Reklama

Reklama

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

(festivalový název)
  • USA The Greatest Movie Ever Sold (více)
Trailer

Obsahy(1)

Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)

Videa (3)

Trailer

Recenze (57)

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

Tak tu Spurlock viditeľne nešiel na plný plyn. Človek by čakal kritiku a ona na vás v podstate len požmurkáva spoza rohu, viac sa venuje satire, alebo know-how; keď nielen že sa stáva tým čo kritizuje, ale ešte vám ponúka návod, ako to robiť tiež. Samozrejme s humorom. Rovnako ako pri Super Size Me, neviem načo je to vlastne dobré. 70% Ps: Pri sledovaní som dostal chuť na pivko a verte mi, že si dám Budweisera, nie nejaký lacný smrad! To je moja značka, pije ho aj Denzel Washington ;-) ()

Kryton 

všechny recenze uživatele

Morgan Spurlock se po delší době vrátil a obul se (doslova) do product placementu ve filmech a televizi. Jak to udělal? Jednoduše celý jeho dokument je placený sponzorama. Díky Spurlockovi vidíme celou cestu k sehnání sponzora/ů a následné pronikání do výsledného filmu/dokumentu. Vedle toho dostane divák do cesty i velké režiséry, kteří se vyjádří na product placement. Líbilo se mi, že vlastně výsledně je dokument menší sebeparodií, ale neukazuje varovný prst. Výsledně by bez větších sponzorů a reklam nevyšly velké filmové hity. ()

Reklama

Bachy 

všechny recenze uživatele

Těším se na další dávku Morgana Spurlocka, ale tady jen uznale kývám hlavou. Téma zajímavé, Spurlock opět vtipný, pár nových informací vím (To Sao Paolo je šok), ale že bych měl pocit nějaké vyjímečnosti, či důležitosti? Tentokráte asi nebudu doporučovat všem okolo, ale POM si jednou koupím, aby viděli, že reklama na mě funguje. Nevím, zda šlo z námětu vytřískat více, ale vím, že Spurlock na víc má. Uvidíme, kam půjde dál. Sleduji tě! ()

neoBlast 

všechny recenze uživatele

Každý, kdo sleduje dokumentární tvorbu i za minirozhled, který ohraničuje komediant Michael Moore si přece jenom stihl udělat názor, že Spurlock je tak trochu dick. Z minulých filmů to bylo dost patrné, když si dick se sklonem k exhibicionismu nechal poroučet od své divnomanželky co mu háže placentu do vany. Už když loni pobíhal po festivalu v Torontu a oháněl se s lacinými filmovými náměty (resp. dokumentárními náměty okolo průmyslu stříbrného plátna nebo ComicConu) a pak si do talk show ke Conanovi přivedl nějakou pochybnou kozu, bylo to velmi podezřelé co zase splácá. A ono ne, naprosto vyzrál a satirický The Greatest Movie Ever Sold je jeho daleko nejúplnějším snímkem... Divné použít slovo "vyzrál" u režiséra s tak divným knírem a očividně zastydlou pubertou. Asi jsem si nedokázal pořádně představit jak bude film o product placementu, placený z product placementu vypadat a tak jsem nestíhal zírat nad množstvím nápadů co dick přinesl. Dick sice zase nesleze z plátna, ale dokáže konečně udržet pozornost a ne všechno předhazuje divákovi jak na talíři jako činil dříve. Nový Spurlock se povedl, a i přes ostražitost, kterou určitě neztratím se budu na jeho další zářez celkem těšit. 85 % ()

ivet.ka 

všechny recenze uživatele

Sice se nic extra nového z dokumentu nedozvíte, ale jinak nápad je to zajímavý, inovativní. Celý proces výroby, shánění sponzorů je ve filmu skvěle vidět. Rozhovory s režiséry, odborníky na propagaci, komunikaci jsou plnohodnotnou součástí filmu. Za mě dobrý, těším se na další tvorbu M. Sporlocka. Více v recenzi. ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)
  • Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)
  • Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)

Reklama

Reklama