Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pochoutkový nebo hermelínový? Sníst, co si člověk nadrobil? Zabalit? Lenka (Eliška Křenková) přijede do Prahy za svým chlapcem, ale hned z kraje romantické večeře od něj dostane nehoráznou nabídku, kterou nemůže řešit jinak než útěkem. Ostatně útěky jsou pro Lenku typické, jak se postupně ukáže. Poslední spoj domů ujede před nosem, další pojede až ráno, co celou noc v Praze? Kousek od nádraží Lenka narazí na Nonstop lahůdky a rozhodne se uklidnit jídlem, což je pro ni taky typické. Postarší majitel Lahůdek Karel (Miroslav Krobot) taky vypadá, že má nějaký problém. A zatímco Lenka svoje problémy řešit neumí, ty cizí řeší okamžitě. (Česká televize)

(více)

Recenze (116)

P_Soar 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zatím těžko nacházím slova - takovou pecku bych opravdu nečekal, i když už minulý díl série byl dobrý. Skvělý scénář, pointa, dialogy, vývoj postav...všichni herci ve svých rolích výborní. Hodně lidí se v tom myslím poznalo. Nejlepší Hřebejkův film...o parník! Je to však především zásluha autora scénáře a také režiséra Tomáše Pavlíčka, který umí napsat ikonické scény jako třeba tu u pumpy, které se divákovi vryjí hluboko do paměti. Téma tápajících a hledajících lidských bytostí (což je koneckonců snad každý z nás) umí vyjádřit brilantně se skutečným porozuměním. To stejné se mu podařilo i v jeho Chatě na prodej natočené rok před touto lahůdkou. ()

johnnie78 

všechny recenze uživatele

Místní intelektuálská soldateska chrochtá blahem, ale já se dokoukal opravdu jen s největším přemáháním. Příběh slabší než nejslabší díl Bakalářů. Strašně nezajímavé postavy pronášejí v dialozích naprosté banality, nebo mlčí, a do toho poslouchají normalizační popík osmdesátých let. Herci buď trapně přehrávají (revizor), nebo nemají co hrát, včetně nejpřeceňovanějšího (ne)herce Krobota, který si vystačí jen tvářit se úplně stejně, jako se tváří v každém filmu, a občas něco plácnout. Hodinu a čtvrt mi bylo trapně, pak přišel konec nekonec a vysvobozující titulky. ()

Reklama

subic 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tohle je příběh, kterými by nás ČT a Hřebejk mohli zásobovat častěji. A možná bych i ty 4 frčky dal. Jedna zimní noc v Práglu, otec s matkou , matky důvěrný kámoš Kopta, obtloustlý syn, jeho bývalá holka, která za ním přijede do Práglu vlakem a je tu vlastně asi tou hlavní postavou, dál jeden revizor a možná ještě ta barmanka a ten bezďák, to je všech 8 postav této televizní povídky. A u mě dobrý taky proto, protože to vlastně po celou dobu doprovází takový vodrhovák Jirky Korna - žal se odkládá. To je taková vodrhovačka, že jsem si to prozpěvoval pak celý další den :-) 2022 frčku na ty 4 dávám, protože Krobot je fenomenální. 7/10 ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Nečekané televizní překvapení! Jan Hřebejk coby režisér pořád umí, scénář je originální i chytrý a ústřední herecká dvojice Krobot - Křenková opravdu našla tu pravou chemii...tenhle příběh jedné noci a jednoho pochroumaného vztahu zaseklý v netradičních rodinných konstelacích má divákovi opravdu co nabídnout... ()

bobstock 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Trochu moc podivných náhod vyvažuje velmi přirozený ráz hrajících herců, snad až na Mirka Krobota, ten takový musí být i v normálním životě, né moc mluvný a stopro introvert. Kdo mě tam chvílemi iritoval a vlastně i pobavil byl bezďák Roman, který jako hladová myš pozoroval celé dění zamotaných osudů z povzdálí a vždycky přesně věděl, kdy zase vstoupit a nechat si nandat tašku pivem, rumem a dekem pochoutkáče. 70% ()

Galerie (41)

Zajímavosti (5)

  • Natáčení probíhalo v pražských Nuslích. (Duoscop)
  • Při objednávce v bufetu „Deset deka pochoutkáče“ obsluha (Karel nebo jeho manželka) nikdy požadované množství salátu neváží (přestože před ním na pultě stojí digitální váha) – vždy nabírá lžící přímo na talíř nebo do kelímku a bez zvážení podává zákazníkovi. (dogma97)
  • „Já tyhle klasické chlebíčky nemám ráda! Jedině vajíčkový, ten můžu. Byla to pro mě trošku výzva se jimi cpát, a ještě ke všemu ve tři ráno,“  prohlásila Eliška Křenková o scéně z lahůdek. (Duoscop)

Reklama

Reklama