Reklama

Reklama

Miluji tě modře

  • Slovensko Miluji tě modře (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Sympatický malíř a kunsthistorik, doktor David Bárta, se blíží Kristovým létům. Jeho život by už měl mít „ustálenou" podobu a pevné obrysy. Opak je pravdou. Právě teď prožívá Bárta docela smolné období. Dostane výpověď z Národní galerie, žije stále pod jednou střechou s matkou, posedlou jógou, nemá žádnou přítelkyni a nedaří se mu ani skvělý výtvarný projekt, který realizuje se svým bonvivánským otcem. A najednou je tu zlom! Ve výloze luxusního pražského klenotnictví objeví Bárta dívku Terezu, krásnou aranžérku - tajemnou, cudnou i vášnivou, prostě nevyzpytatelnou. Přitahuje ho nebývalou silou a jeho staromládenecký život je naráz vzhůru nohama. Tereza je dívka jeho snů – ale je tu ještě „ten" třetí – přítel Terezy, artista Igor, rapl a žárlivec, který nedokáže pochopit, že lásku si nelze udržet ostřím nože. Vztah Terezy a Igora pomalu končí, i když se to neobejde bez bouřlivých a citově vypjatých scén. Na Davidovi je, zda dokáže ustát všechny karamboly rozchodu Terezy s Igorem a zda si dokáže získat Terezinu přízeň... Není to lehké, protože Tereza jednoho dne záhadně zmizí... (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (130)

blackrain 

všechny recenze uživatele

Tenhle film má na svědomí ten Jaroslav Papoušek, který je podepsaný pod Homolkáčema? To se mi ani nechce uvěřit. Ale je to pravda. Prostředí, ve kterém se filmový příběh odehrává pro mě bylo velmi atraktivní. To je ale zřejmě všchno. Připadala jsem si jako na houpačce, jako že právě sleduju dva filmy v jednom a nějak se mi to v hlavě celé popletlo a spatlalo se do jednoho kousku. Nemám nic proti použité nahotě ve filmech, pokud není prvoplánovitá a násilně naroubovaná, či-li naprosto ubohá a stupidní. Jako to bylo tady. Miluju modrou barva, ale tady jsem se jí přímo přejedla. Modrá zířila a zbytek byl takový šedivý.Chápu ale ten kladený důtaz na ni. Jen se s tím dalo pracovat malinko jinak.Vysvětlení, proč hlavní postava miluje modře, mi přišlo hezké. Škoda, že je tenhle filmový příběh takový nemastný a neslaný Trestuhodně nevyužito dobrých herců, které se tu vyskytují. Docela by mě zajímalo, jak ve skutečnosti vypadá původní Papouškův scénář a jak moc se filmu podobá. ()

Gekacuk 

všechny recenze uživatele

Nepodařený pokus o komedii. Nepochybuji o tom, že do Papouškova scénáře bylo zasahováno. Už třeba kvůli mobilům, které v době psaní scénáře nebyly. Výsledné dílo nestojí za nic. Přemíra zbytečné sexuality, trapné role Kratiny jako osahavače modelek, Nováka jako totálního blba, místy ubohý humor-například únik z restaurace po čtyřech..... Novák si jistě zaslouží uznání za svoje art-cirkusové divadlo, ovšem zde hrál postavu naprosto nereálnou a hloupou. Doslova namaškařený jako šašek, na začátku vypadal jako zombie a později oblečen do hrozných hadrů (snad tak nechodí i v civilu!). Chová se celý film potrlhe a divák se jistě zeptá, proč s ním ta Nesvačilová vlastně chodí. Jílek a Nesvačilová mne nijak nepřesvědčili, že jsou dobří herci. Pouze 2 vtipné momenty: proběhnutí plátnem a turecký sed. A to je málo i na předvídatelnou Love Story. ()

Reklama

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Uh... po filmu z první světové a to hodně drsném filmu... se tahle romantická komédie rovanala útoku yperitem... Já prostě pořád chci dát českým romantickým komediím šanci... A vždy pak toho lituji. Po tomhle filmu budete mít modré mžitky před očima, protože hrdinka v něm nosí stále jedny šaty - modré. Tedy ehm..pokud zrovna není nahá a neukazuje svá prsa. Nejsem citlivka, proti mladým ňadrům nic ani tomu dalšímu kde se ženám sbéhají nohy, ale tady se to na diváka valí jak Bohemia chipsy ze sáčku. Mimochodem těch tam coby PP také bylo přehršel. Komediálního na filmu nebylo prakticky nic, ovšem pokud vám nepřipadá vtipné např. když Kratina tvrdí synovi, že ženských nesmí bát a pak před jednou vylézá po čtyřech z restaurace vysílače na Žižkově. No, snad to bude mým nachlazením i už otravnou zimou (bílo mělo být na vánoce ne teď), protože jsem si celkem užíval všechny ty hezké záběry na letní Prahu a snad proto dávám za dvě origami. Byla to ale tragédie a ten sajrajt si na hlavu raději nedávejte ! * * ()

