Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

MIMIC 

všechny recenze uživatele

Scenár diváka príliš nepresvedčí, že Kate miluje Leopolda natoľko, aby za ním skočila z Brooklynského mosta, no fotografia z konca 20.storočia, vyhotovená koncom 19.storočia, na ktorej je Kate z konca 20.storočia, ma úplne dostala. Teoretik fotografie Roland Barthes by tento detail výstižne označil ako "punctum". Ja by som to označil ako "Punctum". A ono "Punctum" je čímsi, čo bohato vynahradí nedostatky v scenári i nedostatok "chémie". ()

MM11 

všechny recenze uživatele

Jak se říká – neurazí/nedojme... Asi si nevzpomínám na případ, kdy by u romantické komedie zcela ojedinělý a perfektní výchozí motiv skončil kompletně trapným filmem, nicméně průměrných plýtvání je plno. Kate a Leopold naplňují toto „pravidlo“ bezezbytku. Drží se poctivě své škatulky a nedovolí silnější objektivní kritiku, poněvadž se nevychyluje ani v nejmenším z rámce svého rigidního žánru. A jelikož všichni známe romantické filmy a jejich vzorce, je případná nespokojenost pouze náš problém. Jsou dvě možnosti – buď nadprůměrné romantické komedie porušují nějakým způsobem své vzorce (což asi ne) nebo se jich drží, ale jsou prostě svižnější, vtipnější a méně očividně „na jedno použití“. Já bych podepsal za B. ()

Reklama

T2 

všechny recenze uživatele

Zostalo to len pri zaujímavom námete, Meg Ryan je už trošku neatraktívna pre romantické filmy a jej postupne vznikajúci vzťah s "vejvodom" Hughom Jackmanom nemá tu pravú iskru. Je vidieť že aj zo strany režiséra Jamesa Mangolda je v tomto žánry neskúsenosť a po celý čas sa len hľadá a nevie dej usmerniť tak aby bol pútavejší. A taktiež dejovo prepletený príbeh s minulosťou a teda cestovaním v časovej trhline, mohol priniesť viac vtipných vsuviek, ktoré to mohli lepšie odľahčiť a nemuselo to potom vypadať tak vážne tváriace. ║Rozpočet $48miliónovTržby USA $47,121,859Tržby Celosvetovo $76,019,048 ()

BigDeal 

všechny recenze uživatele

Kate & Leopold je romantický film v pravom slova zmysle. Príčinou je vojvoda Leopold, ktorého romantické predstavy, gestá a reči niekedy síce zaváňajú gýčom, no vďaka charizme Hugha Jackmana to neprekáža a vďaka nemu i sympatickej Meg Ryan je film príjemnou pozerateľnou rozprávkou. Nebyť toho pátosu a naťahovanej poslednej tretine filmu, váhal by som nad štyrmi hviezdičkami. ()

LoLaa 

všechny recenze uživatele

Romantický příběh jak má být. Navíc jedinečné propojením minulosti a budoucnosti posouvá film na vyšší úroveň než většina těch romantických nesmyslů. Hugh Jackman byl naprosto úžasný, na jeho profesionální výkon muže z minulého staletí jen tak nezapomenu. Meg Ryan mě ale naopak vůbec neseděla. Bohužel jsem se nemohla zbavit pocitu, že snad každá jiná herečka by se na roli hodila víc. Nehledě na to, že věkový rozdíl mezi hlavními představiteli je opravdu dobře zřetelný. ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • Během scény, kdy Leopold pronásleduje Stuarta po schodišti, se v jedné chvíli zdá, jakoby Stuart urazil během vteřiny hned několik metrů. V původně natočené verzi v tom místě oba muži vrazili do Kate, stoupající po schodech. (CrypzzXD)
  • Hugh Jackman bral lekce etikety od Jane Gibsonové, odbornice na společenské chování 19. století. Mimo to se učil společenským tancům a jízdě na koni. (CrypzzXD)

Reklama

Reklama