Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Charismatický cynik Karel Král (Jiří Langmajer), trochu šovinista a sarkastický sympaťák, na kterého ženy letí, je šéfredaktorem časopisu Playboy. Jednoho dne jeho nezávazný způsob života utrží hned několik ran. Dostane výpověď kvůli průšvihům a poklesu prodejnosti časopisu, bývalá manželka a dcera (Andrea Hoffmannová a Sara Sandeva) ho opět naštvou, neznámá žena mu nabourá auto a na jeho místo je dosazena pohledná mladá šéfredaktorka Leona (Táňa Pauhofová). Karel vyřeší problémy po chlapsku – společně s nejlepším kamarádem Čestmírem (Matěj Hádek) se opije a v dobrodružné noci si přeje, aby se stal ženou, protože „ženský to mají v životě mnohem jednodušší a on je na tom kvůli nim bídně.“  Ráno Karel zjistí, že následkem noční alkoholické „jízdy“ a zásahem vědmy Zoltany (Pavla Tomicová) se stal ženou (Anna Polívková). Ovšem pouze fyzicky. Karel se jako Karla musí vyrovnat nejen s novým vzhledem, ale hlavně se naučit fungovat v ženském těle a zjistit, zda to mají ženy opravdu snazší? (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (502)

cheyene 

všechny recenze uživatele

Byť novodobé české komedie zpravidla za moc nestojí a na nějakou opravdu dobrou člověk narazí, když se tou záplavou prohrabuje vidlemi (přesto takové najdeme a díky za ně!), tak tento spíše průměrnější počin pobavit dokáže. Námět není originální, vtipy nejsou inovativní, vše je tak nějak předvídatelné, ale jako celek to funguje. Langmajer to uhrál skvěle, Polívková jakbysmet. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Na tenhle film jsem šel v podstatě jen díky tomu, že mezi filmy na které jsem chtěl jít, bylo tak velké okno, že se mě v tomhle mrazu nechtělo bloumat ani po ulicích, ani po knajpách, takže jsem zaparkoval prdel i na tenhle biják a světe div se, byl jsem velmi příjemně překvapen. Nebylo to žádná křečovitá legranda za každou cenu, ale dobře napsaný vedlejší postavy, skvěle přihrávaly Karlovi i Karle, aby celá zápletka mohla vyniknout, nenuceně a uvolněně. Sara Sandeva docela kočka, Langoš má na podobný postavy patent, mluvím o té první části no a Anna na mě sice působí sympaticky, ale hrozně mě vadí její hlasový projev, na něm by měla zapracovat. Kéž bych se u všech našich komedií cítil tak v pohodě jako tady. ()

Reklama

Vančura 

všechny recenze uživatele

Co taky čekat od filmu, v němž hraje Dominika Myslivcová a pod jehož scénářem je podepsaná Radka Třeštíková... ten film je scenáristická ubohost, která je trapná, nevtipná a místy vyloženě dementní (kritika Kamila Fily je zcela trefná a ztotožňuji se s ní). Film je navíc příšerně prolezlý otravným product placementem a některé herecké výkony jsou megatrapas (Navrátil s Konvalinkovou jako majitelé Playboye, haha, tak určitě). Ten film je čistá komerční sračka, která je dokonale odtržená od reality (autoři evidentně v životě v žádné redakci nebyli) a která mě irituje tím, jak uráží mou inteligenci (nechápu lidi, kteří tvrdí, že u komedie nejde pitvat nelogičnosti, protože nevím, proč bych měl u nějakého filmu vypínat mozek jen proto, že spadá do nějakého žánru - ty nelogičnosti tam jsou kvůli neschopnosti autorů scenáře, ne kvůli tomu, že jde o komedii!). Táňa Pauhofová je zde ovšem vrcholně atraktivní (zatím asi nejvíc z filmů, co jsem s ní viděl) a rovněž Sara Sandeva má něco do sebe, byť s herectvím už to žádná sláva není (o hraní na kytaru nemluvě), takže se to nakonec dalo přežít, byť jsem u toho dost trpěl. UPDATE 2.11.2021 - Když jsem to viděl podruhé, jen jsem si potvrdil, že je to tak příšerně odtržené od reality, že mě to nesnesitelně irituje. V kombinaci s opravdu otravnou zahlceností product placementem a debilními replikami všech postav se musím ptát, jestli je na té sračce vůbec něco pozitivního, a prostě mě nic nenapadá. ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Po čem muži touží nepřináší co do námětu "záměny těl" nic nového, přesto se na poli českého filmu jedná o veskrz svěže napsanou komedii, která těží hlavně z hereckých výkonů Polívkové a částečně i Langmajera. Divák sice od počátku tuší, jak to celé dopadne, přesto bylo humorné sledovat, jak se Karel a.k.a. Karla postupně vyrovnával/-i/-a s nově nabytým tělem - charismatické Polívkové role vážně sedla a byla opravdu skvělou volbou. Oddychová jednohubka o úskalích ženského pohlaví v mužské kůži. ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Havlík se jevil jako slušný talent, ale slepenec buranských scének, který dal dohromady s krávou Třeštíkovou, ho posílá zpátky do šedého průměru, který skutečně nikoho nezajímá. Zábavný je pouze macho rozjezd s Langmajerem. Poté už přichází dlouhé a nelogické pasáže, které ostentativně popírají realitu. ()

Galerie (27)

Zajímavosti (16)

  • K nejzábavnějším částem filmu i natáčení patří sekvence, kdy si právě proměněný Karel/Karla obléká punčocháče. Pro všechny tyto scény se použilo nejméně čtyřicet punčocháčů a punčoch, od ošklivě hnědých, kdy si je Karla neumí ještě vyladit, až po krásně elegantní. Paradoxně, na  tzv. první, „nešikovné“ oblékání jich nebylo třeba tolik, kolik si kostymérky myslely. Anička Polívková je totiž již na třetí pokus na sebe vtipně, „necitlivě narvala“ a tak krásně  punčocháče rozervala, že už jsme jen tuto verzi kopírovali. Anna Polívková měla kolem dvaceti variant oblečení, za nejvtipnější outfit štáb nakonec vyhlásil ten, kdy si vykračuje v trenýrkách a vysokých lodičkách v kuchyni. (Zdroj: CinemArt)
  • Když přijede Karel (Jiří Langmajer) ke gymnáziu, je vidět, že auto není vůbec poškozené, i když ho o scénu před tím nabourá jiné auto do boku u řidiče. (Stanley619)

Související novinky

Reklama

Reklama