VOD (1)
Obsahy(1)
Zdá se, že Roger Brown má všechno, co si člověk může přát. Je nejúspěšnějším lovcem hlav (vyhledávačem talentů) v Norsku, za manželku má překrásnou galeristku a vlastní úchvatný dům. Zároveň si ale žije nad poměry a potají krade umělecká díla. Na slavnostním otevření galerie mu žena představí muže jménem Clas Greve. Nejen že je Greve ideálním kandidátem na pozici, o kterou Roger usiluje, je i majitelem Rubensova Lovu na kance, jednoho z nejžádanějších obrazů v historii moderního umění. Roger vycítí příležitost stát se finančně nezávislým a začne plánovat svou vůbec největší krádež. Brzy ovšem narazí na problém a tentokrát to nejsou peníze, které by ho mohly poslat ke dnu... (oficiální text distributora)
(více)Videa (3)
Recenze (999)
Kdyby mi ještě včera někdo řekl, že Norové umí natočit prvoligový, černohumorný akční thriller, vysmál bych se mu do xichtu a myslel si o něm, že pochází z Osla. Dnes mám z toho dokonalého porna pro "slaboduché" konzumenty akorát tak brutálně namožené zápěstí a neodolatelnou chuť detailně vysvětlit některým mým oblíbeným, sedmitečným militantním feministkám, že by měly sem tam nechat mozkožrouta zahálet a zkusit chvíli přemýšlet přirozením. Já to udělal a perfektně tak docenil hloubku stoosmdesáticentimetrových norských krasavic, metrosexuální charm toho Lannisterovic bastarda a k dokonalému potěšení už mi tam chyběli pouze osmiletí, růžolící, otylylí chlapečci. ()
Rozjezd od Finchera, střed z Raimiho a Tarantina (kucky, kucky) a závěr jak od Korejců. V překladu více než uspokojivý mix (čti: hodně nadupaný žánrový bordel, který není pro každého) nikdy nekončící akce, zvířecí bestiality (holení, traktor, septik) a smart humoru (cameo pana Spocka, HR výběrka). Na brko osm z deseti. Americkýmu remaku zajistí pozornost Steve Buscemi a Aaron Eckhart. ()
Už od začiatku je jasné, že sa ten heist riadne poserie, ale že to zhruba od polovice chytí náznaky takmer exploatačného survival hororu, to je celkom pecka. Nabité nápadmi, občas zábavne absurdné (traktor), občas ultrabrutálne a fyzicky intenzívne, celý čas šmrncovné a nepredvídateľné. Jediná výhrada ide voči Waldauovi, veľmi som mu to, čo mal hrať v druhej polovici filmu, neveril. ()
Norská produkce se předvedla. Tento thriller je od začátku téměř bez chyby. Má spousta zvratů a příběh je také zajímavý, což by měl ocenit každý divák. Napětí v nějakých scénách nechybí, děj je trošku slabší občas, ale stále na nadprůměrné úrovni. Jediný problém jsem měl s hereckými výkony, poněvadž většina postav se do role absolutně nehodila. Z Hodejegerne mám spíše kladné pocity než ty záporné a i proto doporučuji.. 8/10 = 80% ()
Tramtadadá, Ťuldum je božan a lovec hvězd! Žádná ohraná bajka o zlodějíčkovi, kterak ke katarzi došel a pohádky byl šmitec, nýbrž severská syrovina na téma "když se něco se*e, má se to s*át pořádně" aneb nevěra může zachránit život. Se vším všudy uvěřitelný bizár, i když kdo se bude chtít šťourat v konečníku příběhu, ten určitě něco vyšťourá. Já šťourali zdravím a mám na ně otázku, jestli náhodou neměří 168 cenťáků a méně? ()
Galerie (59)
Zajímavosti (15)
- Filmovanie prebiehalo na juhovýchode Nórska, v oblasti zvanej Nittedal. (MikaelSVK)
- Ve scéně v autě, kde je Ove Kjikerud (Eivind Sander) v mrákotách a zvrací, je záběr na ruku, která mu povzbudivě poklepává na rameno. Nepatří ani Ovemu ani Rogeru Brownovi (Aksel Hennie), ale komusi na zadním sedadle. (akisha)
- Kromě scény v televizi jsou ve filmu další dva odkazy na film Muži, kteří nenávidí ženy (2009), který byl také natočen podle jedné z knih knižní série „Millenium“ (2005 - 2007) Stiega Larssona. Z tohoto snímku je zde použito několik leteckých záběrů a auto z něj tu bylo digitálně nahrazeno autem, které vlastní Roger Brown (Aksel Hennie). (akisha)
Reklama