Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Guillaume Canet (43) žije pohádkový život. Má všechno, o čem mohou muži pouze snít. A potom, přímo během natáčení, mu jeho dvacetiletá herecká kolegyně suše oznámí, „že už nejede rock´n´roll“. A další uzemňovačka přijde vzápětí – na žebříčku „šukatelnosti“ herců se prý propadnul na úplné dno. Domácký život s Marion, syn, koně, dům na venkově – to vše je pro mladé herečky totálně antisexy. Guillaume si umíní, že se musí radikálně změnit. Hned. Proměna ale zachází tak daleko, jak nikdo z přítomných nečekal. (AČFK)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (44)

Pedross800 

všechny recenze uživatele

Film o krizi středního věku pro nás starší a pokročilé a promítačka až o půlnoci., dobrej vtip :-)..... Naneštěstí jsem se v lecčems s hlavním hrdinou poznal, takže nebylo tak těžké ty dvě hodky udržet pozornost a dost jsem se pobavil. Hlavní hrdina, herec čtyřicátník....takže chlap v nejlepších letech, že ano....pod dojmem rozhovoru a náznaků od mladší kolegyně začíná tak trochu vyšilovat, že už ho okolí bere za starou bačkoru a následuje tragikomickej sled událostí v kterým se snaží dokázat sobě a okolí, že to tak není. Takže námětově nic novýho pod sluncem, ale zahráno s vyhlášeným francouzským šarmem i vtipem gradovaným až do přeměny našeho chlapíka v ultrasvalnatého playboje umělého od hlavy po paty :-)) Jo a Marion jako jeho filmová i reálná manželka byla jako vždy cool a kouzelná. No a ted už mě omluvte, musím jít zvedat činky a na nějakej ten botox či jak se tomu tentonc nadává :-) LFŠ 2018 ()

dormouse 

všechny recenze uživatele

Geniální! Ale není to film pro mladé diváky. Ocení jej až starší generace, která už si nějakou tou krizí středního věku prošla. Marion Cotillard je naprosto úžasná a poprvé mi nevadila. Film má takové perličky, jako návrat ke klasickým fórům, to jest někdo jde a spadne a kupodivu to pořád funguje. Rozhovor s novinářkou, s Guillaumovým otcem, pohled do filmu, který Guillaume točí a který je nesmírně blbý, pohled do seriálu o krokodýlech, to jsou takové krásné drobosti, které naplnily mé srdce radostí. Místy to připomíná Bláznivou střelu (hudební vstupy), je to mix humoru a společenské satiry, který nemusí každému vyhovovat, mne však nadchl. ()

Reklama

nonick1 

všechny recenze uživatele

Vtipná černá komedie s ponaučením (nejen) pro české stárnoucí herce. Zkuste to v holywoodských béčkových seriálech (pochopitelně pouze na steroidech a jen s botoxem či silikonem v těle) - tam stoprocentně nikoho nezajímá nějaké herectví podle Stanislavského. Ovšem s rock'n'rollem má tento film společný pouze název... ()

MatchencoSouth 

všechny recenze uživatele

V máloktorom dobre rozbehnutom filme nájdete tak zlý záver ako v Rock’n Rolle. Koniec v podstate vygumoval všetko, čo ste dovtedy videli - žiadne zaujímavé vyvrcholenie v ňom nečakajte. Guillaume Canet sa film snažili vygradovať do ešte väčšieho absurdna a napichal ho botulotoxínom tak, až celý vybuchol. Pritom prvé dve tretiny sú naozaj srandovné! ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Tato chytrá podvratná komedie se odehrává v atraktivním uměleckém světě. Tématem je příběh vzpoury. Navzdory krizi středního věku být rocker, tedy nekonvenční, věčně mladý a nespoutaný. Představitel hlavní role a zároveň režisér filmu Guillaume Canet totiž skutečně žije s nadnárodní hvězdou Marion Cotillardovou, která tu stejně jako on hraje sama sebe, opravdu spolu vychovávají potomka a vedle nich na plátně vystupují „v civilu“ i jiné celebrity jako Johnny Hallyday či Ben Foster. Rock’n Roll nabízí úsměv nenuceně pozvolný, spíše dojemný než ztřeštěný, když solidní tatík vymění domácí zástěru za módní doplňky mladistvého rebela a jeho pokus o pořádný flám končí ponižující veřejnou ostudou. Pár milých vtipů od výroku „Před prostatou jsme si všichni rovni“ po tetování v podobě čárového kódu na protest proti konzumu nezastře, že Rock’n Roll je vlastně posmutnělé vyprávění o pošetilosti, marnivosti, pomíjivosti. Navíc vyprávění, jež v druhé půli spustí „hru na pravdu“ a zbytečně sklouzne k hysterii. Snímek ale nabírá v posledním dějství tak bizarní a surreálné obrátky, že se ani otrlý divák nestačí divit. Jako by si režisér a představitel hlavní role Guillaume Canet řekl, že stejně jako jeho hrdina nestojí o image usedlého čtyřicátníka, a rozhodl se publikum vyvést z komfortní zóny anarchistickým a ad absurdum dovedeným konceptem. Kdo očekává upřímnou sondu do života dvou známých a bulvárem sledovaných osobností, zklamán. Canet i Cotillardová tu hrají zkarikované exempláře dvou sobeckých, nepříliš sympatických hrdinů. Odvaha tkví v tom, že se pouštějí do nelichotivé sebeironické hry se svými mediálními obrazy. Díky ní se ale Canetovi daří postihnout sílu i slabost něčeho tak křehkého a destruktivního, jako je herecké ego. V poslední třetině filmu ústí Guillaumeova snaha zastavit stárnutí do groteskních rozměrů. Závěr se tak spíše než kánonu francouzské konverzační komedie blíží sžíravé černohumorné dystopii ve stylu seriálu Black Mirror. Zápletka, při níž muž propadne botoxovému šílenství, je nečekaným převrácením běžných genderových vzorců. Možná se scénář inspiroval Marioninými zkušenostmi z natáčení s Bradem Pittem, jenž ve filmu Spojenci kvůli plastickým operacím horko těžko hýbe mimickými svaly. ()

Galerie (35)

Zajímavosti (2)

  • Poslední záběr byl pořizován z kamerového jeřábu. (ČSFD)

Reklama

Reklama