne. Pochybením se nerozumí nepravidelné vydávání reklamy v případě, kdy objednaný objem reklamních sdělení bude zobrazen v plném rozsahu v dohodnutém časovém rozmezí.

5.6

Za pochybení na straně Provozovatele se nepovažují zejména výkyvy v návštěvnosti jednotlivých Serverů.

6) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


6.1.1

Pokud v rámci obchodní spolupráce mezi Zadavatelem a Provozovatelem dochází ke zpracování osobních údajů, pak se na toto zpracování osobních údajů použije nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákon č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, a další právní předpisy upravující ochranu osobních údajů.

6.1.2

Pro řádný průběh obchodní spolupráce je Provozovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje Zadavatele nebo osobní údaje poskytnuté či zadané Zadavatelem (zejména adresné, popisné a fakturační údaje), a to pro účely řádné identifikace stran, rozsahu a předmětu plnění smlouvy, fakturace a uplatnění práv a povinností ze smlouvy.

6.1.3

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je Zadavatel, jako subjekt osobních údajů.

6.1.4

Zadavatel tímto ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti uděluje Provozovateli souhlas se zasíláním obchodních sdělení s informacemi o službách a produktech Provozovatele, a to na Zadavatelem poskytnuté e-mailové adresy.

6.1.5

Pokud Zadavatel předal či předá Provozovateli osobní údaje fyzických osob, je Zadavatel povinen tyto fyzické osoby informovat o zpracování osobních údajů a zasílání obchodních sdělení Provozovatele v rozsahu zde uvedeném a zajistit tak zákonnost zpracování osobních údajů. V opačném případě Zadavatel odpovídá Provozovateli za způsobenou škodu.

6.1.6

Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny níže v části Zásady zpracování osobních údajů pro smluvní partnery.

6.2

Smluvní strany se zavazují nesdělovat vzájemné údaje a informace, získané v rámci spolupráce, jakékoli třetí osobě.

6.3

Zadavatel zcela odpovídá za obsah veškerých jím dodávaných reklamních sdělení či jiných reklamních prvků a za jejich soulad s platnými právními předpisy či dobrými mravy. V případě, že dodaná reklamní sdělení či reklamní prvky dodané Zadavatelem nebudou v takovémto souladu, odpovídá potom Zadavatel Provozovateli za veškerou způsobenou újmu.

6.4

Jakákoliv změna smlouvy uzavřené dle těchto Obchodních podmínek je možná pouze ve stejné nebo přísnější formě, v níž byla uzavřena smlouva. Uvedené nemá vliv na platnost bodu 6.8 těchto Obchodních podmínek.


Reklama

Reklama