Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Sára Deeverová je krásná, temperamentní žena se svérázným přístupem k životu. Každý měsíc začíná nový milostný vztah s problematickým mužem, kterému pomáhá změnit se k lepšímu. Přestože zůstává k bývalým partnerům laskavá a přátelská, ještě nikdy pravidlo jednoho měsíce neporušila. Listopadovým kandidátem se stává Nelson Moss, který žije jen pro práci a nedokáže si představit, že by tomu mohlo být jinak. Má v San Franciscu luxusní byt, luxusní přítelkyni, o kterou ovšem příliš nedbá. Jednoho dne je nucen strávit na dopravním inspektorátu několik hodin čekáním na nový řidičský průkaz. Náhodou tam čeká i Sára, která kvůli jeho chybě neudělá test. Nemůže proto získat řidičský průkaz dřív než za měsíc, a tak Nelsona přiměje, aby svou chybu odčinil. Přestože je svými názory Nelsonovi protivná, podaří se jí nemožné, když ho donutí, aby jí věnoval měsíc života. Její byt mu připadá stejně odpudivý jako její přesvědčení, že on je ten, kdo má problém a kdo potřebuje na chvíli vysadit. A nakonec je to Nelson, kdo se hluboce zamiluje a doufá, že se mu podaří zlomit kletbu jednoho měsíce a zůstat se Sárou navždy. Netuší totiž, jaké tragické tajemství se skrývá za posedlostí jednoměsíčních známostí. (TV Nova)

(více)

Recenze (210)

Piškotka 

všechny recenze uživatele

Na tento film jsem byla celkem zvědavá. Keanu Reeves jako romantický hrdina, nikdy víc. Námět se v mnohém podobá Podzimu v New Yorku. Charlize Theron v této roli už na první pohled působí cákle, to není jenom tak. Na rakovinu bych to netypla, spíš na nějakou mánii. Film mě za srdce nechytil vůbec, tato tématika v USA asi frčí, je to jako pásová výroba. ()

peetriss 

všechny recenze uživatele

Hrátky se žánry po jihokorejsku: začíná to jako komedie, pokračuje sladkou romancí, aby to v závěru zvážnělo v slzopudnou tragédii. Jihokorejci v tom však umí chodit lépe. Hlavním ternem je chemicky fungující dvojice Keanu Reeves a Charlize Theron, kteří pod taktovkou schopného režiséra Pata O'Connora, více či méně úspěšně zápolí se scénářem působícím uměle vykalkulovaným dojmem. Přesto námět samotný je natolik nábojný, že určité stopy ve mně Listopadová romance zanechala. ()

Reklama

Slarque 

všechny recenze uživatele

Takhle pitomě vykonstruovaný příběh už jsem dlouho neviděl. Už od začátku jsem si říkal, že tohle snad nemůžou myslet vážně. Dokud byla Charlize střelená a Keanu suchar, bylo to ještě celkem v pohodě. Ale jak klopýtali přes jednotlivé scénáristické překážky, přestával jsem jim věřit. Tudíž pro mě byl nakonec nejlepší Jason Isaacs. Tenhle doják na mně zkrátka nefungoval. ()

Petfruf 

všechny recenze uživatele

Romantický slaďák, ve kterém se Keanu tváří pořád stejně a navíc mezi ním a Charlize není žádná chemie.. Typicky americké citové vydírání snad může platit jen na nenapravitelné romantiky a diváky Rosamundy. Mám velmi ráda romantiku ve filmech, ale něco tak nudého a hloupého jsem už dlouho neviděla. Mimojiné mi to připomíná stejně nudný Podzim v NY. Jediné, co mě na filmu potěšilo, byl Jason Isaacs v netradiční roli... ()

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Spoilery! Pokud jste doposud patřičně nepřivítali listopad, tak jste možná právě narazili na vhodný prostředek. Moc nechápu, proč se tento skvost spolusledovatelce nezamlouval, když verzi tohoto filmu z roku 1968 dala hned čtyři hvězdičky. Každopádně jsem ji takhle rozhořčenou doposud nezažil. I když na její obranu nutno podotknout, že se dnes sešla opravdu hromada věcí, které navodily ke zhlédnutí filmu jedinečnou atmosféru. Tak nějak se dá odhadnout, že když hlavní hrdinka praktikuje výlučně měsíční známosti, že je buď dementní a nebo nemocná. V druhém případě je však demence rovněž součástí balíčku, neboť racionálně smýšlející člověk by před odchodem na věčnost rozhodně nezavěsil jako kámen na náhodného člověka a nestáhl by jej s sebou do pekelného trápení. To bylo od hlavní hrdinky krajně sobecké. I když se Charlize Theron chovala celý snímek jako totální kráva a Keanu Reeves činil jedno nepravděpodobné rozhodnutí za druhým, tak herecký talent doposud úplně neztratila a navíc se na ni celkem pěkně kouká. Ze začátku se ovšem na film jako takový prakticky nedalo koukat. Tuctová slaďárna, všude samé klišé a nesmysl vedle nesmyslu. Od okamžiku, kdy nám Charlize dovolila nahlédnout do své domácí lékárny, která by byla zlatým rájem pro nejednoho amatérského výrobce drog, mě film alespoň nepatrně začal zajímat. Je to trošku paradox, neboť v tomto okamžiku spolusledovatelku zajímat přestal. Od tohoto okamžiku už jsem poslouchal jen hořekování a nadávky, takže jsem si ten intenzivní a nekonečně romantický závěr nemohl vychutnat plnými doušky. Malinko možná přeháním. Závěr nebyl romantický a vlastně ani závratně intenzivní. Spíše jsem jej shledal tak nějak sebeparodizujícím a krajně nepravděpodobným, leč zajímavým a do tohoto okamžiku se o zajímavosti ve spojení s tímto filmem naprosto nedalo hovořit, takže jsem byl mile překvapen. Na závěr bych si k nepravděpodobnosti a nesmyslnému jednání hlavní postavičky, dovolil snad jen kratičkou vsuvečku. Kde jinde se dají lépe bořit logické bariéry a konfrontovat se s nepravděpodobným než právě ve světě filmu?! Tento svět byl k tomuto účelu stvořen. Slabší dvě. Viděno v rámci Společné výzvy s Lucinkou. Film nám vybrala uživatelka Asia_Power. ()

Galerie (51)

Zajímavosti (5)

Reklama

Reklama