Reklama

Reklama

Hospoda U Druhé šance

(pořad)
Reality-TV
Česko, 2013, 47 min

Obsahy(1)

Nová zábavná reality show, ve které sledujeme rozmanitou skupinu soutěžících, kteří právě dostali svou „druhou šanci". Nejlepší z nich získá práci kuchaře v nově otevřené restauraci. (oficiální text distributora)

Recenze (19)

UncleG odpad!

všechny recenze uživatele

Po úžasných a velkolepých oslavách šedesátého výročí České televize (které sestávalo převážně z pompézních repríz tisíckrát viděných pořadů, vykopávkových seriálů a zcela inovativního a šokantního uvedení střihových matlanin ucmuchtěných stejně jako všechno ostatní v archívu), jsem byl opravdu zvědav, čím nás to naše milované ČTčko ve své bujaré veřejnoprávnosti zase překvapí. A festival oslav předčasně vyvrcholil hned po prázdninách - zařazením zbrusu nové Reality show s názvem Hospoda u druhé šance. Už samotný koncept téhle "Soutěže o šanci na lepší život" je eticky diskutabilní. Vezměte skupinu zoufalých lidí, kteří se ocitli v životních těžkostech, a nabídněte jim, že ten, kdo se bude nejvíc snažit, projde sérií pitomých a nic neříkajících minisoutěží, dostane nakonec práci. Tak trochu zvrácený styl dobročinnosti, že? Nezbývá než se ptát jestli je naše společnost až v takovém rektu, že musíme v televizi soutěžit o vidinu pracovního místa. Pro mne osobně to zní jako námět na dystopickou sci-fárnu. Soutěž navíc okatě a vykalkulovaně parazituje na trendu "kuchařských realit". Ovšem s ČTčkovskou příznačností tak činí v době, kdy hlavní vlna zájmu o podobné pořady už notně opadla a divákům se téma "vaříme společně" začíná už lehce přejídat. Čili Fail. Největší selhání se ale zcela neoddiskutovatelně nachází v obsazení ústředního dua "bodrých chlápků do nepohody". Šéfkuchař Dalibor může být v civilu prima kámoš. Může umět vařit, skákat na lyžích, boxovat, řídit ponorku, vrhat nože na cíl a rozpoznat trus všech u nás volně žijících savců... ale jako ústřední postavě reality show jsou mu tyhle schopnost bohužel na velkou prdlačku. Postava, na níž visí televizní pořad totiž: za Á) musí mít charisma... a za Bé) musí zvládat alespoň základní slovní projev. Double Fail. Zpěvák a majitel hospody, Marcel Woodman, který se tváří, že to tam všechno řídí, jezdí na růžovoučkým čopříčku, protože je mocinky moc drsňoulinkatej... a přestože neumí vařit, hraje si na mírnějšího a spravedlivějšího Polreicha, může být v civilu taky prima kámoš. Ale když chci uvádět podělanou reality show, tak SAKRA musím umět mluvit. Plynule, rozumně a s artikulací. A když neumím mluvit, tak si alespoň předem zesumíruju, co budu v dalším záběru kvákat. Marcelova nepřipravenost a jeho bláboly vypálené od boku byly až trestuhodné. Tripple Fail. Možná, že tomu celému hurá projektu křivdím. Možná, že od druhého dílu se v Hospodě konečně začne dít něco smysluplného. Možná se k vedení kuchyně dostane drillmaster Hartmann. Kdo ví? Ale to už nezjistím. Risknout to a zopakovat si dalších 47 minut o ničem by bylo nad moje síly. ()

ghatos 

všechny recenze uživatele

Velká podivnost. Ostravská sociální show o vaření....no, no, no...no to ne. Koncept není úplně špatný, jenže soutěžící jsou marní (nejde o vaření, ale osobnost či inteligenci) a hlavně mrzký kuchař + holohlavý křupan nemají ani špetku charismatu. Vykradený a s křížkem po funuse "existující" pořad. 34%. ()

Reklama

Olík 

všechny recenze uživatele

Problém číslo jedna: Veřejnoprávní televize vůbec neumí propagovat svoje reality-tv (trocha bulvárnosti a inspirace komerčními stanicemi by v tomto případě nebyla mimo mísu). Problém číslo dvě: kontroverzní postava Marcela "Woodmana" Lesníka. Ale jinak..... bavil jsem se. Samozřejmě jde o sociální kopii celosvětově ověřeného Master Chefa (nebo spíše primáckého Na nože!)....ale co, když něco očividně funguje, tak proč si nevzít mustr. Já osobně mám tento formát kuchařské reality-show rád.....kombinuje v sobě dvě prosté podmnožiny, stoprocentně fungující pro elementárního diváka. Dalším důležitým sloupem je, pro mne do té doby neznámý, gastronomický guru Dalibor Navrátil, presentující se takovým specifickým, ale strašně koukatelným projevem (působí jako dvojník jednoho elektrikáře od nás ze vsi....ale toho vy asi znám nebudete :D)....jen možná trochu drhne jeho interakce právě s Leníkem. Soutěžící jsou tací jací jsou....nevím do jaké míry jejich výběr ovlivnila produkce pořadu, ale zapadají a jejich barvité složení pohání vozík směrem k cíly. Kdybych měl vypíchnout jeden bod, tak bych řekl: "škoda, že Hospoda U Druhé šance zapadla"......i když zapadla, není úplně to správné slovo - ona se vlastně nikdy ani nedostala na povrch. ()

patrikus 

všechny recenze uživatele

No, je to úctyhodné a bohulibé, že se ČT rozhodla realizovat tyto sociální pořady pro obyčejné lidi, ale nevím, zda je to pořad vhodný na celoplošnou stanici v hlavním večerním vysílacím čase. A ještě ke všemu na prvním programu. Nevadí mi, že tam všichni hovoří s ostravským nářečím, ale myslím, že je tento program spíše do nějaké regionální televize. Mě to tedy dost nudilo, některých mi bylo líto, ale řešení problému nezaměstnanosti mě moc těší. Tohle je ovšem jen pro pár jedinců. Určitě by ale bylo fajn udělat projekt třeba ještě pro číšníky, nebo i pro amatérské herce atd. Kuchař je sympaťák, z moderátora mi bylo místy trošičku trapno. Dávám dvě hvězdy za nápad, snahu a ideály... Možná, se budu dívat dá, ale je to takové příliš laskavé a opatrné... ()

JohnnyB. 

všechny recenze uživatele

Marcel dokázal nemožné. Poté co jsme jej my všichni daňoví poplatníci zachránili v kauze Baník, tím, že Ostrava ze svého rozpočtu nakoupila předražené pozemky k ničemu, přichází druhý úder. Veřejnoprávní televize, které platíme všichni koncesionářské poplatky, vysílá na pokračování self promotion tohoto člověka a jeho podnikatelských aktivit. Jak je toto možné??? http://www.novinky.cz/krimi/314239-kriminaliste-vysetruji-odkup-bazalu.html Pokud odhlédnu od tohoto odpadu, který je tak příznačný pro dnešní dobu, pak samotnému pořadu dávám 2 hvězdičky s dodatkem, že Nikola ač je to dívka, zasloužila by ránu. A takového Čonku Lakatoše netřeba ani komentovat. ()

Galerie (9)

Reklama

Reklama