Režie:
Edgar WrightScénář:
Edgar WrightKamera:
Bill PopeHudba:
Steven PriceHrají:
Ansel Elgort, Lily James, Kevin Spacey, Jon Hamm, Eiza González, Jamie Foxx, Jon Bernthal, Sky Ferreira, Viviana Chavez, Flea, Wilbur Fitzgerald (více)VOD (6)
Obsahy(1)
Talentovaný mladý řidič (Ansel Elgort), který zajišťuje zločincům únik z místa činu, je ve své práci tím nejlepším z oboru i díky hudbě, kterou si během ní pouští. Když se Baby setká s dívkou svých snů (Lily James), vnímá to jako příležitost opustit život zločince a začít znovu. Poté, co je ale mafiánským bossem (Kevin Spacey) přinucen zúčastnit se další akce, která je předem odsouzena k neúspěchu, ocitá se v ohrožení jeho život, láska i svoboda. (Falcon)
(více)Videa (8)
Recenze (847)
"YOU PROBABLY WOULDN'T EVEN NEED TO USE A GUN WITH HER. JUST SAY "BOO", AND SHE'LL GIVE YOU THE BIG BILLS FIRST." ------------ Drive mal atmosféru a charizmu. Baby Driver nemá ani jedno. Má síce nadupanú Imprezu a totálne šialeného Jamieho Foxxa, Debbie, ktorá silne pripomína Twin Peaks, no a samozrejme Kevina Spaceyho, ale stačí to? Rozhodne nie, a preto je tu ešte jedna vec - hudba. Či už skladby, súvisiace s náladou a situáciami Bejbyho, alebo tie perfektne namixované hudobno-akčné strihy. V podstate je celkovo soundtrack podarený. Až na ten presladený koniec a veľa infantilných momentov nemám čo vytknúť. ()
"Vy přepadáte, protože jedete v drogách. Já jedu v drogách, abych mohl přepadat." Doc to naplánoval, Baby odřídil, Cvok si to zdůvodnil, Buddy odstřílel a Darling byla s brokovnicí naprosto k sežrání. Mě se to prostě líbilo, tedy dokud se adrenalinová akce mísila s hudbou, ale jakmile došlo na dětské vzpomínky a na city, tak jsem dostával chuť nasadit si masku Mike Myerse a jít něco přepadnout. Vždyť jsou to moje peníze. Ne jejich. Oni mi je ukradli. A já si je vezmu zpět. Díky, Cvoku, za návod. ()
Are you slow? No! Ok netvrdím, že ten film není hrozná píčovina, ale má to svoje momenty a aspoň si to na nic nehraje. Začněme plusy je tu pár povedených scén nejvíc boduje loupež v maskách Michaela Myerse, ale najdou se i další je tu pár solidně obsazených rolí z nichž nejvíc boduje lehce psychopatický Jon Hamm, ale i Spacey je velmi stylový a typově naprosto přesně obsazený velký plus je sladění hudby s akčními scénami tady máme bez prdele kandidáta na oscara za střih zvuku. Bohužel ve chvíli kdy se film snaží přepnout z bezmozkové krimi komedie do vážnějšího módu to povážlivě drhne i když i mě celkem překvapila ta drsnější a nekompromisnější druhá polovina, ale je to dost nevyvážené nemluvě o tom, že hlavní hrdina je hrozný koště a ty rádoby dramatický scény z jeho života byli spíš k smíchu, ale zase na rozdíl od fast and fekální série co se točí jenom pro prachy tu je aspoň vidět srdíčko režiséra co si evidentně splnil svůj klukovský sen.55% ()
Tenhle film mi už z trailerů připadal tako nějako podivný, ale točí to Edgar Wright, říkal jsem si, to hrozny nebude... Jak jsem se mýlil, já tupá ploutev! Ten film nemá duši, má jen pár povedenejch akčních sekvencí, co jsou dobře nastříhané na hudbu a několik málo humorů, kterých je ale stejne tsk dobrých, jako tech trapnych a casting je asi to nejhorší vůbec, protože půlka postav vypadá jako parodie a napodoba někoho, na koho v rozpočtu nevyšli prachy ( černoch, co se zoufale snažil být Samuelem L. Jacsonem). A poslední půl hodina je už jenom totální zmar, kdy se všechno rozsype pod rukama a tam, kde mela byt pocta, nebo odkaz na nějaké dobovky a béčka, je jen transformace v obrovskou hroudu slizu plnou až příliš nasteroidované akce (která je tímto nechtěně směsná) a odporně přeslazených klišé ()
Já jsem naštěstí nešel na akademickou přednášku o teorii dokonalosti, nýbrž na letní filmovou jednohubku, čili se tady teď nemusím v ničem šťourat jak bába v koksu. Takovouhle bejkárnu jsem v kině zas nějakou tu chvíli neviděl, podobně svérázně si třeba Guy udělal posledního Artuše, ale tím přehlídka originality pomalu končí. Fór je v tom, že teprve až když si něco uděláte po svým tak jak vy sami chcete, může to za něco stát. Edgar se rozhodně s ničím nepáral a naservíroval mi tak dokonale rytmickej biják, že Rytmus by se měl přejmenovat na Fibliraci. ()
Galerie (78)
Zajímavosti (36)
- Při střihu scény úniku z banky, ve které hraje song „Neat Neat Neat“, se Edgaru Wrightovi nedařilo vměstnat celou scénu do délky písně. To vedlo k nápadu, který vznikl během posledních dní produkce: přetočit song na začátek v Babyho (Ansel Elgort) iPadu. (MasterMagic)
- Pre filmové účely bolo použitých až 150 áut. (MikaelSVK)
- Snímek čerpal inspiraci z filmů Řidič (1978), Potíže s Arizonou (1987), Bratři Bluesovi (1980) a Riding Bean (1989). (DJDVD)
Reklama