Režie:
Antonín VomáčkaÚčinkují:
Zdeněk Izer (moderátor), Jitka Kocurová, Martin Faltýn, Nela Boudová, Otakar Brousek ml., Jan Čenský, Richard Tesařík, Ladislav Gerendáš, Ota Jirák, Zdeněk Srstka, Ivan Vyskočil, Pavel Soukup (více)Obsahy(1)
Že i reklama se dá dělat s humorem, ukazuje Telebazar. Diváci se při jeho sledování mohou pobavit a zasmát nad nejlepšími reklamními spoty ze světové produkce. Moderátorem a průvodcem pořadem je známý imitátor a komik Zdeněk Izer. V každém díle pořadu jsou uvedeny cca dvě desítky nejhumornějších reklam tak, jak byly vytvořeny různými tvůrci v různých zemích. V případě Telebazaru jde ovšem především o humor a provedení těchto televizních minidílek, ne o samotný výrobek, kvůli kterému byly vytvořeny – tak je Zdeněk Izer bude i prezentovat. Navíc pořad – za pomoci dalších hereckých kolegů a populárních osobností – doplní svými typickými scénkami na dané téma. Zdeněk Izer si vybírá hosty sám a vždy tak, aby šlo o někoho, kdo už má s reklamou nějakou zkušenost. Buď si sami v nějaké reklamě zahráli, nebo k ní mají určitý vztah, případně se můžou pochlubit historkou ze života, která by se dala jako reklama natočit. (TV Prima)
(více)Recenze (62)
Izer mě vždycky uměl parádně pobavit a některé jeho scénky jsou pro mě nezapomenutelné (Pražák na návštěvě, Nedělní partie, Vietnamec, Brněnský policajt). Myslím, že Izer je ikona zábavných pořadů, která dosud nebyla dostatečně doceněna. Všichni mluví o Genzerovi a Suchánkovi, ale na Izera si nikdo moc nevzpomene a přitom tyhle dva komedianty shrábne svým přehledem a nadhledem do hrsti. 75% ()
Izerovy pozdní pořady zdaleka nedosahují lehkosti jeho scének s Markem Dobrodinským, ale nelze upřít, že tenhle plešoun umí pobavit na sto způsobů. Obdivuji, že dokáže psát zábavné scénky rychlostí dvě za týden a přitom si udržet určitou kvalitativní úroveň. Ano, jeho výstupy jsou občas velmi vulgární, ale právě Zdeněk Izer je jedním z těch, kteří dokáží vulgarizmus správně použít a umístit. (540.) ()
Vybrané reklamy bývaly výborné a vtipné. Málokrát se nějaký výběr reklamy nepovedl. Zbytek pořadu záležel na tématice, takže jak kdy. Pokud bych měl hodnotit Telebazar zaměřený na reklamy, bylo by to i za 4. Jeho potomek Kinobazar byl však výběrem z filmů jen ubohým příbuzným tak za 2. Celkově mi pasuje ta trojka.(Reklamy 85%), celek 50% ()
Bavič by měl být sympatický. Plešatý ohava Zdeněk Izer se ve svém zaniklém pořadu vysmíval, ale kdyby jednou jedinkrát byl k sobě soudný, tak nepřijde strašit svým zjevem a nevtipem na tv obrazovky. To nejlepší si odbyl už s Markem Dobrodinským. Invence humoru vyschla a v bazaru není k mání. Mé hodnocení: 0% ()
Celkem slušná parodie své doby. Tenkrát aktuální i vtipné, dnes vyšumělé a dost mimo mísu, za což pořad nemůže. Samozřejmě. Díky bohu, že v dnešní době už nejsou reklamy táááák trapné a jsou i někdy celkem zábavné a koukatelné. Ale když vidím z dnešního pohledu Telebaraz a vzpomenu si na ty časy trapných a šílených reklam, tak se přece jen musím sem tam zasmát. ()
Galerie (1)
Photo © Archiv TV Prima
Reklama