Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když je agent CIA dopaden při pašování drog, všichni začnou hledat obětního beránka. A jejich oči spočinou na Tomu Hanksovi. Proč? Přece proto, že má červenou botu. Tajní agenti jsou jím ohromeni. Krásné ženy jsou jím přitahovány. A úplně neznámí lidé mu najednou padají k nohám. V hlavních rolích bláznivé špionážní komedie se vám představí Tom Hanks a Jim Belushi. (Guild Home Video)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (64)

Cesty timem 

všechny recenze uživatele

Nahrávku houslisty dáme rozšifrovat počítačem GBLX 1000... Ale ten zajišťuje náš raketový systém!... A myslíte si, že Rusové zaútočí zrovna zítra večer?....... Tak nějak to tam bylo - to už je fakt parodie na n-tou! Nebýt krásné Lori, a moje srovnávání s originálním Blondýnem, tak to asi vypnu. Remejky by se snad neměly vůbec točit. Většinou jsou trapné. V tomto případě to platí na 100%..... V originálu (který mám na 5*) je vše dokonalost sama. Hudba, vtip, dějová souvislost, vše je propracováno k naprosté dokonalosti a film lze vidět třeba každý rok a někdy si ho dám i několikrát za sebou.... Tady? To je kopie (parodie) momentů originálu + přidáno něco a to něco vždy k dovršení trapnosti. Jedna hvězdička za krásnou Lori. Jinak odpad. Mimochodem vlastně i ta Lori, byť velice krásná, u mne nemá ani zdaleka na Mireille Darc. ()

C0r0ner 

všechny recenze uživatele

Hm, tak tady jdu těžce proti proudu, tentokrát z druhé strany. Často se mi totiž nelíbí "geniální klasiky". Hlavní rozpor vidím v tom, že vážně nemám rád Pierra Richarda a proto originál neznám. Možná je lepší, nevím, ale já se při remaku bavil opravdu výborně a nic mě neodradí od plného počtu hvězdiček. 90% ()

Reklama

Jirkacek 

všechny recenze uživatele

Snímek Muž s červenou z roku 1985 botou nemohl uniknout mé pozornosti ze dvou hlavních důvodů. Za prvé proto, že v něm hrál můj oblíbený herec Tom Hanks a to hned hlavní roli houslisty Richarda Drewa a za druhé kvůli tomu, že se jednalo o remake skvělé francouzské komedie z roku 1972 s vynikajícím Pierrem Richardem. Podle mého názoru tehdejší komedie z Francie patřily k tomu nejlepšímu, co tento žánr v historii evropského filmu mohl nabídnout. Měl jsem je už od malička velmi rád a dá se říci, že jsem na nich vyrůstal, přičemž jednou z jejich nejvýraznějších postav tehdy byl právě Pierre Richard. Po právu jsem si jej zařadil mezi oblíbené herce a na každý jeho film jsem se velice těšil a tak jsem byl zvědav, zda dokáže druhý můj oblíbenec evropskou ikonu komedie napodobit či dokonce překonat. Pravda je, že jsem americkou verzi s červenou botou kdysi viděl v televizi, ale abych tomuto špionážnímu snímku mohl dát objektivní počet hvězd a zároveň napsat zasvěcený komentář, po letech jsme si jej pustili doma na naší TV znovu. A hned sem musím napsat, že jsem byl velmi zklamán hned od prvních minut, protože Američané v žádném případě nedokázali vynikající práci francouzských filmařů, kteří si udělali velkou legraci ze všech tajných agentur a špionážních centrál na světě, v ničem překonat a ani se jim v humoru a parodii přiblížit. Sice skoro od začátku do konce francouzskou verzi zkopírovali jako to uměli v 20. -21. století občané čínské lidově republiky, ale na rozdíl od předlohy jsem se vlastně celou dobu nudil a zasmál jsem se za celých 92 minut tak jednou nebo dvakrát. Vše začalo v americké centrále výzvědné služby, které šéfoval Ross, jehož ztvárnil Charles Durning. Toho chtěl z jeho místa vyšoupnout různými intrikami jeho podřízený Cooper, kterého si zahrál Dabney Coleman a tak na něho šéf vymyslel lstivý plán. Poslal svého jiného podřízeného Browna, kterého si střihl Edward Herrmann, na letiště, kde si měl vybrat jakéhokoliv náhodného cestujícího, který se v určitý čas objevil v letištní hale. Chvíle napětí a kde se vzal, tu se vzal, na eskalátoru přijížděl Toma Hanks jako Muž s červenou botou alias nic netušící houslista Richard Drew s hnědými rozčepýřenými vlasy, na nohách měl jednu botu červenou a druhou hnědou a pod paží nesl pouzdro s houslemi. Od té chvíle se snažil Hanks rozehrát svou bláznivou roli roztržitého hudebníka, který se mezi agenty Coopera a bodyguardy Browna pohyboval jako slon v porcelánu, aniž by věděl, že jej lidé ze špionážního oddělení pořád sledují, prohledali jeho byt a dokonce mu podstrčili do postele svou agentku Maddy. To bych si věru nechal líbit, jednoduše získat tak krásnou blondýnu s pěknýma očima, protože herečka Lori Singer byla ve filmu opravdu velmi atraktivní. Celou situaci kolem domnělé špionáže komplikoval milenecký vztah mezi Drewem a kolegyní z hudebního orchestru Paulou, která byla manželkou Maurice v podání Jamese Belushiho, který byl kamarád Drewa. Došlo tak na tradiční bláznivé situace, které ale nedokázaly rozhýbat naše bránice a tak jsem byl zklamán. Americká verze mne tak velmi zklamala a potěšen jsem nebyl ani z výkonu Toma Hankse, který mi zde připadal strašně toporný a výřečnému Pierrovi Richardovi nesahal ani po kotníky. Chyběly tomu prostě určité okamžiky, které francouzi uměli vymyslet a také herecké dobré výkony. Vše mi připadalo tak nějak zmatené a až příliš americky pompézní, což tato komedie vůbec nepotřebovala. Suma sumárum, Muž s červenou botou ode mne získal pouze dvě červené hvězdy **. () (méně) (více)

ferika 

všechny recenze uživatele

Po originali s Pierom Richardom uz nemam slov. Amici asi musia skopcit kazdu blbinu a urobit z nej trapnost. Je malo kopii, ktore v US remaku vyjdu aspon priblizne na uroven originalu. ale tato to nie je. (Vynimku slusnych remakov tvoria napr. Pravdive lzi/Podtrženo, sečteno!, Můj táta hrdina/Tata, nebo milenec a ine) ()

Hal_Moore 

všechny recenze uživatele

Úvodem raději zmíním, že jsem neviděl francouzský originál, neboť se mi Muž s červenou botou docela líbil. Přišel mi velice zábavný, a to hlavně s přispěním představitele hlavní role - Toma Hankse, který opět předvádí, že není jen vážný herec, ale má i docela slušný komediální talent. Film uběhne docela rychle, nevyhne se však nudným pasážím a místy i trapným vyústěním nejrůznějších situací. Na druhou stranu při scénách s pouštěním vody v koupelně a "máš v bytě na podlaze tři mrtvé chlapy" mi nejednou zaskočilo sousto večeře. Klasická komedie osmdesátých let, nic víc, nic míň. ()

Galerie (37)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno