Reklama

Reklama

VOD (1)

Katherine Newbury je jedinou ženou, které se kdy povedlo po několik let moderovat úspěšnou večerní talkshow. Když je však označena za „ženu, která nenávidí ženy“, rozhodne se urychleně přijmout nezkušenou Molly, která je tak jedinou ženou mezi stávajícími scénáristy. Přijetí Molly možná přišlo pozdě. Hrůzu nahánějící Katherine totiž musí čelit nízké sledovanosti a rozhodnutí stanice nahradit ji za někoho sympatičtějšího, ideálně mladého muže. Molly je odhodlaná dokázat, že práci nezískala jen kvůli svému pohlaví a chce Katherine pomoci a oživit její talkshow a kariéru… Svými činy však docílí větších změn, než původně zamýšlela. (Falcon)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (66)

Bozvav 

všechny recenze uživatele

Já vím, bylo to děsně klišovité, šablonovité a zcela v meritu dnešní bláznivě korektní doby, kdy být bílým, vzdělaným, heterosxuálním a nedej bože dokonce majetným jedincem znamená, že jste považováni přinejmenším za podezdřelou osobu, ne li rovnou za vraha jehňátek. Na stranu druhou, dokonalé herectví Emmi Thompson toto vše hravě vyvážilo. Její charisma a herecký koncert jenž ve filmu předvedla mne dostal na pomyslná kolena. Děj rychle odsýpal, dialogy nebyly vyvloženě idiotské a lehce odlehčený ráz překryl i tu stupidní a nereálnou proměnu hlavní hrdinky. Takže já se dobře bavila, aniž bych cokoliv řešila. Za mne 75%. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Asi nejfeminističtější film roku.Thompsonová ví jak používat hlášky. Srdce filmu ale spočívá s párování podivného páru Dame Emma s Mindy Kaling.Late Night nabízí únik do světa měkkými hranami, jasných barev a jednoduchých zelení. Autorka scénáře, která zde i hraje a je i producentka Mindy Kalingová si zde napsala tak trochu autobigrafickou roli ne právě atraktivní Američanky indického původu, která se přesto prosadila v showbyznysu. V komedii Ďábel nosí Pradu bavily obě, povýšená Meryl Streepová i nemotorná Anne Hathawayová při své proměně z ošklivého kačátka. Kdežto Kalingová ve své roli Thompsonovou zásobuje vesměs jen obecnými ušlechtilými poučkami – a hlavně neumí hrát, což při jejich konfrontačních scénách vyloženě bije do očí. Nadto Late Night slibuje zábavu už proto, že se odehrává v zákulisí takzvané late night show, která by měla vtipem vyloženě hýřit. Nicméně většina žertů se bezzubě točí kolem politicky korektní rozmanitosti, tedy od tmavé ženy v prostředí nadutých bílých mužů, kteří si zabrali i dámské záchody, až po stesk, co si počne padesátnice v Hollywoodu, kterou chtějí před kamerou nahradit mladším a vulgárnějším kolegou, idolem sociálních sítí. Ještěže tu co pět minut zazní spasitelné „Nevzdávej to!“ Vedle Thompsonové, jejíž břitká ironie dává melodramatu alespoň trochu zralého nadhledu, zbývá jediný zajímavý prvek, totiž mechanismus výroby každodenní relace, na jejímž počátku stojí armáda scenáristů hledajících inspiraci v ranních novinách a na konci zářivá světla reflektorů ve studiu, kde předem připravené, probrané a zkrácené glosy hvězda předčítá. Jenže o profesní tajemství v Late Night tolik nejde, pokud se pomine snaha o zvýšení sledovanosti ve stylu „vyjdi s kamerou mezi lid“. Naopak sem autorka pašuje románky na pracovišti včetně skandálů a slz, které zápletku ještě rozdrobí. Celkově je to plochá až úmorná podívaná. ()

Reklama

Rohy212 

všechny recenze uživatele

Filmové komedie z prostředí stand-up jsou často ty nejméně vtipné komedie. Zakončovací snímek KVIFF Late Night je toho důkazem. Šarm Emmy Thompson se scénáři daří přizabít ohranými vtipy o sexismu a fyzickou komedií s odpadky. Nadějné téma probíhá zcela předpověditelně. Jinak je to ale perfektně snesitelný film. 2,5* ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

nečekal sem nic a překvapivě jsem se bavil víc než slušně.Příběh je sice jedna velká šablona o tom jak protivná a svojí show unavená hlavní hrdinka procitne a za pomoci nové scénáristky se stane znovu miláčkem národa,ale díky Emmě Thompson se dá bez problémů vydržet.Nebýt závěru,který obsahuje potřebný zádrhel (me2) a následnou moralitku,bylo by Late Night vlastně fajn feel good movie...60% ()

rikitiki 

všechny recenze uživatele

Některé nezdařené prvky jakoby naznačovaly, že se díváme na komedii. To však ani omylem. Vtip nebyl jediný a pokusy o ně chabé. Naopak převládalo spíš upachtěné drama o stárnoucí moderátorce, která se zuby nehty drží svého povážlivě se kývajícího křesla a nechce přijít o džob snů. Snad ji s tím pomáhá nedávno přijatá indická žena, která do doposud stoprocentně bílého a mužského kolektivu vnesla …. co vlastně? Všichni se tváří, že ona je tím svěžím větrem a studnicí nápadů, přitom holka vymyslí jeden vtip (údajně) a akorát prudí a řeší svoji kariéru a trochu i citový život. Takže nedává vůbec smysl, proč ji všichni najednou tak zbožňují, objímají, vyzdvihují do nebes a dokonce i dosud odtažitá moderátorka zjihne…. Nedává to žádný smysl, kromě toho, že film byl natočený jako podpora myšlenky, že kolektivy mají být různorodé co se týče pohlaví, preferencí i barev. S čímž třeba já osobně souhlasím, ale film téhle myšlence posloužil maximálně tak medvědí službou, protože ji nedokáže nijak obhájit, spíš ji ukazuje jako něco násilného a ve své podstatě neúspěšného. Pokusy upadající moderátorky o nové pojetí show jsou ubohé a podbízivé a spíš je celý výsledek smutný. Jakoby říkal, že o solidní novinařinu už nikdo nemá zájem, proto nemá cenu, a je dokonce na škodu, se snažit a raději vyjděme publiku vstříc tím, že jim dáme veselé rozhovory se slečnami, které čuchají k psímu zadku (a to doslova). _____ Snímek je zajímavý jedině tím, že ukazuje, jak mohutné zázemí má slavný moderátor a jak za zdánlivě vtipnou improvizací v night show stojí v bohatších zemích a televizích vždy početný kreativní tým. SHRNUTÍ: Labutí píseň hloubavější žurnalistiky a agitka o pestrobarevnosti. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (5)

  • Původně měl film režírovat Paul Feig, ale kvůli konfliktům s plánováním odešel. (ČSFD)

Reklama

Reklama