Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Na planetě Zemi nastala nukleární zima díky válkám, které přežilo jen málo lidí. Je nedostatek pitné vody i jídla a není nouze ani o lidi, kteří chtějí ostatní ovládat. Takový samozvaný, krutý vládce je muž jménem Zeus a kdo mu zkříží cestu, nemá moc šancí na další život. Mladý Kid je samotář, žije v úkrytu dál od ostatních lidí a do města jezdí na svém kole, jen když má něco na výměnu za vodu, či jídlo. Kid se pohybuje v pustině jen v bezpečné zóně, kde se potká s dívkou Apple, která je velmi hravá a vypadá šťastně. Kid se jí vyleká, když zjistí, že mluví s mrtvolou, ale později se Apple objeví v Kidově úkrytu, neboť dala Kidovi na ruku elektronický náramek, díky němuž jej našla. Kid je z Apple zmatený, neví zda jí může věřit, ale nakonec s ním Apple jede do bezpečné zóny hledat věci k výměně . Ještě než stačí Kid Apple vybavit vším potřebným, jsou napadeni a muž s maskou Apple unese. Když Kid před mužem utíká, propadne se do podzemí, kde objeví vybavený úkryt s nahrávkou vojenského velitele, jak žádá turbo jezdce o pomoc. Turbo jezdec je mrtvý a Kid si oblékne jeho převlek, který z Kida udělá silného a ozbrojeného muže. Kid je rozhodnutý Apple osvobodit a je mu jasné, že ji najde u Dia. Zeus pořádá souboje v prázdném bazénu, kdy jeho stoupenci zajmou jakéhokoliv člověka, který musí v bazénu bojovat o život. Mrtvý člověk je pak vhozen do obří drtičky, jelikož Zeus získává z lidského těla pitnou vodu. Kid přijde právě před začátkem takového souboje a je vhozen do bazénu k Apple a ostatním zajatcům... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (130)

Othello 

všechny recenze uživatele

Mad Max: Auto*Mat edition, který jakkoli se snaží o revitalizaci trendy osmdesátkové naivity, tak nejvíce ze všeho připomíná pětiletý dítě nad bonboniérou. Tu klávesová elektronická hudba, támhle hezká manic pixie android girl, támhle postapo scavange universum, tudy zábavné splatter násilí. Chtít po divákovi, aby k filmu pak nepřistupoval úplně stejně a vybíral si to svoje, by bylo nefér. Já si z to vybral tak nějak na průměr. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Wyrmwood 2! ale naštěstí lépe stravitelný, poněvadž Turbo Kid má alespoň slušné zbarvení krve a obstojné záporáky s cool masky. Společné však mají svou lacinnost, naivnost a absurdnost. V duchu jsem si při sledování neustále říkal ( Raději bych koukal na kdejaký předražený blockbuster s fajn vizuálem než na tyhle amatérské Fan-Home-Video-Made počiny). Zvláštní mi přišla postava Laurence Leboeuf, u téhle ženy jsem zkratka nevěděl zda je ošklivá nebo krásná, jelikož její vykulené oční bulvy mi skoro podráždily dávící reflex. Bodík za zajímavou hudbu a Indiána Jonese. 50% ()

Reklama

Raziel_cz 

všechny recenze uživatele

Postapo, v němž koexistují vysoké produkční hodnoty a občasná filmařská beznaděj, nádherné lokace, stylové kostýmy a nevygradovaný děj, absurdní násilí, jednodušší humor a příliš vážný tón. A famózní hudba. Ve výsledku hrozná haluz, protože i když si Turbo Kid prostě plyne unylým tempem a nedokáže správně podat vtipy a napnout při akčních scénách, a vlastně vůbec působí, jako by dělal obrazový doprovod soundtracku od Le Matos, místo aby ten doprovázel film, bude vás bavit přímo úměrně vaší lásce k devadesátkám, MCčkům a VHSkám. A o to šlo. Plus jako vždy skvělý Michael Ironside, podmanivá (byť k vzteku odbarvená) Laurence Leboeuf a indianajonesovský Aaron Jeffery. Kung Fury nebo Manborg jsou vychytanější, ale i tohle si dám s chutí znovu. ()

vitekpe 

všechny recenze uživatele

Me to dost pobavilo... :) Je to takovy (asi nezavisly?) televiznedigitalni film, coz trosku ubira jinak bezvadne zpracovane osmdesatkove atmosfere. Spousta veci je tam zabavnych, vcetne sympaticke postavy Apple v podani roztomile Laurence Leboeuf. Cili nebyt toho prilis ostreho digi obrazu (a modniho nataceni z dronu) mozna bych dal za plny pocet. Takhle musim jednu hvezdu ubrat. :) ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Sympatický retro, dávající vzpomenout na starý VHSkový levný, minimalistický a praštěný postapo béčka. V desátejch letech filmaři simulujou film z osmdesátek, kterej má simulovat realitu v devadesátkách. A povedlo se, protože on to je opravdu jakoby ryzí osmdesátkovej film s jakoby pravou osmdesátkovou hudbou a v osmdesátkách se opravdu zdálo možný, že za deset let bude svět vypadat úplně úplně jinak. Nevěříte? Cha, tak si pusťte Blade Runnera z dvaaosmdesátýho - listopad 2019(!) a na Zemi se to hemží vznášedly a androidy a lidstvo už osidluje cizí planety. A přitom dneska leda tak barevní osidlujou Evropu. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (4)

  • Vo filme si môžeme všimnúť viacero špeciálnych efektov plných odtrhnutých hláv či končatín, vypadnutých vnútorností či hektolitrov striekajúcej krvi. Ak sú niekomu tieto efekty veľmi povedomé, nemýli sa. Podobné efekty sme mohli vidieť v populárnej krátkometrážnej paródii na akčné horory Le bagman - Profession: Meurtrier (2004). V oboch filmoch sa o réžiu a scenár postarali François Simard a súrodenci Yoann-Karl WhissellAnouk Whissell, ktorí majú na svedomí aj špeciálne efekty. (AxelWers)
  • Film se měl původně odehrávat v pouštním prostředí, což štábu zkomplikovalo deštivé počasí. Kvůli těmto komplikacím byla lokace změněna a do filmu byl zakomponován „kyselý déšt“. (Tomas_TM)
  • Většinu soundtracku ve filmu tvoří méně známý hudební žánr synthwave – moderní elektronická hudba snažící se zachytit retro atmosféru osmdesátých let. (Zackk)

Související novinky

Future Gate Sci-fi Film Festival

Future Gate Sci-fi Film Festival

25.02.2016

Festival sci-fi filmů Future Gate vstupuje letos do třetího ročníku, v průběhu března navštíví postupně Prahu (3. – 6. března 2016, Kino Bio Oko) i Brno (17. – 20. března 2016, Kino Art). Na obou… (více)

Reklama

Reklama