Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tento Making of  film pojednává o herních vývojářích ze studia Naughty Dog a vývoji jedné z nejlépe hodnocených her. The last of us  je pořád velký fenomén a vlivná značka. Ovšem za vytvořením takového titulu stálo velké množství lidí, kteří nespali, aby se publiku naservírovala čistá dokonalost. Sami uvidíte, že za tvorbou takovéto hry je mnohem více než jen psaní jedniček a nul do počítače. (groz122)

(více)

Recenze (19)

Raztubyl 

všechny recenze uživatele

Dokument o tvorbě vcelku originální zombie adventury The Last of Us není zrovna nejlepším příkladem toho jak by takováto making of videa měly vypadat. Místo aby se pořádně popisoval vývoj hry, ukázal koncept arty a různá vývojová stádie atd., zabývá se vyzpovídáním snad všech zůčastněných, kteří do zblbnutí opakují jak je všechno co dělají úžasné a inovativní, všichni jsou skvělí a boží a jak je ten jejich kancl nejlepší místo na světě... Alespoň že se v přehnaně dlouhé stopáži našlo místo i pro ukázky z motion-capturingu a tvorby houbových zombíků. ()

Wysch 

všechny recenze uživatele

"What is great about this thing..." Jistě, jsem si stoprocentně jistej, že hodnocení tohohle dokumentu je úzce svázáný s tím, jak moc jsem si užil The Last of Us. Tady Raztubyl očividně hru nehrál, protože to není ani o zombie, a vlastně to není ani adventura. Slovy Troye Bakera, "to skvělé na tomhle je, že se to neodehrává ve filmu [ale ve hře]." The Last of Us je pro mě největší herní zážitek od doby Half-Life, což už je co říct, a stejně jako ten akční thriller s nemluvným vědcem s páčidlem, i tLoU je cokoliv jen ne jenom adventura. Film o tvorbě tohohle vskutku unikátního (avšak nikoliv originálního) titulu je tak logicky pro mě filmem o nejlepší hře roku, a to, co jsem chtěl vědět, jsem se z něj dozvěděl. Včetně toho, jak probíhal nábor herců, jak probíhalo natáčení s nimi (motion capture), jak důležité byly takové detaily jako rostlinstvo, jak probíhal vývoj infikovaných, jak to vypadalo s osvětlením, stíny, animací postav, interakcí s prostředím, puzzly a to, co podle mě udělalo tuhle hru hrou, totiž vývoj vztahu Joela a Ellie. Bylo až nepříjemně vlezlý, jak všechno, co mě zajímalo, bylo zodpovězeno, a přitom se na tý hře pracovalo tři roky a určitě, vzhledem k recenzím, všichni jsou jen rádi, že na tomhle projektu mohli dělat. Ano, jistě, všichni se opakují v tom, jak skvělé místo ta kancelář Naughty Dog je a jak skvělý byl režisér a autor námětu Neil Druckman a jak skvělá volba byla Ashley Johnson a Troy Baker a tak dál, ale proč jim to zazlívat, když je to pravda? Grounded jistě nesplňuje požadavky oscarových dokumentů, ale tohle není dokument, tohle je making of a kdyby nebylo tohohle making of, sotva bych chápal, jakou práci všichni tihle lidé vykonali. ()

Reklama

skrblik007 

všechny recenze uživatele

Příjemné ohlédnutí za brilantní a příběhově jedinečnou hrou TLoU. Tenhle dokument nás provede celým studiem Naughty Dog v různých fázích vývoje tohoto opusu. O svém dílu práce promluví spousta zainteresovaných lidí - šéf studia a Neil Druckmann, hlavní i vedlejší protagonisté, scénáristé, skladatel a vedoucí různých divizí jako třeba level design, movement programming, environment arts, character arts, user interface atd. Celé to je navíc prokládané záběry z vývojářského studia, z motion capture "placu" a jinými střípky a perličkami ze zákulisí. Materiálu je tam opravdu spousta, takže kdo má jako já rád TLoU, making of videa a moderní filmařské/videoherní technologie přijde si na své. ()

MikeCool 

všechny recenze uživatele

Skvělý dokument o určitě skvělé hře. Bohužel hru samotnou hodnotit nemohu, protože vlastním pouze komp. K dokumentu jsem se dostal až po zhlédnutí 1. dílu stejnojmenného seriálu. Po zhlédnutí tohoto dokumentu a všech nesmírně pozitivních ohlasů na tuto hru, velmi silně uvažuji, že si kvůli tomu ten Playstation pořídím. :-) ()

swenyx 

všechny recenze uživatele

Jedna z nejlepších (né-li nejlepší) exkluzivka PlayStationu a jeden z nejlepších videohernich zážitků ever, to je The Last of Us. Každý kdo tenhle masterpiece nehrál přichází o tak moc, že to ani nedokážu popsat. I když jsem o existenci dokumentu doteď vůbec nevěděl a dneska jsem ho objevil, tak jsem si to hned musel pustit a bylo to skvělý. Vidět jak se dělal motion capture, jak náročný muselo být pro celý tým Naughty Dog dát tohle dohromady do funkčního celku, wow. Skladatel hudby totální borec, nikdy mě žádnej soundtrack tak nebral. Škoda že to nebylo delší, mohl bych na to koukat furt :D Snad se už brzo dostanu k tomu remaku co vyšel nedávno, v novým grafickým kabátku to bude luxus. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama