Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Jsou zlaté osmdesátky, období spartakiády. Pekárek je šťastný, přes sovětské vojáky šmelí s barevnými televizory a konečně mu do auta nastoupí i Karel Gott. Standa je „king“. Netuší ale, že si udělal mocného nepřítele. Vidina zájezdu na mistrovství ve Vídni je najednou pryč. Protistátní činnost produkčního Horáčka se sice odehrává mimo Pekárkovo zorné pole, ale Standa už je nebezpečně blízko. (Česká televize)

(více)

Recenze (43)

Big Bear 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

,,Saskia v barvě! Kdo to mami má!''  ---- :-) . Maestro byl zatím asi nejlepší díl. V jednom roce se člověk pořádně ani neohřeje a roky létají jak lístky z kalendáře. Trochu je to škoda, protože pozvolna zjišťuji, že tohohle seroše bych si dal klidně o pár dílů navíc. Jestli v prvním díle vypadal blbě mix dobových záznamů a hrané pasáže, pak tady se tvůrcům podařil majstrštyk. Nikde nic nedře, snad jen v místech kde se objevuje Lanďák, protože ač ho mám rád, tak mu Robert Mikluš podobný je jen hodně vzdáleně. Mnohem více se vydařila scénka s Kájou, kde stačila jen jeho silueta a jeho kýmsi skvěle napodobený hlas. Ta jízda s Goťákem byla boží. A nejen to. Srandy je tu opravdu spousta, ale i STB ukazuje co umí. Máme tu Chartu a zatýkání po bytech... Milovice plné ruSSáků byly také skvěle udělány. Jsem zvědav jak celý seroš skončí. Rokem  1989? Mám trochu tucha, že Pekárek skončí jako Král krysa. Nebude umět žít v novém prostředí svobody bez fízlování, bonzování a z toho mu plynoucích výhod. No uvidíme. Dávám za 5 plechovek ruSSáckého kaviáru. * * * * * ()

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Moje pocity se při sledování téhle dávno zapomenuté a nyní znovuobjevené reality show z přelomu sedmdesátek a osmdesátek pohybují na škále od depky k euforii a zpět. Peklo nejsou ty druhý, peklo jsme my. P.S.: Karlovy procítěné písně v ruštině se Olze Špátové do toho velkodokumentu o mistrovi kdysi bůhvíproč nevešly… Volha nezapomněla, to je fajn. ()

Reklama

marhoul 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"Barevná Saskia, no řekni mámo, kdo tohle má?" Vynikající flashback, o který jsem nikterak nestála, nejen že se královsky bavím u každé části, především se bavím při pohledu na protažené, dotčené držky, které ve své neschopnosti přežívat ve svobodě a demokracii, tvrdí, že takto to nebylo a nostalgicky vzpomínají na svoji komunistickou, svazáckou, pionýrskou, jiskřičkovou verzi. P.S. : Jinak na barevnou Saskii koukáme rádi dosud, Kalendárium je fajn. ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Z umělců si příklad vzali, Antichartu podepsali.“ Slovy Standy: „Když to podepsal i Goťák, tak to asi úplná blbost nebude, ne?“ Za železnou oponou už se úplně setmělo. Svědomí se ocitá ve slepé uličce a otáčí knoflíky sporáku, leč rozkopanost Prahy přeruší dodávku plynu. Je třeba (nějak) žít dál. Režisérka Válová pohladí Kunderu a potěší produkčního Horáčka, on ji už méně. Neb malé ústupky vedou k větším kompromisům a jednoho krásného normalizačního dne až k přihlášce do strany. Amorální vošoust bez svědomí Standa, coby vychechtaný spolupracovník StB, dál žoviálně glosuje společenské dění. PROSPĚCHÁŘSKÉ OKÉNKO: [][] Co jsem si domů odnesl já? A) Klapzubovu jedenáctku, jedinou Standovu knížku (i já ji na základce četl). B) Tajemství plození. „Za každý dítě pár táců. A všichni šoustaj jak zběsilí, aby ty prachy z Husáka dostali.“ C) Náklaďák papírů s  Antichartou „rozhořčeného národa“. [][] A už je to tady! Příslušníci VB se hemží, příjíždějí antony. Musím ukrýt ty archy s podpisy Charty 77. Všech pět. ()

Foxhound#1 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tatam je nejistý počátek seriálu s nachcanýma klouzačkama, od třetího dílu  nasazujeme na vážnější jamku a daří se, daří. Jen mi přijde, že z načnutého potenciálu a plynoucích let se toho dalo vytěžit víc a mohla se jedna epizoda přidat. Soudruzi scénáristi by jistě něco ze šuplíku vytáhli. Tak uvidíme jak to ten vidlácký udavač dotřese do finále. ()

Galerie (52)

Zajímavosti (1)

  • Stanislav Pekárek (Kryštof Hádek) se své slovenské manželce několikrát vysmívá, že stále mluví svou „čobolštinou“, ale toto slovo vychází ze slavné filmové hlášky majora Terazkyho (Pavel Landovský) ve filmu Černí baroni (1992): „Čo bolo, to bolo, terazky jsem majorom,“ který ale vznikl až v roce 1992. (Pimburger)

Reklama

Reklama