Režie:
Oriol PauloKamera:
Xavi GiménezHudba:
Fernando VelázquezHrají:
Adriana Ugarte, Chino Darín, Javier Gutiérrez, Álvaro Morte, Nora Navas, Francesc Orella, Clara Segura, Aina Clotet, Belén Rueda, Ana Wagener, Albert Pérez (více)VOD (1)
Obsahy(1)
V den pádu Berlínské zdi se nad Španělskem točí zvláštní bouře a malý chlapec slyší v domě přes ulici hluk souboje a jde se do obydlí sousedů podívat. Tam spatří muže s krvavým nožem stojícím nad mrtvou manželkou. Chlapec v panice prchá a venku na ulici ho přejede auto. Po mnoha letech přichází identická bouře a Vera Roy (Adriana Ugarte) najde ve svém domě starou kameru a televizor. Když si chce se svým manželem pustit staré nahrávky, ještě netuší, že působení nevyzpytatelného přírodního jevu jí několikrát změní život takovým způsobem, jaký si do té chvíle nedokázala ani představit. (C0r0ner)
(více)Videa (3)
Recenze (155)
Já jsem tě zachránila. Teď jsi na řadě ty. Večne strapatý Oriol je majster sveta v kombinovaní, ba až prekombinovaní. Počas tejto búrky sa ale podľa mňa krotil, pretože to cestovanie v čase je celkom prehľadné. Príbehovo je to hutné, miestami atmosferické a všetky postavy sú zaujímavé. Odporúčam. ()
Tenhle španělskej rejža je masakrální... Viděl sem 3 filmy a všechny tři absolutní špička. Hlavně má teda vymazlený scénáře, který sou fakt jedni z nejlepších, co sem snad kdy viděl. Hlavně pořádně napínavý, pořádně originální a pořádně promakaný. Je mazec, že si rejža sám scénáře píše, takže to je tuplovanej frajer. Tohle má kousíček k Frekcenci, kde je to tak trošku tématicky podobný. Akorát tady se do minulosti/budoucnosti cestuje jen jednou. Je tady vražda, záhada až do posledního dechu. Já se musím přiznat, že sem toho detektiva odhalil celkem brzo, ale to je tím, že sem prostě dobrej :o)). Parádní kousek od parádního tvůrce... ()
Hodně slušný pohrávání s paradoxy při jízdě časem. Tématicky i kvalitou srovnatelný s Frekvencí či hustym serošem Dark. A i když né zas tak složitý jako zmiňovaný seriál (ale o to možná i líp), chvílema předvidatelný (přesto nechybí překvapivé momenty) a nějaké logické mouchy se také najdou, přesto mě to bavilo moc, napínavý dostatečně a vše do sebe ve finále celkem pěkně zapadne. Španěláci teda v posledním období docela jedou! ()
Málokedy môžem povedať, že americký film je lepší ako európsky. Tu to bohužiaľ platí. Frequency je síce jednoduchší, priamočiarejší, ale o to emočnejší a intenzívnejší zážitok, než táto jeho prekombinovaná, dlhočizná a prekvapivo aj pomerne predvídateľná variácia. Ostatné videné režisérove počiny (El cuerpo (2012), Contratiempo (2016)) značne lepšie. ()
Defilé WTF momentov a zbytočne rozťahaná, banálna zápletka. Koniec úplný výsmech. Keby si viac postrážili scenár a niečim to oživili, mohla to byť pecka. Takto je to priemerná, aj keď zručne nakrútená, hovadina na jedno pozretie. Z Paulovej trojky je toto spomedzi El Cuerpo a Contratiempo najslabšie. ()
Galerie (11)
Zajímavosti (6)
- V jedné části filmu, když se malý Nico vrací domů, si můžeme všimnout, že nese v ruce skateboard a má na sobě úplně stejné oblečení jako Marty McFly z Návrat do budoucnosti (1985). Akorát že Marty měl vestu červenou. (SeBig)
- Počas scény, keď Vera rozpráva o svojich spomienkach, v kine sa mihnú zábery na filmy Stroskotanec (2000) a Kontakt (1997). Oba sú režírované Robertom Zemeckisom, ktorý režíroval aj Návrat do budúcnosti (1985), ktorý má vo filme viacero odkazov. (megajalec)
- Když se Vera (Adriana Ugarte) vloupe do domu, lze si na zdi všimnout kalendáře, který zobrazuje rok 2017. Děj filmu se ale odehrává v letech 1989 a 2014. (vojacekr)
Reklama