Reklama

Reklama

Každý rok se musí dostat k dětem po celém světě velikonoční nadílka. A právě od toho tu jsou Velikonoční zajíci. Titul Velikonočního zajíce se dědí z generace na generaci a pro každého z nich by měla být velká čest se jím stát. Avšak to neplatí pro mladého Zajdu, kterého více než roznášení velikonoční výslužky zajímá hra na bicí. Touží se stát bubeníkem v kapele a hrát na koncertech po celém světě. To si ale vůbec nepřeje jeho otec, Seňor Zajíc, který bere své povinnosti velice vážně a chce, aby jeho funkci co nejdříve převzal Zajda. Po jedné ze společných hádek se Zajda rozhodne utéci do Los Angeles, kde hodlá hudebně prorazit. Místo toho ale narazí. Narazí na přední nárazník automobilu, který řídí Fred. To je nezodpovědný flákač jako Zajda, liší se od něj snad jen tím, že je člověk. Protože srážku mezi Zajdou a autem vyhrálo auto, musí se Fred o zraněného chlupáče postarat, dokud se plně nezotaví. Za tenhle dobrý skutek bude po zásluze potrestán, protože jeho život se v tu chvíli promění v sérii katastrof. (TV Nova)

(více)

Videa (8)

Trailer 3

Recenze (171)

blackJag 

všechny recenze uživatele

Legenda o Santa Clausovi (evidentního specialisty na PR záležitosti společnosti Coca Cola) dostala faceliftovou kůru a vznikla z toho story o velikonočním zajíčkovi. Ok, mohu tvůrcům odpustit neoriginalitu, co jim ale neodpustím je suchá a úplná absence humoru (jediný vtipný okamžik má na svědomí Hasselhoff a jeho narážka na KNIGHT RIDERa)! Film není udělaný špatně (řemeslně), není ani tak zrůdný jako filmové příběhy “pičmunků“ (režisér Hill spáchal kromě prvních “pičmunků“ ještě neméně hrozného druhého filmového GARFIELDa), přesto ale drážní nerva namísto bránice a to je u podobně loženého filmu špatně. Žádné velké moudro. Ani hlasové obsazení Russella Branda (v jedné scéně se se svou CGI postavičkou dokonce “potká“) možná nebylo tak dobrým nápadem jak se původně zdálo. Brandův hlas zní drze jaksi z podstaty a už tak těžko snesitelnou figurku Zajdy (české titulky takto alespoň zajíce častují) dělá ještě nesnesitelnější. Co pak s takovým filmem? Ještě že tam bylo to záškodnické kuře, jinak bych to odepsal s jednou hvězdou za snahu. 40% ()

KR4T4S 

všechny recenze uživatele

Viděno v původním znění. Infantilní je to tak akorát, dost vtipné. Některé "znaky" Velikonoc jsou celkem slušně využity a vtipně zpracovány. Dlouho jsem se takhle u animáku nebavil. (James Marsden jako Fred: "Tobě nepřijde divné, že ten zajíc mluví?" David Hasselhoff jako David Hasselhoff: "Ne - můj nejlepší kámoš je mluvící auto.") 80% ()

Reklama

Eterninox 

všechny recenze uživatele

Hopovi (Hopu?) se určitě nedá odepřít několik slušných nápadů, jako například aristokratická britština Velikonočního zajocha seniora (navíc v distinktivním hlasovém podání Hugh Laurieho) a její kontrast s výrazně lidovějším přízvukem Brandovy postavy, nebo násilně roztomilé králičí komando. Poměrně vydařené byly i některé hlášky a camea, a až na pár výjimek i speciální efekty. *** To všechno ale veskrze zaniká v infantilně stupidním příběhu a opravdu špatném herectví lidských postav (například James Marsden by už raději neměl hrát v rodinných filmech). Dílo zkázy pak dokonává těžce děravý scénář, který zřejmě počítá s tím, že divák bude natolik uhranut barevnými mluvícími zvířátky, že nebude mít čas přemýšlet o nějaké logice nebo smysluplnosti. Ostatně co ale čekat od hollywoodského "money-grabu" který více než okatě kapitalizuje na velikonočních svátcích… 40% ()

mikulíšek 

všechny recenze uživatele

Asi vcelku zábava pro moderní děti, a všechny jež baví slovo "kadit" a vše s tím spojené. Hlavní hrdina je snad ještě otravnější než chipmunkové. Vizuálně to není nic zajímavého, nic nápaditého a hlavně je použito podivné hloubky ostrosti, takže jsem měl pocit, že sleduji 3D projekci, ke které nějak došly brýle, tak obraz jen složili dohromady, aby nebyl rozmazaný. Příběh je naprosto dementní, všichni se chovají jako kreténi a nejak mi asi i uniklo nějaké "ponaučení" které si z toho mají děti odnést. Problém filmu je asi v tom, že je o spoustě věcí a zároveň o ničem. Zajda sice umí bubnovat, ale přitom scény s bubnováním jsou zde samoúčelně jen proto, aby tu byl bubnující zajíc. Zajíc umí mluvit, nad čímž se někdo pozastaví a někdo to bere jako samozřejmost. Velikonoční továrna je zde jen proto, aby tu mohla být vzpurná kuřata a děti dostali chuť na sladké, atd. atd. Docela zábavné jsou popkulturní odkazy, kterých je zde dost a některé vtipné scénky. Velmi zábavné jsou i některé jiné okamžiky, ale nechtěně zábavné. Bohužel film není ani konzistentě směšný. A obzvlášť prostřední část je tak otravná a ubijející, že jsem měl chuť odejít z kina. 2** Proto, že jsem alespoň občas bavil, a občas byl film tak dementní, až to bylo zábavné. P.S.: domnívám se, že dabingem se tradičně stratilo dost humoru a slovních hříček ()

marie.en 

všechny recenze uživatele

Průměrný až podprůměrný pokus o vtipnou pohádku. V porovnání s peckami jako je Madagaskar, Doba Ledová nebo třeba Shrek je to naprostá ubohost. Spoustu laciných vtipů, které pobaví opravdu jen publikum do 10 let,pokud jim ovšem porozumí (a i potom bůhví jestli). Jediným vtipným prvkem je tu David Hazelhoff, který se opravdu povedl a který byl překvapivě opravdu vtipný. Možná i díky němu dávám filmu dvě hvězdičky. ()

Galerie (67)

Zajímavosti (5)

  • Garda velikonočního zajíčka „Růžové barety“ používá ve filmu k vystopování zajíčka Hopa mobily se znakem mrkve. Jde o parodii na iPhone od firmy Apple, která má ve znaku nakousnuté jablko. (TwoFace)
  • Pred premiérou rozpútali tvorcovia veľkú reklamnú kampaň - na trh sa dostala aj videohra Hop a päť kníh inšpirovaných filmom. [Zdroj: FilmMax] (ash99)
  • Postavičky navrhol oceňovaný výtvarník Peter DeSeve, ktorý vytvoril aj kultového veveričiaka Scrata zo série Doba ľadová. (krasomama)

Související novinky

Číslo 5 brzy umře

Číslo 5 brzy umře

08.08.2011

Ano, další klasika z 80. let se vrátí na plátna kin v remaku, jehož jediným důvodem je pokrok v trikových technologiích. A prachy, samozřejmě. Hrdinou rodinné sci-fi Short Circuit, u nás známé pod… (více)

Reklama

Reklama