Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Luděk Sobota v komedii o jednom starém mládenci, který se nakonec přece jen oženil... Mladý Vondráček (L. Sobota) už má dávno za sebou ten správný věk na ženění, táhne mu na čtyřicítku. Bydlí se svou matkou (S. Zázvorková) a jejich vzájemná symbióza způsobuje, že se syn nedokáže osamostatnit. Proč by to nakonec měl dělat, když může využívat veškeré zázemí a pohodlí domova a dokonce, pod hlavičkou šachového klubu, si zároveň naprosto nezávazně užívat s dívkami. Co se ale stane, když si ta přepečlivá maminka najde nápadníka (F. Filipovský) a chce se vdát? (Česká televize)

(více)

Recenze (37)

mchnk 

všechny recenze uživatele

Já tam ty 4 nakonec dám. Výborná lehoučká komedie, která dokazuje, že láska je skutečně nesmrtelná, že oběti musejí přinášet všichni, a také že nedělá-li ze sebe Luděk zbytečně velkého pitomce, a vynechá-li to své nesnesitelné eeeeh eeeh, dokáže výborně sekundovat takovým osobnostem, jako je Stela Zázvorková a František Filipovský. Naďa Konvalinková se zde také neztrácí, spíše naopak, její jemnost a noblesa sem krásně zapadá. ()

Schlierkamp 

všechny recenze uživatele

Československá televizní komedie s kvalitním obsazením, ale nedokonalým scénářem a režií. Pětatřicetiletý Hynek Vondráček žije sám se svou matkou S. Zázvorkovou a přes naoko klidné soužití vyplouvají na povrch tajemství na obou stranách. Matka z neznámých důvodů tají synovi, že má vážnou známost s kardiochirurgem F. Filipovským a syn, navenek puritán a nepřítel žen, skrývá za svým každodenním docházením do šachového kroužku zcela jinou vášeň, a sice milostné užívání si s milenkami. Známý český komik L. Sobota v roli Hynka na sebe upozornil, jak bývá v mnoha případech zvykem, nepřirozeně teatrálním chováním, odporujícími si sděleními či pouze stěží uvěřitelnou stylizací jeho kompletně nevěrohodné osoby. V komedii F. Laurina dále vystupuje slečna Zuzanka, dcera doktora Filipovského a současně narychlo a podivným způsobem sehnaná Hynkova snoubenka, k jejíž postavě mám také výhrady, jež si zasloužila především svým v její situaci nepochopitelně povýšeným a celkově nelogickým a nepříjemným vystupováním. Herecké výkony paní Zázvorkové a mistra Filipovského byly na mnohem snesitelnější úrovni, přestože scénář je k něčemu opravdu výraznému nevybídl. V závěru u společného oběda se z průměrné veselohry stává stupidní fraška, jenž si dle mého názoru více než dvě hvězdy nezaslouží. ()

Reklama

D.Moore 

všechny recenze uživatele

S přibývajícím časem jsem si víc a víc říkal, jestli scenárista Roman Ráž, jehož jméno jsem viděl v úvodních titulcích, nebyla ve skutečnosti převlečená Marie Poledňáková. Ano, přesně tak, Vondráčkovo pozdní odpoledne na mě působilo stejně jako ty její filmy, které nezachránili Tomáš Holý a František Němec. Tu a tam se objevil vcelku schopný vtip nebo nadějně vypadající záměna či nedorozumění, ale vzápětí všechno zazdily další zbytečné plky, nelogicky a amorálně se chovající postavy... Prostě hrůza. Zarazila mě i podivná režie, které bylo jedno, že se herci čas od času přeřeknou (a teď nemyslím typické "přeřeky" Luďka Soboty, ale opravdové, které ujedou i Františku Filipovskému). A co ten konec? Bláznivost, pořádně pitomá. Závěrečné titulky pak přinesly šokující odhalení. Dramaturgie: Marie Poledňáková. HA! ()

topi 

všechny recenze uživatele

Až moc stupidní bejkovina. Socialistická komedie, která jako komedie mohla fungovat opravdu jen za socializmu a to ještě jen pro lidi, kteří měli v hlavě vymleto a čekali zábavu tipu bakalářských příběhů. Tahle mizerná odrůda humoru jde mimo mě. Není se čemu divit, režie František Laurin a to je záruka solidních normalizačních škvárů. ()

insurgentes 

všechny recenze uživatele

Fakt upachtěná inscenace v hlavní roli s věčně se přežbleptávajícím Sobotou, intelektuálně na úrovni hlášek typu: "Žena se vdá, má děti, a pak se buď chce rozvádět, nebo nechce. A člověk neví, co je z toho horší." Když pak v titulcích vyskočila Poledňáková, bylo mi to jasný a dál jsem o tom nehloubal. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama