Režie:
Vittorio De SicaKamera:
Giuseppe RotunnoHudba:
Armando TrovajoliHrají:
Sophia Loren, Marcello Mastroianni, Aldo Giuffrè, Tecla Scarano, Armando Trovajoli, Tina Pica, Carlo Croccolo, Silvia MonelliObsahy(1)
Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)
(více)Videa (1)
Recenze (169)
Doplnila jsem si svůj filmový rest a bylo mi potěšením, houpám se na filmové vlně a je mi na ní krásně.. Sophia Lorenová je nádherná žena, výborná herečka a ta živelnost, energie, emoce to se jen tak nevidí, ať už se jedná o obyčejnou maminku (věčně těhotnou) nebo zpovykanou bohatou manželku, co má v hlavě i v duši prázdno, poslední povídka nejlepší, samozřejmě míněno mýma očima, bavila mě nejvíc.. Marcello Mastroianni sekunduje zdatně a stejně tak se mi nejvíc líbil v té poslední povídce.. Filmové pohlazení po všech stránkách.. ()
Celkem sranda, Mastroianni je vtipný (hlavně umí být krásně otrávený), Lorenová je krásná, tu a tam je to prošpikováno nějakou tou kritikou bohatých a zkažených a moc jsem nepochopil, jestli ty tři povídky pojí dohromady nějaká myšlenka nebo co, spíš si myslím že ne a že jsou k sobě dány (ty povídky) hlavně proto, abychom se dostatečně nabažili hlavních představitelů (nemám nic proti). ()
Tři krátké mimochodem velmi povedené filmy, ve všech třech hraje Sophia Loren dominantní, rázné a až příliš temperamentní ženy, kdežto Mastroianni ztvárňuje zamilované dobráky...typické podpantofláky. Kvalitní herecké výkony, vtipný scénář a bezchybná režie De Sicy zařazují tento film do silného nadprůměru. První povídka je o ženě, která se díky neustálým těhotenstvím úspěšně vyhýbá kriminálu, druhá o bohaté, znuděné paničce, která využívá lásky svého oddaného milence, třetí (ta se mi líbila nejvíce) o lepší prostitutce do které se zamiluje mladý novic. ()
Na film jsem se podíval hlavně z důvodu jeho určitý "kultovnosti" a přistupoval k němu s velkou nedůvěrou. Celkovej dojem z filmu je lehce pozitivní, nicméně opět za sebe řikám (tak jako skoro u všech tzv. kultovních filmů), že zdejší hodnocení je dost přehnaný. Teď jenom ve zkratce k jednotlivejm povídkám: První povídka je nejdelší a pro mě zároveň dost nudná. Sophia Loren rodí jedno dítě za druhym, protože nechce jít do vězení. Ale nakonec se do toho vězení stejně dostane. Nějak to postrádá pointu. (30%) --- Druhá povídka by se dala zkrátit tak na 3 minuty, ale mě zaujaly hlavně záběry z provozu v tehdejší Itálii. Opravdu velice zajímavý složení vozovýho parku. (70%) --- A třetí povídka byla natočená nejspíš hlavně z toho důvodu, aby se Sophia Loren trochu odhalila. Je to dost o ničem, ale uteče to jako voda. (60%) --- Filmu jako celku dávám teda 3 hvězdy. Jinak Sophia Loren ukázala nejen svou krásu, ale taky neuvěřitelnej temperament při každym sebemenšim gestu a ukradla tak prakticky celej film pro sebe. Všichni ostatní (včetně Marcela z nástrojárny) mi tam přišli tak nějak jenom jako křoví. ()
Navnaděn nedávným nečekaným zážitkem z Manželství po italsku a zde následně zklamán schematičností a teatrálností prvních dvou povídek; třetí je sama o sobě naopak plná života, atmosférická a vůbec báječná, ale pocit ztraceného času z prvních dvou úplně nezahnala. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (10)
- V rámci prípravy na rolu Mary absolvovala Sophia Loren hodiny striptízu u Jacquesa Rueta - choreografa zo slávneho kabaretu "Crazy Horse Saloon" v Paríži. (Arsenal83)
- Väzenské scény boli natočené so skutočnými väzenkyňami. (Arsenal83)
- Všetky piesne, ktoré odznejú v rôznych epizódach, spieva samotná Sophia Loren. (Arsenal83)
Reklama