Režie:
Albert PyunScénář:
Stephen TolkinKamera:
Philip Alan WatersHudba:
Barry GoldbergHrají:
Matt Salinger, Ronny Cox, Ned Beatty, Darren McGavin, Michael Nouri, Melinda Dillon, Bill Mumy, Francesca Neri, Robert Egon, Relja Bašić, Scott Paulin (více)Obsahy(2)
Příběh začíná během II. světové války v přísně tajné americké vojenské laboratoři. Speciální sérum stokrát znásobí sílu mladíka Steva Rogerse, který se stane "supertajnou lidskou superzbraní" - supervojákem známým jako Kapitán Amerika. Hitler však disponuje zbraní neméně silnou - supermanem "Rudá lebka"... Je 40 let po válce, "Rudá lebka" se však opět objevuje na scéně... (Hamer Film)
(více)Videa (1)
Recenze (58)
otrasný paskvil, ale čo som mal čakať od režiséra akým je legendárny brakotvorca pyun. tento "skvost" je ultra lacná blbosť bez zaujímavých akčných scén, plná otrasných nehereckých výkonov a tak stupidného scenára, že to až bolí. snáď jediné pozitivum tejto filmovej perly je celkom slušná maska úhlavného nepriatela red skulla. ()
Jedna hvězda za amerického prezidenta v podání Ronnyho Coxe, který je vedle modrého postrachu za ultimátního borce. Jinak Pyuna podezřívám z toho, že natočil velkolepé jugoslávské porno, ve kterém se vesele pobíhá po amerických předměstích, "kanadských" lesích a "italských" zříceninách. A nakárovaní producenti mu z toho vystříhali všechen sex s tím, že se to pokusí prodat jako regulérní comicsovou adaptaci. Auč... ()
Skutečně transcendentní zážitek! Hodinu a půl čekání na závěrečný souboj je vyplněný řadou nesmyslných, špatně napsaných a toporně zahraných dialogů. Kde jsou ty doby, kdy blondýny byly zásadně kladné a brunety záporné postavy a bylo jedno, jestli průstřel krvácí a prezidenti chodili učesaní i když byli zdrogování. Kde jsou ty doby, kdy prezidenti dávali levý hák urostlým mladíkům s beretami a bodří hrdinové zlikvidovali bombu tím, že shodí špatně namaskovaného mutanta ze skály. Kdo ty doby hledá - chce vidět Kapitána Ameriku. Nepovedený Wolfenstein s dost špatnou italskou detektivkou a o to horším konspiračním dramatem. Jediné, na co se dalo koukat byly exteriéry - a i ty dokázaly vytvářel pocit napětí, jak je jich pro takový skvost škoda. ()
Albert Pyun byl břídil, jehož filmy se dají sledovat buď se zvráceným smyslem pro bizarnost, nebo s alkoholem v krvi. Nedá se mu ale upřít, že jsou jeho snímky do jisté míry unikátní. Tenhle je výjimečný i mezi nimi, protože i když to ani zdaleka není první adaptace Captaina Americy, je jedna z nejslavnějších. Většina její slávy ovšem leží v legendární mizerné kvalitě. Tu nemůže omluvit vůbec nic, protože se na ní všichni podíleli rovným dílem. Od herců, přes scenáristu až po nemehlo na režisérské židli. Film jsem viděl předevčírem, a díky Bohu že už si z něho nic nepamatuju. ()
Ani ako guilty pleasure to nie je dostatočne zábavné. Keď v závere hlavný záporák povie “We are both tragedies,” Salinger s Puynom museli chytiť sebareflexívny tik do oka. Tie dve hviezdy si asi neviem obhájiť; možno, že som to videl ako decko, a že než sa dej presunul do USA, som sa párkrát pousmial. Trik s autom vskutku hodný superhrdinu. Ani sex tam neni. ()
Reklama