Mouzon odpad!

všechny recenze uživatele

modré memento scenáristické legendy československé kinematografie - netuším, jestli Papoušek tenhle film miluje, ale spíš bych si tipnul, že z něj rotuje v hrobě... podobně jako u Jiřího Menzela došlo blahé paměti k přerodu z fáze “dobrý tvůrce” do fáze “velký špatný”, i Papoušek tu (v zastoupení, což je dost podstatný - ale chyba nejspíš bude už v prvopočátku) předvádí obdobný myšlenkový veletoč a jarmark marnosti... připadá mi, aniž bych chtěl jakkoli zobecňovat, že tyhlety pocty a dodělávky šuplíkovejch děl velkejch mistrů a přebírání / přepisování jejich scénářů fungl novými týmy stojej častokrát za velký, modrý, nepříjemný kulový - někdy to možná žádá situace, ale někdy se o to ani kdokoli neprosí, což je přesně případ MILUJI TĚ MODŘE... chápu, že Šmídmajer miluje šedesátkový československý tvůrce (koneckonců jeho možná nejlepším filmem nejspíš navždy zůstane formanovskej dokument), my všichni je milujeme celým barevným spektrem, ale některý sny by si člověk neměl plnit - jako třeba aktualizaci a zfilmování scénáře šedesátkového barda, kterej je do současnosti přenesen takovým způsobem, že z toho má jeden dojem, jako by se snímek s jakoukoli současností (a konceptem reality jako takové) rozžehnal a nechal ji stranou... zároveň je to projekt tím podivnější, že asi nešlo o úplně lacinou záležitost (jako, jezdit z Prahy do Olomouce jen kvůli natočení vrátnice a iracionálního Rosťovo výstupu na Suškově soše je docela luxus)... to je ale všechno oukej - ať si lidé točí třeba cirkus Berousek balancující na špici brněnského orloje, mají-li na to prachy; už méně oukej je ale celkové vyznění filmu: 1.) holky zase jen na čumendu nebo jako karikatury - tybláho, z jistého úhlu pohledu vypadá česká kinematografie jako průmysl ovládaný mlsnými šedesátníky+, kteří by si rádi plácli, ale už je žádná nenechá, tak o tom pak točej filmy; 2.) “ne” není odpověď - kdo vymyslel, že je romantický (nebo vůbec přijatelný) uhánět holku imrvére den co den, přestože tato se jasně vyjádřila, že nemá zájem?; 3.) umělci jsou prolhaná prasata - tohle je taky pořád všude, ačkoli podobnej stereotyp byl vousatej už v době, kdy ho poprvý vynašli... ve výsledku tak máme před sebou efektně nasnímaný sexistický svět, který obývají povrchní a bezprizorní osoby, v němž sexuální obtěžování je prezentováno jako romantické chování - a kde umění je pouze prostředkem k ukájení vlastního libida... ()

manonfire odpad!

všechny recenze uživatele

Na tenhle průser sedí všechny zdánlivě levné vulgarity naprosto adekvátně a jakákoliv sofistikovanější kritika tedy není na místě.Takže snad jen... úděsně nesmyslný námět, dementní scénář, směšné herecké výkony, absolutně nevhodná sladkobolná hudba, navíc debilně zakomponovaná, ubohý výběr necharismatického hlavního představitele Venci Jílka a trapné kooperování několika kvalitních herců (Vlach, Táborský).Kočička Vagnerová sice moc pěkná, ale za to body rozhodně neuděluji. Papoušek uměl, ale tento jeho projekt(tyl) mezi oči dobrého vkusu zřejmě zahálel v nezrealizované autorské pozůstalosti zcela právem jako jeho worst of, než ho ovšem totální nýmand a prznitel Šmídmajer zprasil do podoby dnešního tvůrčího počinu. Kde kurva tací imbecilové berou peníze a svolení ke svým projektům, to soudnému člověku hlava nebere. 0% ()

Galerie (44)

Zajímavosti (6)

  • Původní název scénáře "Jedním slovem tě miluji modře" byl zkrácen z toho důvodu, že vtip v názvu ukrytý údajně nikdo nechápal. (Zdroj: Miloslav Šmídmajer) (dwbmb)
  • Denisa Nesvačilová (Tereza) musela zvládnuť aj výškovú akrobaciu, nakoľko sa nepodarilo zohnať kaskadérku, ktorá by odpovedala jej výzoru. Režisér Miloslav Šmídmajer využil tiež to, že sa venovala modernej gymnastike. Denisa Nesvačilová sa neskôr nechala počuť, že ju všetko bolelo, mala spálenú kožu na rukách aj nohách a veľké mozole. Na posledných dvoch tréningoch od bolesti plakala. Nakoniec zvládla náročné kúsky vo výške 5,5 metra a bez istenia. (Zdroj: časopis Eurotelevízia) (krasomama)
  • Natáčení probíhalo v Praze a také v Olomouci na nádvoří univerzitní knihovny. (skudiblik)

Reklama

Reklama