Režie:
David Michael LattScénář:
Paul BalesKamera:
Adam SilverHudba:
Ralph RieckermannHrají:
Brittany Murphy, Eriq La Salle, Justin Hartley, Bruce Davison, Paul Logan, Jessica Stratton, Anya BentonObsahy(1)
Lidstvo je na pokraji vyhynutí. Cestu napříč Amerikou si totiž začne razit ohromné zemětřesení, jehož globální důsledky mohou být vskutku ničivé. Zastavit jej nejspíš může pouze mladá seismoložka Amy (Brittany Murphy) a černoch Boomer (Eriq La Salle), který celý život pracuje v lomech. (Skejpr)
Recenze (52)
Videl jsem 2x 5 minut... Nejdrive nekdy ze zacatku kdy se (nejspis) hlavni hrdina honi s prasklinou po lomu (nebudu komentovat strih ale naramne jsem se bavil) A pak nekdy ke konci, kdy se zase hlavni hrdina honi zase s prasklinou po lomu... Tim padem jsem usoudil ze nejspis slo celou dobu akorat o jezdeni v lomu s prasklinou... :D :D ()
Tak za tyto úžasné efekty by se nemuseli stydět ani Japonci v šedesátých letech minulého století. Další americká megalomanská sračka. Rádoby dramatické scény byly velice snadno předvídatelné. Chybělo tomu snad úplně všechno-včetně sympatických hlavních postav. A to je katastrofický žánr mým nejoblíbenějším. ()
Brittany Murphy sice nikdy nepatřila mezi TOP herečky, ale měla na svém kontě i několik hodně povedených rolí. Bohužel drogy a nadměrné užívání „léků“ jí coby ještě hodně mladou zabilo. Možná i z toho důvodu začala brát ke konci své kariéry i takové braky, jakým je tento rádoby katastrofický film od Asylum. Jak jsem zjistil, tak tento druh filmů je ještě mnohem větší sračka než horory od této společnosti. Digitální paskvil po všech stránkách nenabídne téměř žádnou alespoň trochu kvalitní podívanou – digitální zemětřesení, digitální výbuchy, digitální ohně, digitální letadla – auta – baráky – vybuchující TOI TOIky, otřesné dialogy – přimíchané rodinné drama nesmí chybět – no prostě velmi nekvalitní podívaná, která si zaslouží maximálně jednu hvězdu… ()
Nesnáším americké katastrofické filmy a tento se dere do popředí. To nebyl béčkový film ,ale zetkový. Ale pravda je, že jsem se i nasmála, při scéně jak ujíždí před prasklinou.Každý z nich nadskakoval v autě v jiném rytmu a jinak vysoko a já jsem si vzpomněla na strejdu a jeho auťák z 50 let s pérovacíma sedačkama a že jsme takhle naskakovali při předjíždění západoněmeckého meďoura....Jednu hvězdu dávám Brittany, jako vzpomínku. ()
Asylum a jejich pojetí katastrofického filmu, tentokrát na téma zemětřesení. A hned po úvodních titulcích se jde na věc. Jaképak zdržování. V lomu odstřelí snad půlku pohoří a začnou se dít věci. Vše se otřásá a země praská. A pořádně. A otřásá se také divák, na jaký spektákl se zase dívá. Když už ty levné počítačové efekty nestojí za nic, mohl by být alespoň scénář kvalitnější. Není. Opět je děravější než ementál. Tolik nelogičností a fantasmagorie po hromadě se opravdu najde snad jen v produkci Asylum. Vzorová scéna je s kamiónem, u kterého se každým střihem mění okolní prostředí. Tu je napravo elektrické vedení, tu je zase nalevo, kde se také objevuje a zase ztrácí jakési potrubí, tu je na obou stranách pouze holé pole, tu se objevují poblíž silnice stromy, no zkrátka pastva pro oči. I negramot pochopí, že tady není něco v pořádku. U takovýchto filmů by mělo být varování ministra zdravotnictví: - Při sledování tohoto filmu hrozí zešílení. - ()
Galerie (12)
Photo © Syfy
Reklama