Režie:
Zdeněk ViktoraScénář:
Zdeněk ViktoraKamera:
Aleš HartHudba:
Pavel RaclavskýHrají:
Jan Dolanský, Malvína Pachlová, David Novotný, Helena Dvořáková, Kristýna Frejová, Stanislav Majer, Klára Oltová, Petr Konáš, Dana Syslová, Radim Schwab (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Bývalý polda si některé věci ze své minulosti rozhodně nechce připomínat. Ale připomenou mu je jiní... Pracuje jako soukromý detektiv, spí se svojí sekretářkou, sleduje lidi za peníze. Až do chvíle, než se mu do života připlete svůdná Raluca a otočí mu ho o 180 stupňů. Je to náhoda, osud, nebo na něj někdo nastražil past? Začnou se totiž dít věci, které by ho ani ve snu nenapadly. Jde v nich o sex, o vraždu, o velké odhalení, drsné připomenutí té proklaté minulosti... (A-Company CZ)
(více)Videa (2)
Recenze (128)
Žiaľ, nesledoval som tento film s plným nasadením, takže zápletka mi ušla a hlavne som is to zapol kvôli jebačke, nie vyšetrovaniu. A za ten mrský sex čo tam si to fakt prívlastok erotický nezaslúži. Príbeh to ale asi malo dobrý, taka motanica na zamyslenie, ale môžem hodnotiť len to málo čo som videl a teda 1 z 5 ()
Zdeněk Viktora má určitě rád noir a drsnou školu. Z Ralucy je to cítit. Jenže ten film trpí tím, že se snaží narvat strašně moc materiálu do rámce 80 minut. A to je prostě pro film smrtící. Jako tří 90 minutový filmy by to běželo určitě mnohem líp. Začátek nevypadá marně. Jsou tu voice overy, sympatický Dolanský a jeho tým. Film se snaží o tu správnou atmosféru. Jenže pak se na scéně objeví Raluca a ze slušně rozjetý detektivky se to zvrhne v porno. Hrdinovi jde spíš o to, jak si užít. A těch posledních 20 minut, kdy se to vrátí zase do režimu detektivky už to fakt nezachrání. Ale abych jen nemudroval - Dolanský super, Stanislav Majer má prostoru tak akorát, David Novotný vypadá spíš jako hodnej strejda, než policajt. Jana Pachlová je pak případ sama pro sebe - je sexy, ale to je tak asi všechno. Takovou tu jiskru femme fatale prostě nemá. Takhle je to jalový, místy nudný, až sterilní. Škoda. ()
Příběh o věčně nadrženém bývalém policistovi, nyní soukromém očku, co už mu nestačí klátit ženu jeho kamaráda, která s ním pracuje v kanclu. I přesto, že je ve scénáři i režii zárodek kvality a také v atmosféře, příběh od začátku do konce celkem nudí. Oba hlavní představitelé (Dolanský a Pachlová) jsou sympatičtí, ale nahé a sexuální scény nejsou všechno. Je to škoda, jinak v tom cítím velký potenciál. ()
Několik měsíců se v TV honosili, jak to není erotický film (což mne i nabudilo), pak vidíte jednu scénu v podobě soulože u okna bez českých záclon a la z filmu Shame s M. Fassbenderem, vidíte sex na veřejném WC vedle štětky na exkrementy, a vidíte na posteli v obětí obdařenou a opálenou Pachlovou vedle mrtvolného Dolanského, kterej vedle ní vypadá, jakoby utekl z koncentráku. A erotický thriller je na světě. ... ()
Opovrhované „žánrovky“ se na našich umělecky povýšených školách léta neučily, tedy ani netočily. A nynější generace, která je křísí, tak činí s vražednou láskou, ještě vražednější nepůvodností a vůbec nejvražednější vážnou tváří.Když Václav Marhoul točil Mazaného Filipa, opatřil klasického soukromého detektiva americké drsné školy hravou nadsázkou. Také privátní očko Filip Marold, hrdina filmu Raluca v typově přesném podání Jana Dolanského, jasně odkazuje k Philipu Marlowovi. Ovšem na rozdíl od uprášeného kutlochu svého předobrazu má moderní kancelář úspěšného podnikatele a sekretářku k ruce i k sexu tak věcnému, že hraničí s parodií. Přesto drsný cynik propadne záhadné krásce natolik, že se jí po jedné z erotických scén založených hlavně na mechanickém vzdychání zeptá dychtivě jako studentík: Je to jen sex? Tak by se Marlowe nikdy neponížil. ()
Reklama