Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Abychom pochopili hloubku Magnuskovy patologie, je třeba si uvědomit, že v původní trilogii stvořil převážně romské děti tak zlé a zkažené, aby je jím ztvárněná postava mohla systematicky zabít a zachovat si sympatie vyprávění. V Reparátu pak nechá romské postavy vyjadřovat za tyto vraždy vděk, nechá se jimi opakovaně prohlašovat za „jednoho z nich“. Godlovi napsal sestru ztvárněnou modelkou Gabrielou Gášpárovou, aby mohla mít s o patnáct let starším protagonistou s vzezřením Tomáše Magnuska náznak milostného románku. Godla také Magnuskovi opakovaně vysvětluje, o kolik je chytřejší a že by si bez něj neporadil. Magnusek si tedy ve svém filmu stvořil hloupého romského kamaráda, aby mu mohl být mentorem a vzorem. Ten člověk absolutně nemá stud! Celí Bastardi jsou produkt neukočírovaného mesiášského komplexu v kombinaci s absolutní filmařskou neschopností. Je to kouzelné. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Reklama

blackkocour 

všechny recenze uživatele

Jednička se mi v něčem líbila, že se našel někdo, kdo si nebojí otevřít hubu a prdel, a nečekat veřejné linčování ve stylu cikánské férovky. To znamená, že vy budete jeden jako jeden rakl na tři černý tlamy, což krom tmavého celozrného sendviče, budete mít pěkně natrhlou držku jako mistr Přeučil (myslím teď jako tu postavu školníka, kterou ztvárnil pan herec..). Nepatří to už vůbec do zlatého fondu, ale je to aspoň prdel.. k čemu jsem se odjakživa takhle přikláněl, a taky, pokud žijete na Cejlu v Brně, v Chomutově v Ústí nebo na Slovensku, tak vám určitý fráze prostě přijdou vtipné, protože v nich žijete. Jinak, pokud bych byl správný spořádaný občan na západě, je to nekorektní bizár jak sepsat cikánský zákoník práce, který bude mít možná tak jednu stranu. Všichni mají Tomáše za hrdinu, (tak hrdinou může být každý, kdo zatne černý tipec.., ne fajn nechám ty vtípky.), že zabil 3 nezvladatelné parchanty, a film v podstatě slouží k ničemu, protože moc zvratů se stejně ani neukáže, nebál bych se říct, že to nemá žádný děj, i málo rasisitických frází tu chybí. Sám Maghnusek se jako za rasistu nepovažuje, a všechno píše z vlastních zkušeností, když tenkrát ještě učil na zvláštní škole, pokud se nepletu? Okey, lore celý trilogie je vyhnaný až do extrému, a vůbec by se v tom nikdo vidět nemohl. To, co vám Kolečko salámu a veřejnoprávní televize snažili opít jejim Mostem, kde se dozvíme, že cikoši jsou milým společníkem do černého obleku, s bílým rukávkem aby vám nosili kávu, je jen umělý výplod buznofantazie. Už jen čekám na den, kdy hnědý kulturně obohacující spoluobčané vtrhnou do ulic, a špatným pravopisem napíšou na transparenty ČIPSI LIVEZ METR, proto aby se zbytečne tolik nevyplýtvala černá barva, radši začínáme obsazovat i profesionální cikošské herce. Dvojka a trojka už takový labůžo nebylo, protože se tu řešila i zkurvená Chebovská mafie, s rytmousem jako gorilou (to by mě zajímalo, kolik dostal za 3 repliky..), a kriminální atmosférou, která jen nudí a čekáme jak se vyvine poslední soud učitele/vraha na útěku. Čtyřka se hodně podoba jedničce, což je na druhou stranu dobře, a jede se na vlnu humoru a kontroverze. Pořád ale váhám dát tomuhle filmovému separátu odpad. P.S.: Doufal jsem že si školník na konci zašuká s tou bílou cigoškou. Viagra Team 4ever. A Vémola solidně šilhá po tom lechtání se s opičáky v oktagonu.. #uhorkovásezóna🥒 ()

