Reklama

Reklama

VOD (1)

Dva ostří bývalí policajti z Texasu mají za úkol vypátrat a zabít nechvalně známé zločince Bonnie a Clydea. Kriminální drama podle skutečných událostí. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (314)

MikO_NR_1909 

všechny recenze uživatele

Vidieť Kevina Costnera opäť s klobúkom, uhladeným oblekom a so zbraňou môže pripomínať jeho zašlú formu a rešpektovaný patriotizmus. Taktiež Woody Harrelson a jeho piruety v Troch bilboardoch stáli za to a mohli látku posunúť o level vyššie. Vychádzať z takéhoto stavebného kameňa je kľúčové, avšak zlyhávajúcim faktorom je podpriemerný scenár bez reálneho konfliktu. Všetko sú to len také prieberčivé a naivné výstupy, ktoré vedú šerifov proti nie príliš otvorenej spolupráci občianskych komunít pri dolapení hviezdnej ozbrojenej dvojky. S troškou nadsázky sme mohli čakať konvenčné vylíčenie kriminálnych dejín Spojených štátov so všetkými jej stereotypmi. Zlyháva to však na predvídavosti a veľmi ladne vykreslenej vývojovej štruktúry, ktorá kráča bezpečnou cestou, pritom je do značnej miery falošná a neautentická. Hoci vychádza "zo skutočnej udalosti". Takých už tu bolo... ()

DwayneJohnson 

všechny recenze uživatele

Zklamání? Určitě. A to má ten film na první pohled vše, co by měl správný trhák mít. Woodyho a Kevina, super příběh, poměrně kvalitní výpravu, jen to zpracování, to mě teda za srdce dneska vůbec nechytlo. Vůbec by mi nevadil příběh vyprávěný převážně z té policejní strany, spíše jsem rozčarován z toho, jak je tenhle snímek zbytečně moc dlouhý, nudný a sportovní terminologií místy dost vydřený. Jako zápas jasného favorita proti outsiderovi, který rozhodne skoro až v prodloužení. Ano, teď mám samozřejmě na mysli, závěrečnou zabíjačku, jinak hodnotím velmi, ale velmi průměrně. ()

Reklama

HAL 

všechny recenze uživatele

Máte pocit že Hollywood trestuhodně kašle na období své zlaté éry a už se netočí žádné filmy z meziválečné ameriky, plné romantizovaných gangsterů s Thompsony a za volanty starých nablýskaných Fordů? Netflix to the rescue! Deset let po Public Enemies, posledním zapamatovatelném (leč poněkud nudném) zářezu z tohoto období, teď kvalitně oživuje veleznámý příběh Bonnie a Clyda. Ovšem moderním způsobem - ne vizuálně moderním, jako tehdy Michael Mann s digitální kamerou, ale vnitřně moderním. Ukazuje příběh z opačné strany barikády, relativizuje romantičnost dvou antihrdinů, a komentuje jejich tehdejší oblíbenost mezi veřejností, mediální pokřivování skutečnosti do populárních obrazů milovaných davy. Až jako nenápadnou parafrázi současnosti, kde sociální sítě těžce dominují nad realitou, okamžitě zachycená senzace je vším, a zaklínání se útlakem ze strany mocných dokáže i z idiotů a zločinců udělat lidové hrdiny. A zároveň zůstává dobrou detektivkou stojící na dvojici dobře napsaných i zahraných stárnoucích Rangerů, s perfektně zpracovanou dobovou atmosférou, minimem akce, ale i přesto dosti svižným tempem. Byť, jako skoro všechno od Netflixu, by si zasloužil trochu editorské péče. Obzvlášť ten Woody Harrelson mě tu baví, když jeho nejikoničtější životní role je v Natural born killers, kde právě on sám byl tou postmoderní variací na Clydea, jedoucí amerikou na cestě bez zpátečního lístku s hromadami mrtvol za sebou. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,PÍŠE SE ROK 1934, A VY CHCETE POSLAT NA BONNIE A CLYDEA KOVBOJE?…“ /// Westernová pátračka. Hudba, prostředí Ameriky 30tejch let, nejslavnější gangsteři Bonnie a Clyde,… ale sláva má patřit jinýmu duu - dědkům – Franku Hamerovi a Maneymu Gaultovi. Oba jsou takový, jak jsem si představoval. Staří kovbojové, místo koní Fordku, místo technickýho zázemí – zkušenosti. Nevím, jak moc je to všechno podle skutečnosti. Vo to asi půjde ve druhý řadě. Každej bude hlavně zvědavej na Costnera s Harrelsonem a na to, jakou atmosféru vykouzlí John Lee Hancock. To, že navštívíme autentický místa, nebo že auťák (a ti dva) budou rozmrdáni stejným způsobem… to je bráno jako samozřejmost. Bavilo mě to. Je to pomalý, poučný, atmosférický... /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Tu historku z místa jménem Candelaria (v Jižním Texasu – jen pro upřesnění), neznám. 2.) Chcu vidět, jak je rozjebali.... 3. Thx za titule „num71“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ** NAPĚTÍ * ()

agentmiky 

všechny recenze uživatele

Klasika jako ze staré školy. Film se rozjíždí pěkně zvolna, snaží se divákům trochu blíže vykreslit postavy hlavních dvou hrdinů, což považuji za důležité, když s nimi máte strávit pár těch desítek minut. Někomu to tempo může vadit a pochopil bych to, ale já si docela rychle navykl na tento styl. Asi jsem čekal, že i Bonnie a Clyde dostanou více prostoru, ale nestalo se, bohužel. Jinak tedy Costner s Harrelsonem zaváleli, scéna s Woodym na záchodech bezpochyby highlightem celého filmu (trochu škoda, že ji naznačili již v trailerech). Tito herci mají charismatu na rozdávání, což jejim postavám přidalo plusové bodíky na věrohodnosti (i tak se ale nemohu zbavit pocitu, že kdyby film natočili v 80. letech s Newmanem a Redfordem, tak by výsledek byl ještě o pomyslný level výše). Dialogy skvělé, atmosféra třicátých let minulého století na mě dýchala v každém záběru. Akci moc nečekejte, on se film ani nesnaží být něčím jiným než poctivým dramatem. Ale silné chvíle se i tak dostaví, ať už se jedná o scénu se zastřelenými policisty či závěrečné zúčtování, kde se kulkami dozajisté nešetřilo. Mohu doporučit a zároveň radím, ať si něco přečtete o opravdovém Hamerovi a Gaultovi. Stojí to za to. Filmu dávám 80 % ()

Galerie (5)

Zajímavosti (13)

  • Při honičce střilí Maney Gault (Woody Harrelson) z otevřeného okýnka, v dalších záběrech je ale zavřené. (Duoscop)

Reklama

Reklama