Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Manželé Vavruškovi se v nesprávný čas ocitnou na špatném místě. Stanou se náhodnými svědky vraždy. Pachatelé se jich ale překvapivě nezbaví. Naopak jim nabídnou finanční úplatu za jejich mlčení, ale pro výstrahu jim také pošlou důkazy proti nim samým. Obavy z možných následků i stupňující se psychický tlak, kdy se záhy po nálezu oběti ocitnou v hledáčku policie, začnou rozkládat jejich vztah. Detektiv Mareš tuší, že Vavruškovým brání ve svědectví strach. Čím víc se ale manželé snaží uniknout podezření, které na ně dopadá, tím více se paradoxně nechávají pachateli zatáhnout do pozice podezřelých. Když si Vavruška uvědomí, že krytím zločinců škodí především sami sobě, je už pozdě… (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (134)

Spooner 

všechny recenze uživatele

Je hezké, že se u nás někdo konečně pokouší natočit podobný psychothriller. Příště by si k tomu ale mohl režisér, který se ostatně také moc nepředvedl, vzít smysluplnější scénář se sympatickými charaktery, kterým budete rozumět a fandit. Zde jsme se nedočkali ani jednoho a ani snažící se dvojice Sokol/Stivínová to nezachrání. Tak snad příště. ()

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Na televizní film nadprůměrný počin, a to především díky práci scénáristově. Paradoxně je v této rovině i největší slabina filmu. Příběh má zajímavý nápad, slibně se rozjíždí, ale od určitého okamžiku, kterému jsem se jako nejeden zdejší komentující podivil, mi připadal prostě neuvěřitelný. Naštěstí s dalším vývojem se uvěřitelnost vracela a film směřoval s jedním pěkným zvratem k snesitelnému finále. Psychologie funguje celkem dobře, i když thrillerovosti příběh mnoho nenabídl. Obsazení je slušné, i když ústřední dvojice mi není díky něžnějšímu pohlaví příliš sympatická. ()

Reklama

Ygnor 

všechny recenze uživatele

Na české poměry, zejména televizní, imho velmi slušné. Trefný casting i nadprůměrné herecké výkony (mimo moudrého a chápajícího synka). Neodpustím si však poznámku k těm co tady uvádějí, že je to vykonstruovaný scénář. Jasně měli postřílet všechny, mladého Polívku pověsit za ... do průvanu a sýkorák (most Miloše Sýkory)vyhodit do luftu. A pro pó všichni "(rádoby)hrdinové"se v takových chvílích chovají velmi sofistikovaně a realisticky, protože jde o vlastně obyčejnou a standardní situaci. Na druhou stranu mě však v závěru udeřila replika s hilznou v trávě (nábojnicí), že jí Sokol neomylně našel na místě činu stejně jak začínající mjr. Zeman kulku ve zdi v prvním díle. Myslím, že demence soudobých krim. techniků na místě popravy není ještě tak varující. Reálie natáčení a celé prostředí, jako rodilého ostraváka, samože potěšily. (Hotel Miura je fakt architektonický skvost). U mě za tři a půl. Pro celkové podhodnocení zaokrouhluji na čtyři. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Nemám pochyb, že se podobné věci u nás dějí, ale mám pak vždycky pocit, jako bych sledoval v Hollywoodu natočeného Rákosníčka se zeleným, sedmivlasým Cagem v hlavní roli.. Otevřený konec nevadil, dotazy má klást autor, ne divák, ale mám za to, že se při něm Sokol přehlédl ve Zlatých stránkách. Nechtěl volat GIBS, ale Gibsona, aby mu řekl, že má v českém měřítku konkurenci. Apropo, zajímala by mě v nějaké sebevědomější roli.. ()

snaked 

všechny recenze uživatele

Nelogické jednání postav (ok, v životě taky nejednáme ve stresu apod. logicky, ale tady se postavy chovají jak hovada), vyústění scén je směšné (dramatická hudba a zpomalení i tam, kde nemá co dělat, jakoby neví, do jakého žánru patří - skáče mezi thrillerem a hororem - úplně zbytečně). Jinak skvělí herci nemají co hrát. Zajímavé jen kvůli kameře. ()

Galerie (54)

Zajímavosti (3)

  • Filmový golfový areál a hotel se nacházejí v Ostravici. (rakovnik)
  • Když se dva hlavní protagonisté ocitnou na benzínové stanici, objeví se v záběru televizor, v němž běží film Výlet (2002). Následuje záběr na Libora (Ondřej Sokol) v autě, které projíždí myčkou, což evokuje scénu v myčce s Igorem Barešem ve zmíněném snímku Výlet (2002). (Přemek)
  • Occamova břitva je princip logické úspornosti, od 19. století nazývaný podle anglického logika Williama z Ockhamu. (Olík)

Reklama

Reklama