Reklama

Reklama

Hledači pokladů na aukcích

(pořad)
  • Česko Mistři aukcí (více)

Dvojice rázných chlápků obráží napříč USA veřejné aukce, ve kterých se často draží velmi hodnotné předměty. Cestou k úspěchu není jen aukci vyhrát, ale především mít ten správný nos na dražené položky. Mnohdy totiž není zprvu patrné, co všechno se v kontejnerech skrývá... (TV Nova)

Recenze (62)

mira007 

všechny recenze uživatele

Jednoduché a zábavné, za málo peněz hodně zábavy. Oproti ostatním skladovým pořadům jsou pozitiva, že své nalezené věci prodávají (ve Válkách skladů řeknou, že to stojí tolik a tolik a basta, takže ekomika kupování skladů v reálu je tady přesvědčivější ). Na druhou stranu co sklad to úspěch , což budí dojem, že je to nahrané, nebo, že si vyzobou tvůrci jen to, co potřebujou. ()

kenkaku odpad!

všechny recenze uživatele

Urážka TV diváka. Tohle má k “reality show” blízko asi jako wrestling má k “bojovým sportům”. Oboje je neskutečná komedie a divadlo na tupé publikum. V každém skladu co vydražili za 5,50 je kufřík s bouchačkou (ideálně historickou) nebo nějaký nevídaný super drahý skvost. Výdělek je vždy jistota desetinásobku… a ty jejich kecy do toho. Neskutečný. Navíc až komické je, že vždy co “najdou” prodají. 100% případů. Neexistuje, aby kupující/odborník ve finále řekl: “NE! Za tolik to nekoupím, zase si to odneste.” ()

Reklama

SeanLSD 

všechny recenze uživatele

Čo ma trochu dosť dráždi, podobne ako pri konkurenčných STORAGE WARS je ako ostentatívne sa tu vyzdvihuje čiste finančná hodnota často zaujímavých predmetov, ako veľmi sme zarobili... - pravdaže, môžu tratiť rovnako ako získať, ale dosť pochybujem, že by boli celkovo v mínusoch, keď to ešte vysielajú pre telku. Proste o nič iné nejde, než o ich zábavu a hlavne PRACHY, hoci plusom týchto dvoch rovnako nie najsympatickejších chlapíkov je, že tie veci aspoň aj často vyskúšajú... ()

Anopheles89 

všechny recenze uživatele

Hlavní slabinou jsou ti dva pitomci. Obézní, pokérovaný (nic proti) a mírně retardovaný čuník a podebraný frajírek se snaží pozvednout úroveň pozérství na další level. Jejich blbé kecy a trapné pózy jsou bohužel nedílnou a nepříjemnou součástí pořadu, o jehož autenticitě se dá navíc hodně silně pochybovat. Ovšem pro mě, jakožto sběrače a sběratele od přírody, má tato záležitost (chápu, že pro mnoho ostatních hloupá až stupidní) jistou přitažlivost. Rochnit se v bordelu a nacházet poklady (rozuměj staré krámy), to je jeden z mých snů, ač je, pravda, povrchní a ryze materialistický. Kdyby se pořad soustředil téměř výhradně na objevy těch dvou jelit, šel bych s hodnocením výš. Naopak při premise, že je celá tahle "show" jen předem připravená habaďůra s pěkně vykonstruovanými souboji dražitelů, resp. komparsu a uměle načančanými sklady, byl by to naprostý odpad! ()

FFilipCZ 

všechny recenze uživatele

V podstatě stejný koncept, jako Storage Wars, které miluji. Jen s tím rozdílem, že zde jsou (říkejme jim třeba hlavní hrdinové) Ton a Allen. Tudíž pouze jedna banda, kolem které se vše točí. Zaměřujeme se pouze na jejich ne/úspěchy. Bohužel nad Storage Wars to lehce pokulhává, jelikož při stejné stopáži zvládneme zkontrolovat pouze po jednom, max dvou zajímavých kusech z každého kontejneru za celý díl. Což je celkem málo v porovnání se Storage Wars - proto o jednu hvězdu méně. Líbí se mi tam přidání prvku z Pawn Stars - tedy negociace ceny při prodeji nalezené relikvie. EDIT: Přidávám poslední pátou hvězdu, a beru zpět fakt, že AH pokulhává nad SW. Díl od dílu se mi to líbí víc a víc a chlapci Ton a Allen začínají pomalu ale jistě předbíhat partičku ze Storage Wars. Sice vždy vyhrají jen jedno nebo dvě úložná místa, ale koncept je takový, že do seriálu jsou vybrány pouze ty skladovací prostory, kde najdou něco drahého nebo zajímavého, tudíž máte vždy každý díl o zábavu a natěšení postaráno. Také se mi velice líbí koncepce, že si vždy stanoví cenu, za kterou je výhodné adekvátní skladovací prostor vydražit, aby dosáhli profitu a této částky se striktně drží. WELL DONE, chlapci! ()

Galerie (9)

Zajímavosti (1)

  • Oficiálny eBay účet, cez ktorý Allen Haff a Ton Jones predávajú produkty bol vytvorený už 16. mája 2003, čo je 7 rokov pred vysielaním show. (Real Tom Hardy)

Reklama

Reklama