Režie:
Edgar WrightScénář:
Edgar WrightKamera:
Bill PopeHudba:
Steven PriceHrají:
Ansel Elgort, Lily James, Kevin Spacey, Jon Hamm, Eiza González, Jamie Foxx, Jon Bernthal, Sky Ferreira, Viviana Chavez, Flea, Wilbur Fitzgerald (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Talentovaný mladý řidič (Ansel Elgort), který zajišťuje zločincům únik z místa činu, je ve své práci tím nejlepším z oboru i díky hudbě, kterou si během ní pouští. Když se Baby setká s dívkou svých snů (Lily James), vnímá to jako příležitost opustit život zločince a začít znovu. Poté, co je ale mafiánským bossem (Kevin Spacey) přinucen zúčastnit se další akce, která je předem odsouzena k neúspěchu, ocitá se v ohrožení jeho život, láska i svoboda. (Falcon)
(více)Videa (8)
Recenze (847)
Patnáctistý komentář patří Wrightovi. A ačkoliv musím říct, že jsem z ani jednoho jeho filmu nebyl nijak extra odvařený a krom Scotta Pilgrima jsem neměl potřebu se na ně koukat víckrát, tak musím jedním dechem dodat, že Baby Driver se vedle cornetto trilogie bude směle tyčit. A to samozřejmě hlavně co se týče v akčních pasáží, ve kterých je Edgar Wright už od Soumraku mrtvých mrtvých nejjistější, opravdu pečlivě si vyhrál s bohatou hudební koláží, která na milimetry sedí k tempu akce a všechny akční, zejména automobilové, scény jsou díky tomu správně hektické, napínavé a dobře se na ně kouká. Co se týká toho ostatního, tam už je to podstatně horší. Po příběhu se nikdo nepídí, ovšem rejža měl k ruce bohaté slavné herecké obsazení, ze kterého ždíme maximum a tak zejména díky Spaceyho a Hammovo charismatu se to povede doklepat do konce i v tomto směru. A pak je tu Jamie Foxx, který je doslova démonický. Očekávání díky bohu mírně překonána. ()
Jak mě potěšily Dobrý časy, kde hudba žene film zběsile dopředu, tak mě zklamal Baby driver. Úvodní automobilová honička je super, pak se na scéně objeví ONA a.. pak až do konce to kdovíjak zajímavé nebo strhující není. Píšou to tu všichni, ale je to tak, chybí propracovanější příběh, výraznější postavy i ten nadhled, proboha. Občas sice potěšilo nastříhání na hudbu či zvukové efekty, ale to byly jen momenty, čekal jsem toho víc. ()
Docela se divím tomu vysokému hodnocení. Jako honičky v autech fajn, docela mi to připomnělo NFS Most Wanted 2. Zajímavý byl i nápad jak film proložit haldou známých hitů. Ovšem celý ten příběh stál na hodně chatrných nohách složených ze samotných klišé a vrcholem byl povzdech bosse ,,taky jsem miloval'' ! Nevím, jindy mám tyhle mafošské filmečky nadupané hudbou plné automobilových honiček rád, ale tohle mně nějak neoslovilo. Dávám tedy za 3 blejskací růžové iPody. * * * ()
Super festivalovka, nehodna multiplexov. Prva polovica je nudne ceckove peklicko s najhorsie obsadenym hlavnym hrdinom od ghost ridera. Ale s funkcnymi vedlajsimi postavami a peknou romantikou. Potom to vsak zacne byt osobne, spusti ako taky dej a cele sa to zmeni na mimoriadne zabavne a cool b-cko. Keby to cele slapalo ako posledny akt, nemal by som daleko od nadsenia. Kazdopadne najlepsi wright. 7/10 ()
Že to bude svěží, akční, zábavné a s dobrou hudbou jsem čekal. Co mě překvapilo byla nefalšovaná romantika. Fakt jsem jim to žral, když tam balil servírku Deboru a přál jsem si ať jim to vyjde. Edgar Wright má akční filmy nakoukané takže ví, jak tnout do živého. Při scéně, kdy si Jamie Foxx vynutil jít do baru, kde Debora pracovala jsem byl podobně napnutej, jako třeba když ve Smrtonosný Zbrani šel pan Joshua po Murtaughově rodině. Všechny postavy byly parádní, ale nejdůležitější je, že hlavní hrdina Baby byl sympaťák. Líbilo se mi, jak si tam tak tancoval a poslouchal hudbu. A skvěle to graduje. ()
Galerie (78)
Zajímavosti (36)
- Hneď druhá scéna, v ktorej ide Baby (Ansel Elgort) pre kávu, bola nakrúcaná na 28 pokusov. Režisér Edgar Wright sa nakoniec rozhodol a vo filme použil dvadsiaty prvý pokus. Celá scéna až nápadne pripomína úvodný dlhý záber z filmu Súmrak mŕtvych (2004), kde ide Shaun do obchodu a späť. Oba filmy režíroval Edgar Wright. (classic)
- Během honičky s policií je zřetelně vidět, jak Baby (Ansel Elgort) s vozem přejede policejní pás levým zadním kolem. V pozdějších záběrech je však kolo v pořádku, auto driftuje, nikde žádné jiskry. (pemap)
- Hlavný hrdina Baby (Ansel Elgort) trpí ušným šelestom (tinnitus). Tento šelest môžeme počuť vo všetkých scénach, kde Baby nepočúva hudbu. (Gothar)
Reklama