Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Blanka má potřebu říkat lidem pravdu. Hlavně těm v Chánově. Eda je k nepoznání. Roman se vrací a není sám. Chystá tvrdou pomstu Luďkovi a celé Severce. Nad Severkou se stahují mraky. (Česká televize)

Recenze (82)

AnkaF 

všechny recenze uživatele

Tenhle díl byl divný kočko-pes. Jestli tvůrci chtěli končící seriál překlopit do vážnější roviny, chtělo to jiný střih, vynechat nevěrohodnou (ne)romantickou vedlejší linku Tondy a Blanky a udržet napětí. Z bosohlavcu s benzínem šel opravdový strach, ale překlopené nudle na Frantově hlavě byly jak z mateřské školky. Trochu se zdá, že ke konci došly autorům nápady, které střídá předvídatelně sterilní moralizování. Což je skoda ()

ForGump 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ty hlášky tam stále jsou, ale jak žijete s těma postavama už několik týdnů, tak je to spíš takový díl, ve kterém mi o ty postavy šlo, působil tak nějak naléhavě, obzvlášť se to týká postavy Luďana. Minochodem výborně zrežírovaný díl to je, opět má labužnicky využitou hudbu a celkově to bylo jako něco režírováné McDonaghem nebo Tarantinem. Navíc se objevuje bitka, kterou jsme naposled viděli v Nahotě na prodej, akorát zde to má svéráznou předehru. ()

Reklama

Frajer42 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Další luxusní epizoda. Prušinovský opět předvádí dokonalý situační humor a luxusní hlášky, které bych snad nevymyslel dokonce ani já. Napětí mezi černými a plešárdy dokonale vygradovalo. Prušinovský a Kolečko jsou mé nové modly. Dokonale napsané a naprosto přirozeně zahrané. Jen tak dál kluci. Úžasný svěží vítr na upadající české scéně. Děkuji za prodloužení života! ()

mortak 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ano, začínají se předvídatelně uzavírat dějové linky (Tonda a Blanka), ano, vše jede dle pravidel, a tak před závěrečnou katarzí přichází krize, ve které hrdinové musí poznat bolest, aby se dokázali skutečně změnit. Kolečko s Prušinovským neexperimentují, spíše kopírují styl Judda Appatova či Setha Rogena, tj. od hodně sprostých fórků na začátku k životní lekci a "dospělosti" na konci. Oceňuji tu českou stopu, ten odkaz na Karla Maye, na to, že jsou tu skuteční nepřátelé jako Roman (u Maye Rattler (Santer), vrah Kleki-petry). Čtyři hvězdy, i když jsem trochu zklamaný, že se skutečné násilí vždy odehrávalo mimo obraz. Občas by autorům jít víc proti srsti prospělo, ale chápu, že jde v prvním plánu o "něžnou" komedii na ČT. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nevěrohodný on vskutku tento díl byl až moc a všichni ti uznavači „pravdy a lásky“ museli slintat blahem – vždyť z cigánů se tu dělají pomalu modly Mostu, ale zas na druhou stranu to byla prdel, tak vo co jde…Celý tento projekt beru s velkým nadhledem, ale většina dílů mě dokázala pobavit svým svérázným humorem i tvůrčím přístupem. Jasně celé je to jedna velká píčovina, ale jak už jsem řekl, pobaví (hlavně tedy většina postav) a Luďan tomu vévodí. Dáša moc prostoru nedostala, Eda v tangánčích, Čočkin coby Jidáš a hovna žeroucí Franta… ()

Galerie (6)

Zajímavosti (2)

  • Když Tonda (Filip František Červenka) oznamuje své matce (Jitka Čvančarová), že se vrátí do učňáku, její manžel Gerd (Fred Müller) to okomentuje slovy: „Tschechen brauchen doch keine Ausbildung, die sind eh faul.“ Volně přeloženo: „Češi stejně žádné vzdělání nepotřebují, vždyť jsou líní.“ (JariR)
  • Písnička, která hraje na začátku epizody, je „Mosty“ od Lenky Filipové & Karla Zicha. Ve 12. minutě hraje „Born This Way“ od Maria Aragon. Na konci epizody hraje „Run To The Hills“ od Iron Maiden. (Duoscop)

Reklama

Reklama