Tvůrci:
Sung-Jin LeeKamera:
Larkin SeipleHudba:
Bobby KrlicHrají:
Steven Yeun, Ali Wong, Joseph Lee, David Choe, Patti Yasutake, Ione Skye, Andrew Santino, Justin H. Min, Mia Serafino, Maria Bello, Ashley Park, Miya Cech (více)VOD (1)
Epizody(10)
-
Ptáci nezpívají, ale piští bolestí (E01)
-
Jak úžasné je žít (E02)
-
Uhnízdil se ve mně pláč (E03)
-
Jenom ne všechno zároveň (E04)
-
Do sebe uzavřené bytosti (E05)
-
Kreslíme kolem sebe magický kruh (E06)
-
Jsem klec (E07)
-
Otázka svobodné volby (E08)
-
Zdroj falešných iluzí (E09)
-
Představa světla (E10)
Obsahy(1)
Muž a žena zažijí na silnici dramatickou událost, která vnese do jejich života chaos. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (87)
Yes. Tohle bylo velmi dobré! Přemýšlím, co bych tomu vytknul... No, asi nic, všechno zapadá, jak má. Ovšem ty vypointovaný závěry každé epizody jsou teda něco luxusního. Závěrečná scéna z nemocnice za hudby mých oblíbených The Smashing Pumpkins byla už jen třešničkou na dortu - musel jsem si ji pustit hned několikrát. Malinko mi připoměnala konec Klubu rváčů a tam je teda super extra závěr par excellence, jak asi všichni ví. :-) Sympatické obsazení, krkolomné eskapády udržující tempo v každé části seriálu, ale zároveň absentující dnes skoro všude nacpané mysteriózno mi u tohohle desetidílného seriálu udělolo celkově velkou radost. Díky! ()
Jakože ukrutně znalej hodnotitel to hodnotí takto: na jednu stranu se jedná o totálně vylízanou píčovinu, ve který se klišojidně promotávaj vosudy dvouch kokordů z trošku vodlišnejch lidskejch situací, postavení, vosudů, kde se sami navzájem i sebe přechcávaj až do totální vylízaný přechcanosti. Na straně druhý se jedná vo krátkodílnej seroš, kterej nechává prostor i Nám, vobičejnejm sledujícím pičusům na výběr, co si z toho vodnesem, páč se dá zcala lechce vydukovat jakejsi poločas rozpadu, kterej nám má říct...dyš nejde vo život vole, tak nejde vlastně vo nic... ()
No toto je tvrdý oriešok. Sung-jin Lee absolútne nedbá na akékoľvek divácke očakávania. Komédia to úplne nie je. Hoci absurdných a úsmevných momentov je tam niekoľko. Beef je viac existenčná dráma o depresií a hľadaní šťastia medzi dvoma protipólmi (chudoba muž/bohatstvo žena). Ústredné duo je skvelé, ale o sympatiách tam nemôže byť veľmi reč. Sú to deštruktívne osobnosti obývajúce deštruktívny priestor snažiaci sa vysporiadať s pomerne komplikovanou dobou v ktorej žijú. Základom všetkých vecí je kauzalita, ktorá do určitej miery funguje. To ale neznamená, že tvorcovia dakedy nejdú úplne iným smerom, než ako by sa od takéhoto diela čakalo, a podobnými odbočkami prekvapujú či už formálne alebo dramaturgicky. Objektívne je to na tri. Pretože vracať sa k tomu nebudem a v zásade takýto druh nihilizmu a hlúposti neobľubujem. Ale tá 4* je za originálny prístup. Myslel som si, že viem do čoho idem a ten seriál ma každým dielom prekvapoval. Takže sa tomu nedajú uprieť ambície a určitá autorská vyzretosť, ktorá z toho spravila niečo pomerne originálne aj keď smutné. Takže zaokrúhľujem smerom nahor. ()
Celý život nás provází různá rozhodnutí, některá sou menší a některá sou zase větší a však každé z těch rozhodnutí, nám určí cestu a po které se vydáme. Někdy nám ty naše volby, něco a nebo někdo překazí a změní nám tak tu naši cestu a my se vydáme po nové cestě, říká se tomu osud. Když sem začal tenhle seriál sledovat, čekal sem něco jako Volný pád a místo toho, sem dostal emočně uvědomilý seriál o dvou lidech, kteří se snaží před pocity uzavírat. Oni se těch pocitů bojí a přitom by jen stačilo, jim otevřít své srdce a dát tomu volný průběh. ()
Prvnich nekolik dilu je zcela v poradku - budovani zajimavych charakteru a dejist, na kterych se setkavaji. Od poloviny se vsak pribeh zacne roztacet nesmyslnymi spiralami. Scenaristi jiz nedbaji casovych a logických souvislosti. Nektere divne zvraty zustavaji nevysvetleny. Postavy svym chováním odporuji tomu, co rikaji - ano, lze to vysvetlit jejich problematickou psychologii, lec nebyt techto mnohdy zbytecne hloupych rozhodnuti a zvratu (nejvice boli predevsim nesmysl s ownershipem dodavky v case road rage + "zavolala pani, tak vas propoustime"), nemohli by tvurci dej vyturovat na "vyssi otacky", aby to skoncilo nejakym radoby grandioznim finale. Ovsem, je to pruhledne a otravne. Druha polovina je klasickou prehlidkou vypravecovy marnosti. Z 80% na zacatku to spadne na hezkych 30%. Falling down wannabe. ()
Galerie (214)
Photo © Netflix
Zajímavosti (2)
- Po úvodnej scéne vždy nasleduje "intro" seriálu s názvom každej epizódy na pozadí maľovaného obrazu, názvy epizód vždy odkazujú na výroky známych umelcov, citáty z kníh, repliky z filmov apod. Odkazujú tak na diela spisovateľa Franza Kafku, filmára Ingmara Bergmana, psychiatra Carla Gustava Junga a ďalších osobností. (plevel22)
- Dej jednotlivých epizód nie je "rušený" použitým soundtrackom, iba v záverečných scénach každej epizódy je použitá známa skladba, pokračujúca v záverečných titulkoch. Konkrétne ide o veľké hity známych interpretov: Hoobastank “The Reason” / Tori Amos “Cornflake Girl” / Incubus “Drive” / The Offspring “Self Esteem” / System of a Down “Lonely Day” / Bush “Machinehead” / Keane “Somewhere Only We Know” / Grant Lee Buffalo “Mockingbirds” / Björk “All Is Full of Love” / The Smashing Pumpkins “Mayonaise” (plevel22)
Reklama