Reklama

Reklama

Big Driver

(TV film)

Obsahy(1)

Při návratu z přednášky si nechá mladá spisovatelka Tess Thorne (Maria Bello) poradit zkratku k domovu. Jenže cestou píchne uprostřed hlubokých lesů. Vypadá to, že záchrana přichází brzy. Jenže zažije peklo, které vypadá jako to poslední, co v životě zažije. Zázrakem přežije a čeká na svoji příležitost, aby se mohla pomstít! (Rodriguez)

(více)

Recenze (24)

tatanapope 

všechny recenze uživatele

Tak trochu psycho spisovatelka si vyrazí na prezentaci své knihy do vzdáleného městečka a místní žena jí doporučí na cestu zpět zkratku. Na téhle cestě jí znásilní a skoro zabijou a ona o tom začne přemítat a mluvit z hlasy ve své hlavě, až je přesvědčená, že to nebyla jen náhoda a rozhodne se to probádat a pomstít se. V ději mě štvala nejvíce jedna věc, a sice , proč ta husa s tou pistolí vždycky chodila až k nim na půl metru, to mi prostě rozum nebral, ale jinak byl film zajímavě psychologicky podán a bylo to zajímavé podívání. Viděno v rámci Seznamte se s.../Stephen King ()

choze 

všechny recenze uživatele

Jak by vypadal I spit on your grave, kdyby ho napsal Stephen King a natočil se jako televizní film? Překvapivě slušně. Kinga je cítit ve svižném, chytrém a zábavném scénáři, kde nechybí typické Kingovy postavy jako spisovatelka propadající šílenství a kingovsky hlásící buran řídící truck, pohybující se samozřejmě v kulisách amerického zapadákova. Líbilo se mi, jak se tu tématizuje hrdinčino psaní - že poté, co se hrdinka proslaví psaním detetektivek se sama stane obětí zločinu (na pracovní cestě), který se snaží vyřešit (konzultujíc to s postavou ze svých knih) a který na konci promění styl jejího psaní. Jasně, není to, ale ani nemá být druhá Misery, hlavně proto, že tu nejde o psychický teror a chybí výrazný protihráč i uzavřený prostor, ale v rámci subžánru i televizní produkce je to napsané nečekaně dobře. Film sice není vyloženě naturalistický, ale brutálním scénám se nevyhýbá a Bello hraje hrdinku pěkně energicky. Jestli to někdo kazí, tak jednoznačně Salomon svou zoufale nevýraznou režií. ()

Reklama

Davies182 

všechny recenze uživatele

Nemůžu vejš, tahle televizní kingovka je jednoduše táákhle předvídatelnej thrillerovej průměr. Bello si sice roli pološílené workoholičky evidentně užívá a LifeTime se kupodivu nebojí zvrhlých scén, trochu překombinovaná paranoidní hříčka ale začne hrozně brzo otravovat a hlavně nudit. Pomsta je vyčpělá a okoukaná. ()

RobLord 

všechny recenze uživatele

Čtyři příběhy z Kingovy knihy Černořerná tma (Full Dark, No Stars - 2010) jsem poměrně nedávno slupl jako jednohubku. Autor vyvrátil můj názor, že kvalita jeho děl klesá, že není schopen dalšího Nadaného žáka, Řbitova zviřátek, Svědectví nebo Osvícení. Ačkoliv je nejpovedenějším a nejstrašidelnějším hororem oné sbírky věc s názvem 1922, filmaři nejprve sáhli po Dobrém manželství (což se režisérovi Peteru Askinsovi vymklo z rukou) a nyní po Velkém řidiči. Až na pár drobných odchylek se v tomto případě jedná o překvapivě věrné televizní zpracování Kingovy povídky. Za to, za Joan Jett a za příjemnou společnost Marie Bello přihazuji o jednu hvězdu navíc, než si snímek zaslouží. Kéž by došlo i na věrné filmové zpracování působivého hororu 1922! ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Televízny rape and revenge na základe predlohy Stephena Kinga. Na papieri to mohlo fungovať a King sa určite pohrával s vykreslením psychiky hlavnej hrdinky, no vo filmovom podaní sa z toho stáva obyčajný, predvídateľný thriller bez štipky invencie. Občas napína, v závere kombinuje ako sa dá, ale ani raz sa nedostane pod kožu. Je to taká hŕstka všetkých známych thrillerových klišé s obohranými postavami (matka pomáhajúca synovi) a ich motívmi, kde sa hlavná hrdinka rozhodne pomstiť zvrhlému násilníkovi. Na televízne pomery síce nezvyčajná látka, ktorá sa občas nebojí aj brutálnejších scén, ale zároveň si nemôže dovoliť podobnú brutalitu ako napríklad v I Spit On Your Grave, Last House on The Left a im podobným. Maria Bello je sympatická, ale jej postava neraz koná neuvážene a v závere až hlúpo (zabitie iného človeka namiesto vraha) a hlavne „mysteriózna línia“ s postavou z jej knihy, ktoré sa jej neustále zjavuje je pre dianie takmer nepodstatná. Chápem, že to vychádza z Kingovej knihy, ale na takéto psychologické rozbory uvažovania hlavnej postavy tu nie je vytvorený dostatočný pôdorys. Vo výsledku však taká neškodná televízna naháňačka na jeden večer bez vyšších ambícii. Nenadchne, ale ani nemá čím naštvať. No desať minút po skončení si na ňu nikto nespomenie. CELKOVO: 2,5* (5/10) ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno