Režie:
Marina de VanKamera:
Dominique ColinHudba:
Luc RollingerHrají:
Monica Bellucci, Sophie Marceau, Andrea Di Stefano, Thierry Neuvic, Didier Flamand, Brigitte Catillon, Iliana Lolitch, Augusto Zucchi, Adrien de Van (více)VOD (1)
Obsahy(3)
Jeanne (Sophie Marceau), pohlcená do psaní svého prvního románu, začíná pozorovat kolem sebe znepokojivé změny. Její tělo se začíná měnit, ale nikdo v jejím okolí to nepozoruje. Její rodina pokládá tyto obavy za výsledek stresu při dokončování románu, ale Jeanne si uvědomuje, že se děje něco mnohem hlubšího a mnohem více znepokojujícího. V domě své matky objeví fotografii, která ji přivede na stopu jedné ženy v Itálii. Tady, přeměněná v jinou ženu (Monica Belluci), odhalí zvláštní tajemství své identity. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (122)
Budu se na to muset podívat ještě jednou s pořádnými titulky. Tato lehce psychedelická hříčka na pomezí dramatu a thrilleru se zabývá hledáním minulosti, identity. Byla snaha rozdělit čas pro Sophii a Monicu fifty fifty, ale přijde mi že Sophie se nadřela více a smetanu slízla Monica. Velmi působivý a zajimavý nápad je postupná proměna hlavní hrdinky ze Sophie na Monicu, ještě že máme ty machry na počítačovou grafiku a animaci. Je to na Vás jak si tuto dějovou skládačku plnou flashbacků vyložíte. Ještě musím zmínit, že atmosféra je dosti silná a někdy nedá dýchat, zejména v první půli. Pak mi to přišlo až moc rozdrobené, uvidíme, co přinese další podívání, nejsem si totiž jistý, zda jsem si konec vyložil správně. ()
Sice chvilami nemastne-neslane, ale napokonn dobre uhraty film zaujimavy z niekolkych hladisk. To najzaujimavejsie je jednoznacne obsadenie narodnych kociek Francuzska a Talianska, aj ked obe posobia velmi zostarnutym a zvadnutym dojmom, prijemna hudba a zopar vydarenych scen. Priemerna europska tvorba. ()
S hlavní hrdinkou jsem zejména ve chvíli, kdy se jí byt mění před očima, dost soucítila, protože se moc dobře pamatuju, jak jsem jednou po návratu z tahu všechny přítomné halasně obviňovala, že mi museli přestavět kvartýr, jelikož přes tu sedačku jsem musela upadnout rozhodně a pouze proto, že tam nikdy předtím nestála. Ale soucit není pro vztah ten nejlepší tmel a tak už záhy jsem se místo účasti začala pošklebovat všem, kteří se na Ne te reourne pas podíleli, s malou výjimkou Sophie a Moniky - tyhle dvě jsou zkrátka i ve věku, kdy se některé už těší na vnoučata, naprosto neodolatelné. Poněkud to ale ubírá na působnosti obav hlavní postavy, mně by fakt, že se měním v signoru Belluci, přišel jako obstojný terno. ()
Niesom moc fanúšik sci-fi, ale sfilmovať námet o tom ako si žena sama uvedomuje fakt, že sa z nej stáva paranoidná a hysterická mrcha je jednoducho úžasný. Všetko ostatné nazvime to "filmové" za veľa nestojí. Naťahovanie času a pokus o mútenie vody pomocou sexi Moniky sa míňa účinku a je tu zbytočné. Ďalší sopeľ z kategórie myšlienka predbehla spracovanie o svetelné roky. ()
Mám rád snímky v ktorých je hlavným prvkom takpovediac "haluškový" premis, kedy hlavná postava nedokáže rozlíšiť čo je realita a čo predstava. Do "Premeny" som išiel najmä z dôvodu Monči, ktorá je pre mňa jedna z najkrajších žien na tejto planéte. Bohužiaľ, o filme v ktorom účinkuje tak pozitívnymi dojmami nedisponujem. Stotožňujem sa s názorom "Stvoriteľa", zúfalo nefunkčný snímok je toto, pričom zaradenie do horor žánru je pre mňa jedným obrovským frkom, ktorý ani vtipný nie je. Strata času - 35% ()
Reklama