Kamera:
Russell CarpenterHudba:
Brad FiedelHrají:
Arnold Schwarzenegger, Linda Hamilton, Robert Patrick, Edward Furlong, Earl Boen, Jim CummingsObsahy(1)
S nápadem na T2:3-D BATTLE ACROSS TIME za Jamesem Cameronem přišlo v roce 1996 studio Universal, které chtělo vytvořit zcela novou atrakci do svých zábavních parků. Cameron nabídku s radostí přijal a vymyslel pro atrakci zcela nový příběh, který doplňoval předchozí filmy a s propojením nejmodernějších technologií vytvořil trojrozměrné divadlo, které kombinovalo filmový děj s živými herci a kaskadéry. Celý projekt vyšel na neuvěřitelných 60 miliónů dolarů a k vidění je ve zábavních střediscích Universal v Hollywoodu a na Floridě.
V příběhu, který má asi 12 minut se dostaneme do apokalyptické budoucnosti roku 2029, kam je přenesen Terminátor T-800 (Arnold Schwarzenegger) a John Connor (Edward Furlong), kteří mají za úkol zničit samotné jádro SkyNetu. Úkol se jim snaží překazit starý známý T-1000 (Robert Patrick) a celá řada strojů, která okolí SkyNetu zabezpečuje: Jednotky T-800, tanky Centurion, letouny HK a největší a zároveň poslední překážkou je jakýsi pavouk z tekutého kovu, který představuje úplný vrchol technologie SkyNetu, T-1-000-000. (3DD!3)
(více)Videa (1)
Recenze (119)
Unikátna (pracovali na nej: James Cameron, Stan Winston, Arnold Schwarzenegger, Edward Furlong, John Bruno, Brad Fiedel, Russell Carpenter a Robert Patrick), extrémne drahá a tradične cameronovsky prepracovaná dvanásťminútová lunaparková atrakcia štúdia Universal, ktorú by bolo najúchvatnejšie vidieť na vlastné 3D oči priamo v zábavnom parku. Mytológiu resp. "univerzum" sveta TERMINÁTOROV to (teoreticky) nikam neposúva, je to skôr triková oddychová "chuťovka". ()
Neskutečně kulervoucí záležitost, které klidně odpustíte takové porušení kanonu, jako cestování časem s motorkou, zbraní a v oblečení, když víme, že Skynet byl ve skutečnosti zakuklený nudista a proto se dalo jeho strojem času cestovati jen ve formě naháčů, což zde jaksi neplatí.:) Ale jak jsem již na začátku zmínil...za tu 2.pol. (zhruba 12min.), to Cameronovi odpustíte. A už na to nikdy nezapomenete a jen občas zaskřípete zuby, v co,že se to ta T sága vlastně časem proměnila. Viz. ten otřesný paskquil Dark Fate. Cameron (ne ta baba z tv s.) se totiž raději bude šušnati s dalšími díly Avatbárta, po kterých ale skoro nikdo ve skutečnosti netouží, páč ten jeden...bohatě stačil. ()
Je to vlastne iba jedna poslabšia akčná scéna bez objasnenia prečo a ako. Keďže som to videl iba na telke v nejakej 7-minútovej verzii, nebolo to samozrejme ono, 3D efekty som si len domyslel. Bolo pomerne jasné, kde a kedy budú, veď to boli iba začiatky 3D a Cameron si to trénoval na podstatne neskoršieho Avatara. Za pár nových hlášok Arnodla, ktoré sú tu už rozpísané, pridám jednu hviezdu naviac. ()
Neskutečná škoda, že o tomto projektu ví obecně vzato dost málo lidí a jen zlomek z nich se ho mohl skutečně naživo zúčastnit a vychutnat ho tak, jak byl míněn. I přestože samotné video je krátkometrážní a dokoukáte ho dřív, než skončí dva večerníčky, i přes to všechno je to neopakovatelná podívaná která jenom podtrhuje pozici Jamese Camerona jakož průkopníka filmových technologií. Stejně jako v klasice (T2), tak i tady není tvůrcům cizí humor. "...he was my collage roommate". ()
Videl jsem to v Universal studios v Hollywoodu v Los Angeles na vlastni kuzi spolu s zivymi kaskadery jak dva metry probihaji okolo lidi a s laserovou show. Nezapomenutelny zazitek pri kterem sem si rikal, ze uz za todle se to vysoky vstupny vyplatilo davat. Doporucuji vsem lacnym fanouskum Terminatora a nejen jim ... Takze pri navsteve LA rozhodne navstivte Universal studios a nenechte si tudle show ujit. ()
Galerie (10)
Zajímavosti (2)
- Kino, ve kterém se T2 3-D: Battle Across Time promítá, je stylizováno do podoby sídla společnosti Cyberdyne. Můžeme zde vidět její logo, či strážníky v uniformách. (WolfR)
- Cena tohoto krátkého snímku byla 60 milionů dolarů, ovšem i kvůli tomu, že v nákladech je zahrnuta výstavba nového kina včetně technického vybavení v zábavním parku Universal. (WolfR)
Reklama