Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zloděj džentlmen, vášnivý dobrodruh, nenapravitelný svůdce a chameleón, jehož umění převleku ohromovalo jeho přátele, nepřátele i oběti. Tento nový příběh slavného zloděje odhaluje důležité aspekty jeho mladosti, které zůstávali zahalené tajemstvím, ale byli příčinou jeho pozdější zlodějské kariéry. Jeho šťastné dětství skončilo poté, kdy ho rodinné intriky vyhnali z domova. Už jako chlapec totiž pomohl svému otci ukrást vzácný náhrdelník, ale otce na útěku někdo zavraždil. Mladík se tedy rozhodnul jít v jeho šlépějích a věnovat se zlodějskému řemeslu, ale přestože žije mimo zákon a nepřijímá morální kodex společnosti na prahu průmyslové revoluce, nikdy se nesnížil k vraždě. Bohatým dámám bere všechno cenné a blýskavé s hrdostí Robina Hooda, dedukcí Sherlocka Holmese a šarmem Dona Juana, a před zákonem se vždy skryje na zámku své krásné milenky Clarisse. Osud však dostihne také jeho, a Arsene bude potřebovat všechen svůj talent, když se díky své pověsti stane hlavním podezřelým ze spáchání série odvážných krádeží a chladnokrevných vražd. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (119)

MIMIC 

všechny recenze uživatele

Päť hviezdičiek za tzv. zlý film? No a? Objekt subjektívnej fascinácie je objekt subjektívnej fascinácie. Francúzsky film má evidentne ďalšiu Novú vlnu, ktorá síce nie je intelektuálna ako tá spred niekoľkých desaťročí a aj keď sa inšpiruje súdobým Hollywoodom a estetikou videoklipu, nie je nezaujímavá, pretože sa upriamuje na vizuálnu stránku (či skôr na vizuálnu atraktivitu) a na vzrušujúce námety - Fantóm Paríža ponúka znepokojujúce, hypnotizujúce deformácie, Fantóm Louvru adrenalínovú nočnú prehliadku múzea s baterkou, cintorínsku morbiditu, príliš afektovanú staroegyptskú estetiku či atmosferické prostredie depozitára ... Arsene Lupin ponúka opulentnú výpravu a kostýmy (ešte teraz mi v ušiach rezonuje tiché štrkotanie kamienkov na náhrdelníkoch), nemiernosť v strihu, ktorá kupodivu činí prekombinovanosť príbehu znesiteľnou či dokonca istým zvráteným spôsobom príťažlivou a trojicu ústredných hercov - Kristin Scott Thomas si obrovskú charizmu udržiava i v tzv. zlých filmoch, na podivnú krásu Evy Green sa dá pozerať donekonečna a hoci Romain Duris je takmer každému ľahostajný (jeden recenzent dokonca použil výraz "dementná vizáž" - nuž, ak sa film nepáči, je evidentne prirodzená tendencia nájsť negatíva aj tam, kde evidentne nie sú), mne pripadá "nehanebne" sexy :-), takže sledovať tzv. zlý film, v ktorom pobehuje Duris je pre mňa proste potešením. Everybody to his taste, guys. ()

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Hodně dlouho mi ležel tenhle kousek v šuplíku a tak nějak ležérně jsem jej pořád přehlížel. No a možná jsem tak měl dělat pořád. Bohužel mě nenapadlo nic lepšího, než že si zpříjemníme to dusné odpoledne u nějakého dobrodružného snímku, místo abychom šli raději na koupák. Nechtělo se mi do hororů a tak se mi zloděj gentleman zdál jako dobrá volba. Jenže místo pořádné porce zábavy se mi dostalo dvouhodinové dosti nudné podívané, kterou částečně zachraňovaly alespoň akčněji pojaté pasáže. Místy jsem se v ději trochu ztrácel, protože jsem měl co dělat, abych neusnul. Protože z těch rádoby dějových zvratů (kterých tu bylo nespočet) se mi pomalu ale jistě začala motat palice. ()

Reklama

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Film "Arsene Lupin: Zlodej gentleman" sa chce za každú cenu tváriť náramne bombasticky. Akčne dobrodružno-historická romanca natočená v coolovom hollywoodskom štýle. Niečo podobné už dlhé roky pomerne úspešne praktizuje francúzky režisér a scénarista Luc Besson, takže si jeho krajan Jean-Paul Salomé povedal, že sa pokusi ísť tou istou cestou. Zdá sa však, že mu to prerástlo cez hlavu. Natočil neprehľadný, nezaujímavý, zdĺhavý, ale zato poriadne nablískaný nezmysel. ** ()

ravalah 

všechny recenze uživatele

Nemohl jsem se dockat konce, nastavovani kase mi nikdy nechutnalo a nikdy chutnat nebude. Nelogicke chovani postav, vsichni na sebe alespon jednou mirili zbrani(reziser se v tom zrejme vyzival), nejmene troji nastavovani konce, dej pusobi rozbite a neucelene, kamera se v jednom kuse toci kolem neceho dokola. Dneska jsem by na Inglourious Basterds a prisel jsem domu silne nabity zazitkem. Tenhle film mi ukazal pravy opak kvalitniho filmu ()

Matros 

všechny recenze uživatele

Strašně nepovedené. Dlouhá a nudná patlanice, která kdyby neměla Kristin Scott Thomas a Evu Green, tak usnu po první půlhodině. Hlavní představitel opravdu zoufalej. Celkově to vypadá jak špatně natočený tv film. Jeden z nejdebilnějších scénářů, který kdy byl zfilmován. Režisér a scénárista Salomé se právě objevil na mém blacklistu. Půlhvězda za zmíněné dámy. V životě už to nechci vidět znova! ()

Galerie (34)

Zajímavosti (2)

  • V jedné z posledních scén Joséphine (Kristin Scott Thomas) sbíhá schody a dívá se na Arsena (Romain Duris). Vedle ní nalevo jde po schodech dolů také dáma, která drží v ruce kufřík s motivy známého francouzského návrháře Louise Vuittona. V té době sice po Francii mohl někdo běhat s kufříkem této značky, ovšem ne s motivy, které jsou známy dnes. (necisty)

Reklama

Reklama