Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Anderton 

všechny recenze uživatele

De Sica v na prvý pohľad komerčnejšom ladení ako niektoré jeho vážnejšie neorealistické diela. Lenže je otázne, či vôbec pri zobrazovaní svojskej talianskej nátury niečo ako rozdelenie na diváckosť a umeleckosť je vôbec potrebné či možné. Taliani sú proste Italové a hotovo a Sophia s Marcellom sú ich vlajkonosičmi. Ten druhý predstavuje určitú podpapučovitosť takzvaného talianskeho macha v troch odlišných polohách, pričom sa mu asi ani nikto z nás nebude čudovať. ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Itálie je žena, Itálie je Sophie. Čím víc rodí dětí, tím je krásnější. Poselství filmu: Chudoba cti netratí, naopak odměňuje roztomilým potomstvem - první povídka. Bohaté ženy jsou totiž tak prázdné - druhá povídka - a tak mnohé prostitutky jsou tisíckrát blíže k bohu než ony, protože i přes své povolání mají zlaté srdce - třetí povídka. To není ani film, ale technicolorová širokoúhlá výkladní skříň buržoazní Itálie - můžete se jí z pozice cizince smát, ale který národ se může pochlubit dominantní Sophii a submisivním Marcellem (tedy ta závěrečná scéna, oojjj!). Je mi smutno z konce jednoho neorealistického režiséra - první část filmu je pohádková idyla o soudržnosti a vzájemné lásce chudých Italů, zatímco ta třetí se svou lechtivostí jakoby vypadla z repertoáru typického buržoazního divadla. A ten Moravia se svým morálním výkřikem je v této společnosti spíš směšný. ()

Reklama

kleopatra 

všechny recenze uživatele

Tři povídky v nichž dominuje "Lorenka" jako pouliční prodavačka, dáma z lepší společnosti a prostitutka a přesto, že hraje tak rozdílné charaktery, vtiskne jim něco, na co sama nemá vliv, co je v ní přirozené, co se podle pokynů režiséra ohnout do role nedá - vnitřní krása, životnost. Dík tomu je v prodejné ženě čistota a v poctivé rajc. Filmy jako Včera, dnes a zítra jsou svátkem ... pozítří ještě svátečnějším. ()

janek85 

všechny recenze uživatele

Tohle je zvláštně pojatý film, který se skládá ze tří příběhů. V každěm příběhu hraje vynikající herečka Sophia Lorenová a vynikající herec Marcello Mastroianni. V prvním příběhu se mi líbil originální námět. Atmosféra byla rušná a humorná. Sophia Lorenová tam hraje těhotnou a hraje ji opravdu dobře, taky Mastroianni hraje dobře. Hudba mi přišla dobrá. Tady v příběhu byly ale nejpovedenější scény, samé humorné. Když bych chtěl hodnotit první příběh, tak ode mě dostane 4*. Druhý příběh už ubíra na kvalitě. Tam už není tolik humorných scén, hudby ubylo a celé to nemá takový šmrnc. Jen snad mě povzbudily výkony, Sophia hrála bohatou ženu. Za druhý dávám bohužel 3*. Třetí mě zase celkem dost dobře povzbudil. Tady opět přibylo humoru, hudba byla o něco lepší, výkony se o hodně zlepšily. Sophia hrála prostitutku, hrála ji opravdu dobře. Taky Mastroianni hrál, obzvlášť v tomto příběhu, nejlépe to uměl, když byl natěšený na sex a přitom k ničemu nedošlo. Třetí byl o něco lepší než první, ale stojím si za 4*. Včera, dnes a zítra je taková dobrá komedie, kromě druhého příběhu. Za celý film dávám 4*. 79% ()

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Konečně jsem se dostal k povinnému filmu pro nás, Holzmannovy milovníky. Bohužel, pořádně jsem viděl jen první povídku, protože stačilo nahlas vyřčené nevinné srovnání postavy mé partnerky s postavou Sophie po sedmi(!) těhotenstvích a od té chvíle jsem sledoval děj jen jedním okem, druhým jsem zkrátka nemohl. Nejsem bystrozraký, abych viděl skrz studený obklad, že. Jinak jsem kroutil hlavou nad tou nelogičností, žádná normální matka sedmi dětí se nebude snažit dostat z vězení, kde má s sebou děti jenom dvě, a těch zbylých pět visí doma na krku tatínkovi. Naopak by si snažila tu pohodu co nejvíce prodloužit. Ke druhé povídce snad jen větu na účet Lorenové, "pěkně na šestou k pásu do továrny, ony by tě ty pseudoromantické kecy přešly!". A třetí povídka na mě působila značně depresivně. Chudák kluk, na chvilku se mu blýskla šance na normální život, než ho spojený kartel babičky, dědečka, prostitutky a jejího zákazníka přinutil vrátit se na kněžskou dráhu. V tichu klášterní kobky musel Lorenovou sublimovat pěkně dlouho. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Červené auto ve filmu nese název Ferrari 250 GT California Spyder a patří mimořádně k vzácným vozům – pouze 56 těchto vozů bylo vyrobeno a některé se prodaly za více než 10 milionů amerických dolarů. (ČSFD)
  • Držadlo Umbertova kufříku se láme, když se mu ho Augusto snaží sebrat. V dalším záběru je držadlo opět celé. (džanik)

Reklama

Reklama