Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh spojující prvky milostného dramatu a thrilleru se odehrává v nejmenované latinskoamerické zemi a dotýká se aktuálního tématu terorismu. Hrdinou je policejní detektiv Agustin Rejas prožívající složité období. V soukromém životě se snaží pochopit malicherné problémy své ženy, a také je jmenován na místo velitele pověřeného vyšetřováním případu teroristických útoků, za nimiž stojí členové maoistické guerillové skupiny v čele s anarchistickým vůdcem Ezequielem. Přitom nesouhlasí s představiteli současné fašistické vlády a jejími politickými metodami. Ve stejné době se Rejas zamiluje do atraktivní a poněkud tajuplné baletní učitelky Yolandy, která dává taneční lekce jeho talentované dceři... [44. MFFKV 2009] (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (25)

saladín. 

všechny recenze uživatele

Nenapadne prijemny civilny filmik: dostojna pocta Costa-Gavrasovi (anonymny juhoamericky stat, PR-friendly pseudokracia s juntou ako zaloznym modusom at any time, perverzne anonymizovany a zaroven rafinovane svojmu zdroju kobercek rolujuci lavicovy teror...) a dostojna prvotina Malkovicha ako rezisera. Rafinovane zovreta no nenasilna vystavba s gradujucim pocitom az fatalneho dusna i s vedomym antiklimaxom, dostojny tichy kocur Bardem nenapadne spolu s inymi malymi, no vidiacimi osudmi pracujuci na svojom prave zit obycajny zivot v civilnej krajine, velmi zaujimava atmosfera dana i uzasnym vyberom hudby, len tomu vztahu sa nedari vdychnut zivot, tak len trochu seveli. Co do atmosfery radim tento pocin spolu s The Gift k jednym z najzaujimavejsich za posledne roky. __________ Love Theme: All Along the Watchtower solo piano cover by Yul Anderson, from: The Wind Starlight ()

chim.chim 

všechny recenze uživatele

Milostné drama? Tak to zdaleka ne. Co se milostné zápletky týče, ta byla dočista neprocítěná a divák musí dávat sakra pozor, aby si jí vůbec všiml. Celkově film nebudí moc dobrý dojem, je hrozně rozervaný a nemá skoro žádnou atmosféru. Docela zajímavé téma zpracováno takhle mizerně - to jsem od pana Malkoviche nečekala. Ani jsem nepochopila, proč mezi sebou očividně latinskoameričtí domorodci mluví v angličtině, která slyšitelně není jejich rodným jazykem. ()

Reklama

dANo 

všechny recenze uživatele

Trochu politiky, trochu terorizmu, trochu romantiky, do veľkej miery krimi thriller (kde sa úkryt hlavného nepriateľa dal celkom pohodlne predpovedať), trochu veľa španielskej angličtiny, ale ako celok sa to dalo pozerať a vidieť to skôr ako film a nie ako kritiku politickej situácie niekde v južnej amerike... ()

kusper 

všechny recenze uživatele

44. MFFKV. Co? Takhle jsem reagoval, když začaly běžet titulky tohoto film. Mám s ním velký problém. Terorismus přímo nekritizuje ani nepodporuje, není realistický ani moralistický, není nijaký. Je absolutně o ničem! Ohromné zklamání, největší na 44. MFFKV. Johna Malkoviche uznávám jako jednoho z nejlepších "lidí kolem filmu" jeho zásluha o spoustu skvělých filmů je nezpochybnitelná, ale tohle? Mám sto chutí dát odpad... Navíc začít film s ironickými slovy: "Kdo z vás viděl film Transformers a kdo Tanečníka seshora?" je trochu arogantní. Jak jsme asi měli legálně vidět Tanečníka seshora když neběžel ani v kinech ani nevyšel v ČR na DVD? Skromnost dělá velikány. ()

Lynn 

všechny recenze uživatele

John Malkovich se projevil nejen jako vynikající herec, ale i jako výjimečný režisér. Jeho režijní prvotina má uhrančivou, náladovou a prchavou atmosféru, mimořádně dobře vybranou hudbu, skvělého hlavního představitele (Javier Bardem) a několik geniálních momentů - hned úvod filmu s mrtvým pověšeným psem nebo chlapec s plakátem: "Stejně už jsem mrtvý" patří k tomu nejlepšímu, co jsem ve filmu za poslední rok mohla vidět. Nádherný divácký zážitek, doufejme, že se Malkovich dostane ke slovu častěji... ()

Galerie (10)

Zajímavosti (2)

  • Filmári počas svojej práce navštívili okrem Španielska a Portugalska aj juhoamerický Ekvádor. (MikaelSVK)

Reklama

Reklama