Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 3

Recenze (513)

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Mám takový dojem, že špionážní filmy začínají soutěžit o cenu za nejdebilnější scénář. Besson svým novým výplodem směle konkuruje stupiditě Rudé volavky, ale díky docela slušné akci se drží nad její kvalitou. Třetí do počtu Atomic Blonde má díky bohu scénář jen předvídatelný, ale nedostatky zahání úžasnou stylizací, prostředím a výtečnou hudbou, takže blonďatá Atomic číča z naší hloupé trojice drží aspoň slušnou laťku snesitelnosti. Kdežto Anna je výplod vskutku genitální. Když pominu tu stupidní ohranou předvídatelnost, že agent pracuje pro dvě strany, aby nakonec pracoval hlavně pro sebe a měl nečekaného spojence (manželce sem řekl děj po 15 minutách i s koncem), nemohl sem vydýchat Nokii 3410, USB, kamery a další pecky v roce 1990. Nezlobte se na mě. Bral bych to v akční parodii a ne u špionážního filmu, který se bere vážně. Nejsmutnější na tom je, že první hodinu mě to ještě docela bavilo. Vlastně i víc bavilo. Ale čím víc hlavní hrdinka s každým šukala, aby si vysloužila svobodu, čím víc se Besson nesnažil schovávat ty stupidní chyby a čím víc se stával stále předvídatelným, začala mě Anna vlastně i docela srát. Když na konci zabije asi 50 prakticky nevinných vojáků, kteří vlastně dělají jen svoji práci, aby si vystřílela svoji svobodu, přál sem si, aby ji konečně někdo sejmul. Moc bych si přál dvojku. Stačil by tří minutový krátkometráž, kde by ji Luke Evans vystřelil mozek. Předvídatelná, iritující sračka. Ty 3* jsou za prvních 60 minut, kdy sem se bavil a za to, že je to o trochu zábavnější než Rudá volavka. Ale naprosto amorální podtext, předvídatelnost a anachronismy mě strašně nasraly. 50%. ()

Kothy 

všechny recenze uživatele

Besson se vrací ke své silné stránce, a to jsou akční hrdinky. Člověk sice může namítat, jestli se to Sashe Luss dá věřit, ale to už je další věc. Pořádné akční scény tu jsou jen dvě, ale obě stojí za to. Anna se dostává do KGB, aby takzvaně sloužila vlasti. Zabíjí různé lidi a jde jí to. Časem ale zjistí, že není úniku a že to bude muset dělat pořád. Dostane se do křížku se CIA a dostane nabídku, jak z toho ven. Ve filmu je mnoho zvratů a postavy střídají strany. Většinou se ale dá odhadnout, co bude dál. Nabízí se srovnání s Atomic Blonde, která mi přišla o něco uvěřitelnější. Taky mi tu místy nesedělo časové zasazení filmu. Obsazení je ale slušné a Sashi to neskutečně sluší. "Pracujete pro Mosad?" ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Příběh je vlastně založen na neustálém přeskakování v čase "tři roky zpět" "pět let vpřed" atd., jelikož jsem nebyl opilý nedělalo mně nejmenší problém se v tom orientovat na rozdíl od několika filmových kritiků, který po každém přeskočení v čase měli potřebu hlasitého vysměšného projevu. Pochopil bych to ještě u puberťáků co se předvádí před děvčaty, ale u movie press to je docela slušná vizitka retardace, zejména, když právě ty časový schůdky nahoru, dolu dělali děj atraktiní a zajímavý a podstata vyprávění příběhu byla založena právě na tom. Ve filmu se nenechází tolik akčních scén, jak by se dalo čekat dvě velké + průměrná honička, ale ty dvě akce zejména ta v resturaci stojí za sledovačku, je v ní pár hezkých záběrů i nápadů. Hlavní představitelka Sasha Luss, hmmm nechal bych si říct, to každopádně. ()

Happens 

všechny recenze uživatele

Tady si někdo hraje na Red Sparrow, to ale nebyl zas tak dobrý film, přičemž tohle není zas tak dobré jako Red Sparrow. Nebo je to možná tím, že tyhle překombinované špionážní filmy nejsou můj žánr. Nebo taky tím, že režisér neumožňuje hlavní hrdince fandit, nevytváří pouto, neukazuje ani emocionální vývoj hlavní postavy, ale jen architektonicky dodržující jakýsi snaživý spletitý scénář. ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Bessonovi Nikity jdou. Mně se Anča líbila. Pravda, bylo to přeplácané, v závěru v parku pateticky ukecané, skákalo se časem sem tam, tam a zpět a zase sem tam, ale bylo to kdysidávnobesonovsky dobré! Mám radost, že se Leonův táta zvetil a vybičoval k čemusi dívatelnému, jeho publikem ověřenému, přestože lehce vyvařenému, však s rukopisem sobě vlastním. A ta nová Mila? Ta je oku milá. Scénka bílý kožíšek s vidličkou mě potěšila! Klasika. Ve srovnání s veskrze stupidní, uondanou, otravnou Rudou volavkou byla Anna super jízda. Chyběl mi tam jenom Tchéky Karyo. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Ve filmu se vyskytuje ohromné množství anachronismů. Ačkoliv se film odehrává v druhé polovině 80. let a na přelomu 80. a 90. let, tak hlavní hrdinka volá z telefonu s integrovanou anténou, jde pravděpodobně o telefon Nokia 3410, který byl na trhu teprve od roku 2002 a volal přes síť GSM, která byla ve Francii spuštěna až v roce 1992. Setkáme se také s USB rozhraním (1996), USB flash diskem (2000), digitálním bezpečnostním systémem s videozáznamy (teoreticky realizovatelný od roku 1996). Na ulicích je rovněž možno vidět moderní automobily (např. Škoda Yeti, 2009). (pilarius)
  • Sasha Luss si vo filme zahrala okrem iného aj rolu modelky. V skutočnosti je tiež profesionálna modelka. (CroSsicek)

Reklama

Reklama