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

Ne tak tvrdě a otevřeně rasistické jako předchozí díl(y), dokonce i technická stránka je na vyšší úrovni než bylo u téhle sračkosérie v minulosti zvykem. Jinak ale zůstalo vše při starém: Magnusek není schopný dát filmu konzistentní stylistický tvar, takže divák se až do konce nedozví, co že to vlastně sleduje. Chvíli je to černá (ehm) sociální komedie v duchu (ale rozhodně ne kvalitě) Prušinovského Mostu, jindy drama svědomí o vrahovi hledajícím vykoupení, a částečně také mafiánský revenge thriller (!). Poslední zmíněná rovina je mimo jednoznačně nejvíc. Magnusek se v ní pokouší kopírovat žánrové postupy a klišé, v jeho amatérském podání však jde o absolutně nevěrohodnou a nechtěně smešnou blamáž, v níž Jiří Krampol představuje mafiánského bosse, jenž se v domově důchodců (!!) spolčí s chladnokrevnou praktikantkou v podání Natálie Grossové (!!!), aby se mohl pomstít svým nepřátelům. Obrovská pecka je rovněž Magnuskův "um" spočívající v konstruování milostných linií. Své postavě dopřeje sex s krásnou mladou rómskou aktivistkou, svému příteli (v podání Godly) zase nymfomanickou sexy právničku, přičemž z filmu naprosto nijak nevyplývá, jak se mu danou ženu povedlo svést, když jím předtím celou dobu opovrhovala. ___ Na Magnuskovi, jakožto scenáristovi a režisérovi, je nejsmutnější/nejsměšnější/nejodpornější to, že se snaží natáčet divácky atraktivní díla, která budou kromě zábavy současně seriózním sociálním komentářem. Přijatelně sice nezvládá ani žánrovou zábavu, natož jakkoliv komplexně reflektovat realitu (tu pouze extrémně bulvarizuje a exploatuje), kdyby se však vydal cestou čiré bláznivé/lidové komedie a vykašlal se na veškeré pokusy o myšlenkovou a emocionální hloubku a parazitování na žánrech, jimž evidentně vůbec nerozumí, možná by tak sebe alespoň částečně ušetřil zaslouženého masivního hejtu ze strany kritiků a diváky zase katastrofálních (ne)filmových zážitků. Ten člověk ale zřejmě nemá žádnou soudnost a jeho cit pro uměleckou tvorbu je natolik nízký a vychýlený, že od něj nelze očekávat žádnou sebereflexi, která by mohla hypoteticky vést k tomu, aby už dál netočil takovéhle blivajzy. ___ 10 % za pár povedených Godlových hlášek. Velká škoda, že toho tajemného zabijáka nehrál původně avizovaný Van Damme. Level bizarnosti by pak ještě výrazně stoupl. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Neviděl jsem předchozí trilogii, minimálně ne celou a už je to dlouho. Možná i proto jsem se ztrácel v mnoha dějových dírách, kdo ví. Ovšem facepalmoval jsem bohužel často; věděl jsem však do čeho jdu a nikterak zhlédnutí nelituji, ale dobré to zkrátka není. Hrozně by mě zajímalo, co by ve filmu dělal Van Damme, zřejmě neodhalený hitman s kapucou? To mě mrzí, že to nevyšlo. Stále na Netflixu. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Vedení školy v České Skalici, kde se příběh Bastardů odehrává, si odněkud z internetu vytisklo sadu informačních štítků na dveře, které označovaly učebny a místnosti. Kabinet uklízečky měl fotografii Jaroslavy Obermaierové z filmu Bastardi (2010) a tato škola je tak jediná, ke které se štítek autenticky váže. Jaroslava Obermaierová se při natáčení s nápisem vyfotila. Tato fotografie je v galerii filmu. (ugugege)

Reklama

Reklama